Author Topic: Сливен  (Read 91017 times)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #460 on: 20.12.2017, 22:35:29 »
През лятото са си доста високи температурите и всички автобуси вече се оборудват с климатици. Отваряеми прозорци обаче масово не се слагат, което не е особено практично, тъй като налага климатикът да работи при температури над 22-25 градуса.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11830
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #461 on: 21.12.2017, 10:28:07 »
Мисля че имат само вентилация, това с решетките след 3-тия прозорец е двигателя, който в тези автобуси е след 1-вия мост. Возил съм се преди 8-9 години на такъв в Сливен като ходихме на една екскурзия в природен парк Сините Камъни беше през лятото и мисля че нямаше климатик а само вентилация. Иначе за тогава изглеждаха много модерни автобуси на фона това, което се движеше у нас. Мисля че дори са със стъклопакети на всички прозорци, вътре бяха с много удобни тапицирани седалки, изцяло нископодови. Вероятно са купувани втора употреба, иначе едва ли биха ги поръчали нито без отваряеми стъкла нито без климатици.

Това си е патент на запада, да си поръчват автобусите тип "МТЛБ" или танк. Нито с отваряеми стъкла, нито с вентилация, нито с климатик. Виждал съм и втора употреба Мерцедеси такава поръчка и изпълнение, да им се чудиш на акъла. Мисля че и от Хамбург има такива поръчки, представям си лятото каква сауна е вътре с тяхната влага близо до морето, като температурите наближат 30 градуса и напече.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4356
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #462 on: 21.12.2017, 19:14:01 »
Автобусите от западни държави втора употреба имат принудителна вентилация, която ако е изправна е достатъчна за температури около 25 градуса. :rolleyes: По-високи в Германия, Холандия, северните и западните райони на Франция и т.н. се случват само няколко дни в годината и то не всяка година. :rolleyes:

Offline plamen_yambol

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 103
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #463 on: 04.01.2018, 17:57:47 »
ДО МЕСЕЦ МАЙ В СЛИВЕН ПРИСТИГАТ НОВИТЕ АВТОБУСИ НА ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ
http://www.radio999bg.com/news1/sliven/?id=29917

Offline stefo_72

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 144
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #464 on: 07.01.2018, 10:25:02 »
Дочух ,че 3 тролеи се движат в Сливен . Може ли някой да потвърди тази информация , и ако може да снима как изглеждат след ремонта им .
« Last Edit: 07.01.2018, 10:30:29 by stefo_72 »

Offline stefo_72

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 144
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #465 on: 07.01.2018, 10:25:48 »
и струват ли си дадените пари за ремонтите .......
« Last Edit: 07.01.2018, 10:29:34 by stefo_72 »

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2292
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #466 on: 11.01.2018, 00:20:08 »
Дочух ,че 3 тролеи се движат в Сливен . Може ли някой да потвърди тази информация , и ако може да снима как изглеждат след ремонта им .
Надявам се да не се е оказало, че парите предвидени за ремонта на 7 броя са стигнали само за 3...

Offline stefo_72

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 144
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #467 on: 17.01.2018, 19:59:22 »

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #468 on: 17.01.2018, 20:28:33 »
СОР наистина нямат конкуренция що се отнася до грозен дизайн. Не само муцуната е грозна, ами изглежда сякаш е паднал по покрив.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5210
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Сливен
« Reply #469 on: 17.01.2018, 20:52:03 »
Така е. Това е икономична версия за по-бедни възложители. Както се вижда - автобусът е само частично нископодов.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11830
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #470 on: 17.01.2018, 20:55:43 »
Чак пък да е грозен. По-добре ли е да им докарат китайски автобуси? И това според мен е автобус за крайградски линии сигурно ще се движат до селата и градовете около града, а пък чисто градските линии ще са с тролеите.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5210
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Сливен
« Reply #471 on: 17.01.2018, 21:08:28 »
С 6 тролея по 201 да обслужиш целия Сливен...  :help:  :fear:
Сливен е може би най-фалиралата община от големите в цяла България. Два мандата Лечкови до това водят. Миналата година се принудиха да вдигнат със 100 % данъците в града...
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 239
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #472 on: 18.01.2018, 12:16:40 »
Не случайно според мен тестват електробуса по линия 201, който също е от марката Сор. Лесно може да се поеме обслужването на една тролейбусна линия за цял град от електробуси или с други думи казано от "тролейбусите от ново поколение", както се изразяват в Габрово. На шкодите им се вижда края дори след ремонт, а тролейбусния транспорт върви към ликвидация става ясно, но че не преминават изцяло към маршрутки, както в Добрич, пак добре.

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5231
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #473 on: 18.01.2018, 13:02:05 »
За какво говорят Габрово ?!!! За това, че се експлоатират автобуси втора/трета ръка ли ? Съсипва се най-екологичният транспорт в света.. накрая ще останат само София, Плевен, Варна и Бургас.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline toto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 264
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #474 on: 18.01.2018, 14:40:57 »
За какво говорят Габрово ?!!! За това, че се експлоатират автобуси втора/трета ръка ли ? Съсипва се най-екологичният транспорт в света.. накрая ще останат само София, Плевен, Варна и Бургас.

И Стара Загора

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 239
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #475 on: 18.01.2018, 16:01:34 »
И Стара Загора

И как според теб ще се движат след време тези 22 нови тролея по мрежа, където контактния проводник от изтънял ще стане още по-изтънял? Чувал ли си за стандарт на експлоатация на контактния проводник, взет от съответната наредба? За пример виж трасето по първата линия експлоатирана от 88 год. от/до Мототехника до/от надлеза по бул. Св. Патриарх Евтимий и по западното платно на същия булевард от кръстовището с Ген. Столетов до същия надлез? Мрежата се подмени само по него и в кръстовищата на Гурко/Руски и Св. Патр. Евтимий/Цар Симеон Велики, защото там имаше кръстовки и стрелки, които се премахнаха. Мрежата трябваше да се рехабилитира и в останалите 7 участъка с втората фаза по проекта, но ще бъде ремонтирана само работилницата в тролейбусното депо.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 239
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #476 on: 20.01.2018, 12:43:30 »
Прогресивното и масово разработване на различни прототипи електробуси по света наложи мисленето да се пренебрегва и повече да не се развива тролейбусния транспорт. Просто хората навсякъде си казват, че това е бъдещето и съответно инвестициите се свеждат до тях, както и до ПС с двигатели задвижвани от водород, които отделят водна пара при горовния процес в крайния си продукт. До колко всичко това са разсъждения в правилната посока с поставяне на комплексна оценка за съвършенство, само бъдещето ще може да ги потвърди или отхвърли. Именно поради това тролейбусите стават жертва на обстоятелствата въпреки, че са екологични и допреди години са били смятани за транспорт на бъдещето. Но при нас този процес е подсилен и от факта, че градовете ни са в икономически и демографски спад, от което пътникопотока е спаднал, а нуждата е от нови автобуси с малка пътниковместимост.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1754
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #477 on: 20.01.2018, 23:07:02 »
Електробусите са нова и все още технически, а и икономически недоказала се технология. Съмнява ме, че разходите за изграждане и поддръжка на контактна мрежа ще са по-големи от тези за новоизлюпени батерии, кондензатори и т.н. със съмнителен капацитет. Вижте телефоните си - колкото повече ги ползвате и остаряват, толкова повече с течение на времето зарядното все трябва да е включено. Как си я представяте тая работа при необходимостта транспортът с тези рейсове на ток да е сигурен и редовен? Конкретно за тролеите в Сливен - хич не съм оптимист, дори и за града като цяло....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2630
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Сливен
« Reply #478 on: 20.01.2018, 23:36:07 »
Телефоните не са критерий.
Те така или иначе след най-много 2-3 години стават морално остарели и отиват на бунището и е безпредметно да се оборудват с дълготрайни батерии.

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5231
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #479 on: 21.01.2018, 01:24:02 »
В момента най-екологично и изгодно е закупуването на тролейбуси с батерии - които в града да се движат по контактната мрежа, но да покриват и части извън града ( че дори и селата) с батериите. Такива на пример се използват в Пилзен.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!