Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 191
1
Емо, въпреки че общуваш със Съюза на слепите, явно става дума за проблемите на хора с увредено зреение, а не слепи и според мен консенсусен вариант е да се лобира за ниски електронни табелки (като на китайските автобуси) отстрани, а не отпред. Така няма да загрозяват отпред, нито да пречат на видимостта (пък и биха били трудни за реализация поради обема си). Същевременно щом на човека му е трудно да фокусира горната табелка, няма как да види и предната, ако става дума за автубус, спрял зад друг или въобще на повече от 3 метра, освен това ще му е под ъгъл. Ако се позиционира при първа врата, ще може спокойно да види страничната, която ще му е много по-удобна.

2
Не желая да коментирам повече, както и да се намесвам във вашия спор. Ако не успявате да се разберете, просто спрете да отговаряте един на друг, защото няма смисъл.

3
Само ти и Iskar имате лично отношение към табелките като гледам. Останалите изказват лично мнение и споделят опит.
То и вашето е лично мнение, а и не мисля, че някой от вас печели от единия или другия вид табелки и е повече хоби. Не виждам и защо толкова ожесточено нападате работата на другия, вместо да се стремите към консенсус.

4
Върнал съм ви ги, щом толкова си ги искате. Чудя се и аз защо взех да чета и пиша в тая тема, като знам какво е положението там.

5
То и с климатиците е така, както и с любимите ти ръчни скорости и с още много неща. Дребни работи, но създават удобство.
Не гледай и само от твоята гледна точка, на човек, който се е возил многократно по всяка линия и знае всички спирки. За един човек, който рядко ползва градски транспорт или пък е от провицията/чужбина, изписването на маршрутите, направлението и показването на текущата спирка е много по-важно от климатика. Не знам колко си пътувал в чужбина и как се оправяш там, но аз много разчитам именно на тази информация. А за изплащането - помисли дали повече такива хора не биха предпочели ГТ пред такси, ако ще им е по-лесно да се ориентират?

6
Има ли все още някой, който не е разбрал, че от този спор смисъл няма?

7
Не виждам друго обяснение.

8
Да пренасочат 2-та автобуса към Алеко и готово. Вместо празни курсове до лифта, да ходят на интервал от 2 часа до Алеко от Г.М. Димитров и НДК/Руски паметник, а от Хладилника да се добави 1 кола.

9
Автобуси / Re: Karsan JEST (1640)
« on: 06.12.2017, 10:31:22 »
Обикновено тестовите превозни средстава у нас се предоставят по инициатива на производителя, а не на обищната, така че нищо не пречи да се потества няколко дни и да се види дали има полза.

В Будапеща се бяхвозил на ето този по-голям модел http://en.karsan.com.tr/products/detail.aspx?SectionID=6A7AHszDGXhKrRAp4GSzUw%3D%3D&ContentID=MbAcI0j7xS1dAdddhNCbSg%3D%3D , като ми изглеждаше съвсем прилично, а там го ползваха по линии със стръмни налкони, тесни улички и остри завои. Този размер мисля, че е подходящ за доста линии в София.

10
Вашето мнение / Re: До участниците
« on: 05.12.2017, 13:24:58 »
Трябва да е нещо генетично или от смога, атмосферното налягане, положението на слънцето или нещо друго свързано с нашата родна държава, щото навсякъде другаде си ги виждат, при това в страни, където правят какво ли не за да им е удобно на хората със здравословни проблеми.

11
Миналата седмица като заваля сняг, трамваите по 5 и 11 отново бяха доста нередовни. Вчера беше трагично - сутринта видях една след друга 4 коли по 11 (около 8:45) на автогара Овча купел към Княжево, а следващата според сайта на ЦГМ беше след 56 мин. Явно се движеха в 2 пакета всичките коли на линията.

12
Само мен ли ме дразни лентата за десен завой на ГМ Димитров за идващите от Винарово?
Може би наистина няма смисъл от нея. Завиващите надясно са малко, а така се остава само 1 лента за направо.

13
ОК, да го наречем страст, но въпросът е тази страст да бъде хоби или професия, а не мания.

14
Значи аз говоря за ограничители подобни на тези на велоалеята на Раковска, а не като на Алалбин. Те не седва да се чупят постоянно.
Ако си представим една такава ситуация - ограничители се слагат на Мадрид, Янко Сакъзов, Дондуков и Константин Величков. По всяко време от 5 до 23 ч. има човек, който следи 10 камери по трасето и пише глоби. Независимо от това на какъв процент от колите ще се напише глоба, заради натоварването на служителя, важното е да има такива, за да престанат нарушенията. Тук дори не говоря за системи, които автоматично разчитат номера на колата и издават акта, каквито има по белите страни. До 1 месец след това, нарушенията почти ще спрат и вероятно ще могат да се глобяват всички коли. Като цяло от това начинание и вдигането на скоростите, ще може да се спести толкова време, че по 22 да се движи 1 кола по-малко в час пик, ако не и през целия ден. Сега може някой запознат да каже приблизително какви са разходите по това 1 трмвай по 22 да се движи 8 часа на ден, но със сигурност са доста? Дори изключвайки приходите от глоби за водачите и повече билети, заради бързия транспорт, спестените пари от намаляването на курса с 10 мин. и отпадането на 1 кола ще са много повече от разходите за поддръжка.
Но независимо от това, по какъв начин се реализира, въпросът е че трябва повечко хора от СО, че и от КАТ, да се напрегнат да свършат нещо, а там има много народ, на който хич не му се работи.

15
Тогава какъв е смисълът от тези ограничители изобщо, щом могат да бъдат преодоляни с над 10 км/ч? Трамваите пак ще забърсват редовно навлязли в габаритите му разсеяни шофьори, ще се блокира движението и т.н. Далеч по-безопасно и практично е, ако вместо колите и трамваите да се сортират в отделни ленти, да се сортират в отделни фази. Така със сигурност ще има по-малко ПТП-та.
Смисълт е да има физическо ограничение, което ясно да показва къде не трябва да ходиш. По лентите можеш да си караш спокойно и да ги преминаваш, дори неусетно, а някой каращ бързо трамвай да те отнесе, докато през такъв ограничител ще се минава само в случай на инцидент. За преминаването им ще следят камерите на кръстовищата и автосцепките на трамваите. Пълното заграждане при еднолентови пътища крие своите рискове. Ако тези камери се следят и има една глоба 300 лв. например за каране по отделени трамвайни трасета + отнемане на книжката за половин година ако предизвикаш ПТП с това, никой вече няма и да си помисля да го прави.

16
Ограничителите не е нужно да са такива, че да не могат да бъдат преодоляни. Просто трябва да не могат да се минат със скорост над 10 км/ч, да се направят адекватни глоби и камера на всеки светофар.

17
2-та часа от пристигането в Русе до тръгването от Гюргево скапват цялото пътуване. 30-40 мин. трябва да са достатъчни за митническа проверка, смяна на локомотиви и преминаване.

18
За 4-те месеца нямах предвид себе си, а други колеги, баннати в началото на годината!
1. Остава да посочиш човек с 15 и повече регистрации.
Не с 15, а с 30 различни регистрации ти посочвам тоя, който се осмели преди 2 дни да ме заплашва. Бивши профили - rockwider_mafiota, rockwider_mafiota96, omsi_fan, Nikola_1996, KoKo_TsArEvO, Ikarus280, kokata_96, Koki4a_1996 , IkArUs4eTo , burgasbus_manqk, karakondjul , merdjo_211, ostin23, iliev173, trancho_56... 15 ги стигнахме.

И за да не спамя с цял пост......
Quote from: AGENT 006
е знаеше ли кой е той, не знаеше ли за историята на пребиваването му във форума, ама сега понеже ти изнася да я използваш като аргумент срещу него веднага го правиш на драго сърце. Това е висша форма на наглост и лицемерие.
@Агентчето, на него, обаче, му изнася да плаши наляво и надясно, само че явно плаши гаргите, защото нещо се умълча ;). Просто сбърка сериозно, заяждайки се с колега, който ми е и приятел.
Всички изброени регистрации са били баннати. Съответно имаше дълъг период, в който въпростният участник нямаше актива регистрация. След като явно порастна, няколко човека се застъпиха за него и беше пуснат отново във форума. От тогава (около 2 години) той няма нието едно наказание, което значи че си е взел поука за поведението във форума и сме постъпили правилно, като сме го оставили да пише тук отново!

Лични проблеми, отнасящи се до това с кой се обичаш и мразиш, се обсъждат с родители, приятели, специализирани форуми, но не и тук.

Иначе наблюденията ми показват, че дългото возене и занимаване с градски транспорт не се отразява добре. Почти всички по-сериозни дразги се водят от хора, които по много часове на ден се возят насам-натам. Въобще осъзнавате ли колко безумно и дребнаво е да се скараш с някого, че чак да се намразите, защото единия не харесвал любимите презони средства на другия? Или че не ви харесва табелките? Сякаш от липса на нормални социални контакти се чудите в какви драми да се вкарвате. Повечето вече сте пълнолетни възрастни хора и трябва да сте над тези неща. Трябва да сте осъзнали, че всеки е различен и харесва или не различни неща и съответно не е необходимо да се дразните един друг или да се опитвате да налагате своето мнение. Градският транспорт трябва да е хоби, а не мания! Ограничете си возенето, намалете снимането и почнете да се виждате с повече хора, които не са привлечени от грдския транспорт и ви гарантирам, че това ще ви се отрази много добре. Иначе рискувате да бъдете "странни", другите да ви отбягват (съвсем нормално) и да се превърнете в социопати. Не искам да обиждам никого, а да ви накрам да се замислите над това, което правите, защото ако не го надрестнете, след години вероятно ще съжалявате.

19
Явно тарифата им е на час :) С кола би излязло не повече от 150 лв. за цялата кола двупосочно.
10 часа си се усещат, независимо от компанията, а се пропилява и цял ден, но си е въпрос на избор :)

20
http://p.bdz.bg/s/o/sofia-bucuresti-7188.pdf

Цени не знам, но времето за пътуване е доста - около 10 часа. За сравнение с кола е около 7, дори по-малко.

Pages: [1] 2 3 ... 191