Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 191
1
Тогава какъв е смисълът от тези ограничители изобщо, щом могат да бъдат преодоляни с над 10 км/ч? Трамваите пак ще забърсват редовно навлязли в габаритите му разсеяни шофьори, ще се блокира движението и т.н. Далеч по-безопасно и практично е, ако вместо колите и трамваите да се сортират в отделни ленти, да се сортират в отделни фази. Така със сигурност ще има по-малко ПТП-та.
Смисълт е да има физическо ограничение, което ясно да показва къде не трябва да ходиш. По лентите можеш да си караш спокойно и да ги преминаваш, дори неусетно, а някой каращ бързо трамвай да те отнесе, докато през такъв ограничител ще се минава само в случай на инцидент. За преминаването им ще следят камерите на кръстовищата и автосцепките на трамваите. Пълното заграждане при еднолентови пътища крие своите рискове. Ако тези камери се следят и има една глоба 300 лв. например за каране по отделени трамвайни трасета + отнемане на книжката за половин година ако предизвикаш ПТП с това, никой вече няма и да си помисля да го прави.

2
Ограничителите не е нужно да са такива, че да не могат да бъдат преодоляни. Просто трябва да не могат да се минат със скорост над 10 км/ч, да се направят адекватни глоби и камера на всеки светофар.

3
2-та часа от пристигането в Русе до тръгването от Гюргево скапват цялото пътуване. 30-40 мин. трябва да са достатъчни за митническа проверка, смяна на локомотиви и преминаване.

4
За 4-те месеца нямах предвид себе си, а други колеги, баннати в началото на годината!
1. Остава да посочиш човек с 15 и повече регистрации.
Не с 15, а с 30 различни регистрации ти посочвам тоя, който се осмели преди 2 дни да ме заплашва. Бивши профили - rockwider_mafiota, rockwider_mafiota96, omsi_fan, Nikola_1996, KoKo_TsArEvO, Ikarus280, kokata_96, Koki4a_1996 , IkArUs4eTo , burgasbus_manqk, karakondjul , merdjo_211, ostin23, iliev173, trancho_56... 15 ги стигнахме.

И за да не спамя с цял пост......
Quote from: AGENT 006
е знаеше ли кой е той, не знаеше ли за историята на пребиваването му във форума, ама сега понеже ти изнася да я използваш като аргумент срещу него веднага го правиш на драго сърце. Това е висша форма на наглост и лицемерие.
@Агентчето, на него, обаче, му изнася да плаши наляво и надясно, само че явно плаши гаргите, защото нещо се умълча ;). Просто сбърка сериозно, заяждайки се с колега, който ми е и приятел.
Всички изброени регистрации са били баннати. Съответно имаше дълъг период, в който въпростният участник нямаше актива регистрация. След като явно порастна, няколко човека се застъпиха за него и беше пуснат отново във форума. От тогава (около 2 години) той няма нието едно наказание, което значи че си е взел поука за поведението във форума и сме постъпили правилно, като сме го оставили да пише тук отново!

Лични проблеми, отнасящи се до това с кой се обичаш и мразиш, се обсъждат с родители, приятели, специализирани форуми, но не и тук.

Иначе наблюденията ми показват, че дългото возене и занимаване с градски транспорт не се отразява добре. Почти всички по-сериозни дразги се водят от хора, които по много часове на ден се возят насам-натам. Въобще осъзнавате ли колко безумно и дребнаво е да се скараш с някого, че чак да се намразите, защото единия не харесвал любимите презони средства на другия? Или че не ви харесва табелките? Сякаш от липса на нормални социални контакти се чудите в какви драми да се вкарвате. Повечето вече сте пълнолетни възрастни хора и трябва да сте над тези неща. Трябва да сте осъзнали, че всеки е различен и харесва или не различни неща и съответно не е необходимо да се дразните един друг или да се опитвате да налагате своето мнение. Градският транспорт трябва да е хоби, а не мания! Ограничете си возенето, намалете снимането и почнете да се виждате с повече хора, които не са привлечени от грдския транспорт и ви гарантирам, че това ще ви се отрази много добре. Иначе рискувате да бъдете "странни", другите да ви отбягват (съвсем нормално) и да се превърнете в социопати. Не искам да обиждам никого, а да ви накрам да се замислите над това, което правите, защото ако не го надрестнете, след години вероятно ще съжалявате.

5
Явно тарифата им е на час :) С кола би излязло не повече от 150 лв. за цялата кола двупосочно.
10 часа си се усещат, независимо от компанията, а се пропилява и цял ден, но си е въпрос на избор :)

6
http://p.bdz.bg/s/o/sofia-bucuresti-7188.pdf

Цени не знам, но времето за пътуване е доста - около 10 часа. За сравнение с кола е около 7, дори по-малко.

7
Няма проблем да се забранят левите завои по малките улички, с изключение на Бачо Киро и Веслец, където да има светофар. Въпрос на приоритети е - дали ще накараш шофьорите да обикалят повече и ще им намалиш комфорта, за сметка на този на пътниците в МГТ или обратното. По Искър са достъпни северните улички, а по Московска и Врабча - южните. В посока ларгото - Васил Левски, северно може да се преминава с ляв завой по Бачо Киро, с 3 десни  - 11 август, Московска, Раковска, както и ляв по Васил Левски. В обратната посока южно може да се мине директно по Васил Левски и Московска, както и Бенковски -> Искър -> Раковска. При желание може да се сменят и посоките на улиците, така че да се улесни допълнително това преминаване - Врабча да стане в поска В. Левски -> Раковска, а Париж - Дондуков -> Московска. Да, ще въртят повече шофьорите, но трамваите ще могат да се движат с восока скорост, което е начина да се намали замърсяването и да се подобри градския транспорт. По мои груби сметки, ако трамвайните трасета се обособят по такъв начин навсякъде, това ще съкрати времената за пътуване с 10%. Сметнато в експолатационни разходи за градски транспорт, това ще избие за по-малко от година вски вложени средства за ограничители, светофари и други преработки.

Ако има бус лента по България, Евлоги и Христо Георгиеви, Гешов и др., кой ще предпочете да се вози в колата в задръстването, ако може да мине бързо с автобуса? Ако беше истинска бус лентата по Малинов? И тук всяка една инвестиция би се изплатила много бързо, защото разходите за МГТ ще спаднат, а приходите ще нарастнат. Та една линия като 76 в този случай ще може да се движи без особена разлика в и извън час-пик, а сутрин и вечер ще стига с 20% по-бързо. И няма нужда заклети шофьори да обясняват, как не може да се случи, защото за колите ще е трудно. Щом мегаполиси като Лондон са способни да набутат колите в една лента, за да може градския транспорт да върви бързо, значи и тук може! Какъв е смисълт да се снимат кметовете на София и Лондон как си стискат ръцете, разни светила да правят анализи и да дават препоръки, ако си караме все по старо му?

8
Те одавна са се сетили, но вероятно има много лобита(нарушители), които не желаят това да се случи. Първо правило в обищата е минимално да се накърнява исконното право на шофьора да прави нарушения в опитите си да стигне по-бързо.

9
Това, което се вижда е употребата на думата "правила". Такива в GTsofia отдавна няма.
В сегашните правила липсва някогашното такова за многократна регистрация. Определени хора имат над 15-20 и биват допускани, въпреки всички приченени неприятности през годините. Самият факт, че сега липсва такова правило води към мисълта, че правилата са променени умишлено, специално за въпросните определени хора, близки до новите глобални модератори. :rolleyes:
Ако говорим за правила, наказания наложени преди близо година, все още си седят. :!
Самият факт, че не се обръща внимание на нарушението на т.3, независимо дали се развива вътре във форума или системата за ЛС или соц. мрежи с извинението хората да си уреждат сами отношенията, говори за пълното безхаберие от страна на админ екипа.
Твърдения от сорта на "С този тон, ако обичаш, се обръщай към твоите авери в Бургас." говорят достатъчно много за това, което представляват софийски потребители, помислили се за богопомазани, имайки предвид тесните взаимовръзки с някои от глобалните модератори. Бургас и сплотеността на екипа оформен в близката година говорят достатъчно крсноречиво.
Форумът няма нищо общо с това, което е бил в годините на създаването си. В момента имитацията на форум е обърната в шуро-баджaнашка раздумка и борба между различни групички от хора, които уж трябва да са обединени от интереса си към транспорта.
Ако някой от админ екипа си направи една проста сметка колко човека от началото на GTsofia вече ги няма (Аз се сещам за поне 10, а от самото създаване бройката вероятно е в пъти по-голяма), би стигнал до доста интересни изводи. Изводи, до които т.нар ръководство надали има желание да стига. :rolleyes:
Управлението на голям форум с толкова хора с различни мнения и характери е доста по-сложна задача, отколкото си мислиш.
Също така няма правило, казващо, че наложени наказания се премахват след определено време. Накзания се премахват по решение на модераторите обинковено след няколко месеца. Когато обаче участника си мисли, че това означава, че отново му е разрешено да нарушава реда, вече не му се премахват, поне докато трайно не си оправи поведението.
Иначе като гледам написаното, ти остават възможни 2 опции:
1) Примиряваш се с положението, продължаваш да посещаваш форума и спираш да мрънкаш;
2) спираш да посещаваш форума, защото ти е много неприятно положението в него и отново спираш да мрънкаш.

Има и трета, допълнителна опция, която обаче е за мен, и отново спираш да мрънкаш.

10
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: 20.11.2017, 13:36:00 »
Те са си на тази страница, просто се появяват по-надолу и браузъра те позиционира. Може твоя да не го прави.

11
@$h@IdEr, вече имаш прекалено много наказания, така че давност няма и ще си с 55% докато трайно не поправиш отношението си във форума. Както се вижда, към момента такава тенденция няма. Ако искате се бийте, но не занимавайте целия форум с това.

GANZ щеше да получи наказание, ако и ти не му беше отвърнал със същото. Ако реша да го наказвам, трябва да накажа и теб, а това значи да спреш да пишеш поне за исвестно време, така че ще ви го спестя за сега. Трябва да пораснете и да спрете да провокирате и да отговоряте от своя стрна на провокации.

Също така темата за снимките не следва да бъде използвана, за да спорите кои тролеи са по-хубави. Също така няма смисъл от повтарящи се снимки, които не носят някаква информация или художествена стойност.

12
От година някъде е ремонтиран Байлово - Смолско и сега е доста добре (преди беше проходимо само с джип). Около Смолско има малко дупки и трябва да се внимава, но като цяло е доста по-леко от завоите по подблакнския и почти няма трафик. Като има снаг трябва да се внимава, че понякога е изринат, но не е опесъчен.

13
Вашето мнение / Re: До участниците
« on: 17.11.2017, 13:31:13 »
Как пък най-чувствителни се оказват все тези, дето киснат при водачите? Когато човек си плаща и се държи както подобава в градския транспорт е нормално да изисква същото и от водачите. Така че е съвсем нормално да се оплакваме, когато са груби и се държат все едно са бармани в селска кръчма. Това, че някой те е ядосал, не е причина да си го изкарваш на другите. Докато не започнат всички да се държат културно и да следват правилата, оплаквания ще има. Съответно и те могат да се оплакват някъде. Както не очавкам водачите да се интересуват от моите проблеми и не ги занимавам с тях, не искам и те да го правят. А да защитаваш отявлено нарушение няма как да не понесе негативна критика и е глупаво да се сърдиш след това.
Форумът е място, където се водят дискусии и е нормално да има различни мнения, така че това, че някой не харесва поведението на водач или табелите на Емо, не е причина за сърдене. А когато много хора са на дадено мнение, е редно човек да се замисли дали нямат право, вместо отчаяно да си държи на своето!

14
Сигурно вече повече от 4 курса 2911 по тролей 9 се движи плътно зад 2694 пак по 9 и няма сила, която да ги раздели.
Тази сутрин също имаше един такъв икарус, но не обърнах внимание на номера.

15
Така е, но от моите пътувания там и предвид автономността на трасетата, няма почти никаква разлика във времето през деня, в час пик и празнични дни.

16
Quote
Два трамвая са се ударили на пл. „Македония“. Това съобщиха за Агенция „Фокус“ от пресцентъра на СДВР. Сигналът е подаден към 6.40 часа тази сутрин. Двата трамвая са се движили един зад друг. Трима души са били откарани за преглед в болнично заведение, но са освободени.

http://focus-news.net/news/2017/11/16/2457621/sofiya-dva-tramvaya-sa-se-udarili-na-pl-makedoniya.html

17
Защото има много неодбросъвестни шофьори и ватмани, логично! Иначе темата е първенец - няколко пъти е архивирана и почвана отначало.

18
Тук дават 13,7 и съм склонен повече да вярвам на по-ниската стойност. 18 км/ч е за Берлин стойността и ако сравниш състоянието на инфраструктурата в Берлин и Будапеща според мен и ти би се усъмнил в 17,76 по Википедия
Тази книга е публикувана 2011г., което значи че данните най-вероятно са от 2009г. Ето тук можеш да видиш разписанията http://www.bkk.hu/en/timetables/. Аз сравних няколко и съвпадат. Инфраструктурата е много добра, трасетата навсякъде са отделени по един или друг начин и наистина навсякъде пердашат доста здраво.

19
Изваждайки от тук https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Budapest информацията за градските линии, резултатът е 17,76 км/ч средно.

20
В Будапеща по мое мнение е добре организиран градския транспорт по главните улици и има много какво да взаимстваме като идеи (за съжаление някои са и въпрос на култура на шофиране, вероятно обаче наложена чрез адекватни глоби).
1) Трасето на трамваите е ограничено с ниски бордюрчета, които не пречат по никакъв начин да се премине през тях, но пък добре указват къде не трябва да ходят колите. Например на моста пред строителния такива биха били много полезни, за да не спират коли в габарита на трамваите.
2) На някои места с натоварен трафик, автобусите се движат по релсите и спират на трамвайните спирки.
3) Всички спирки, които са на средата на улицата, си имат острови.
4) Леви завои пресичащи трамвайно трасе почти няма. Няма и пресичане на травайните релси, където няма светофар. Целият градски транспорт се движи много бързо, а ако напреднат с разписанието, чакат на определени спирки, като има и автоматично съобщение за това.
5) На много места има зелена вълна за трамваите между 2 спирки.
6) Няма спирки на малки разстояния за трамваите.
Има и други вероянто, за които не се сещам сега.

Така трамваите независимо къде се движат, карат с висока скорост и осигуряват наистина бързо придвижване.

Pages: [1] 2 3 ... 191