Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 189
1
То може и на някое изоставено военно летище, ама не е там идеята. Маратоните се правят така, че да минават през централните части за да може да се покаже самия град, да е удобно за публиката и да стимулира хората да спортуват. Половин ден са били затворени някои улици и се орева света. Виж хората от Овча купел как не мрънкат, въпреки че са затапени отвсякъде всеки ден.

2
Факт е, че Надежда-Младост е по-бързо през Люлин, както и Люлин-Лозенец - през Надежда. Като сложим и немалкото пътуващи по оста Люлин-Обеля-Надежда, смятам, че сегашната "грешка" с панделката всъщност е доста удобна на немалко хора.

За мен е най-добре да остане междинния вариант:
пик:
7:00, 09, 18 и т.н. минути от Люлин към Надежда. Същите влакове тръгват от Обеля в 7:06, 15, 24 и т.н.
7:03, 06, 12, 15 и т.н. до Сливница.
От Обеля тръгват към Лозенец допълнително влакове в 7:11, 20, 29 и т.н., с което интервалът по МД2 в пик става 4-5 минути.
непик - почти същото
10:00, 10:13, 10:27 и.тн минути от Люлин към Надежда. Същите влакове тръгват от Обеля в 10:06, 19, 33 и т.н.
10:05, 09, 18, 22 и т.н. до Сливница.
От Обеля тръгват към Лозенец допълнително влакове в 10:13, 26, 40 и т.н., с което интервалът по МД2 в непик става 6-7 минути.

Аналогично за останалите часови пояси.
Недостатъци на това решение са 1. съставянето на такова разписание е кошмарно и 2. при закъснение става манджа с грозде.
Не е удачно според мен и поради това, че ще стане още по-объркващо за пъниците. Те и сега с 2-те линии се объркват, пък какво ли ще стане с 3. Ако например влаковете по различните линии бяха с цвета на линията, щеше да е по-разбираемо. Макар да няма никакъв смисъл в това, има много хора които и в момента се качват на единия влак и на станцията където се разделят, слизат и чакат техния.

3
Не знам какво са намислили но са подготвили локалното платно на бул. Никола Петков (околовръстното) от ул. Любляна до края му преди бул. Цар Борис III за преминаване на автобуси. Има знаци забраняващи спирането, знак за автобусна спирка и за еднопосочно движение (в участъка където не беше). Разшириха и изхода към централното платно. Малко вероятният вариант според мен е да вкарат автобусите в локалното, по-вероятният - да ремонтират основното платно и всички да минават от там. То и без това сега там е ужас заради затапения Овча купел, пък направо не ми се мисли ако ще ремонтират какво ще стане.

4
Последно отговора на ЦГМ, макар и не много убедително звучащ, беше че се разработва такова API.
Quote
Новият сайт на Центъра за градска мобилност, който все още е в бета версия, събира много коментари. Благодарим на всеки от вас за подкрепата, добрите предложения и по-силно критичните мнения. Четем всеки от тях и работим възможно най-бързо за качеството на услугата. Обвързваме информацията ни с Google Maps, както и ще дадем свободен достъп до данните ни, веднага след като имаме изградения протокол за целта. Променяме визия и текстове, използваме нови и модерни технологии. Моля да ни извините за временните затруднения.

5
Какъв е смисълът да чакат там резерви, при положение, че станцията е до депото?

6
Въпроси / Re: Въпроси и отговори
« on: 11.10.2017, 17:08:50 »
От спирката на 73, 107 и 45 на кръстовището ул. Любляна / ул.Боряна е съвсем близко, така че няма значение кое ще хванеш.
Както каза stankos, 45 се движи по Боряна само в посока Монтевидео, а 73, 107 и 45 (в обратна посока) - по Любляна.

7
Подобни празни приказки не са за този форум. Такова решение няма и е само в сферата на фантазиите.

8
А ако през ден мрънкаш за едно и също и повличаш полемики след това... както правиш на последък... не си помагаш с процентите.
Може ли да се аргументираш, защото в противен случай го считам за абсолютна клевета. :)
Аз ще дам аргументи - постоянното мрънкане води до постоянно дразнене на всички във форума, а когато почнеш да дразниш много - получаваш предупреждение. Ако и след това продължиш да дразниш по същия начин е много вероятно да получиш и забрана за писане.

9
Линия на 7-8 минути, мисля, че е съвсем редовна. В другия и край е неколкократно по-натоварена линята и там има нужда от подсилване. При това моето предложение е само за час-пик. На Гоце Делчев в посока центъра сутрин редовно половината чакащи остават за следващия трамвай, сравнено с другия край, където на гарата има 20-30 човека в трамвая най-много.

10
Там ме притеснява да не се претовари - на колелото въртят 5 и 8, а на Македония минават още 4 и 10.

11
Обикновено предизвикателствата мотивират хората. Не виждам особен проблем в това там да върти травмай сутрин и вечер през 7-8 мин. Дори може да се освободи допълнителния коловоз ако е необходимо. Въпрос най-вече на желание е.

12
Просто няма да спира никъде в Христо Ботев. Ще има спирки Т2, РВД, Александрия, Т1, Автостанция изток и от там по маршрута на 78 до Вл. Вазов / Черковна.

А иначе и на текущия шатъл между терминалите почивките му са огромни. Спокойно може да е на 15 мин., вместо на 30.

13
Не знам дали е коментирана такава идея, но се замислих, че според мен би било добре да се отдели една нова линия 17 Борово-пл. Възраждане с 6 от колите от линия 7 и да се движи сутрин и вечер, а по линия 7 ще са целодневни. Ще се редуват 7 и 17 на равни интервали и така ще се намли интервала в най-натоварения участък, а в другия няма да има въздуховоз на 5 мин.

14
Същото е и на Семинарията на бившото трасе на 18.

15
И според мен велоалеята е добра, габарита на улицата го позволява. Ограничителите обаче са задължителни, иначе ще има паркирали коли върху нея.

16
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 03.10.2017, 16:27:03 »
Вариант е и  67 до околовръстното, 111 до Младост (спирката при МакДоналдс) и от там 76, 213, 305 до ХМС, но може и да не се спести никакво време, а има едно прекачване повече.

17
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 27.09.2017, 12:26:35 »
Варианта 2 + 73 е доста бавен заради обикалянето и задръстванията по маршрута.
По-добре тролей 1 или 2 до петте кьошета и от там 260 до автогара Овча купел. Ако те мързи от там хвашаш трамвай 11, автобуси 73 или 107 за 1-2 спирки. Ако не ти се чака и нямаш проблем с ходенето - 10-15 мин пеша. Около 50-60 мин. ще ти е придвижването.
Може и с тролеите и от Патриарха някъде да си хванеш маршрутка 27 или 29, които минават точно покрай него, но пък обикалят повече и си се пълнят.

19
306 звучи добре. Може би и 310 от 90-те години.
Не мисля, че 604 някога е можел да вземе това разстояние за толкова време.

20
То и ватмана добре че се е усетил преди да стигне до спирката.

Pages: [1] 2 3 ... 189