Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mitakis

Pages: [1] 2 3 ... 163
1
Това е дестинацията, която слагат някои шофьори при изключване за гараж, да не се возят пътници до Сливница.

2
2160 - 85
2910 - 26

3
7093 - изтекъл антифриз на Илиянско шосе.

4
Други градове / Re: Сливен
« on: 16.08.2017, 22:40:02 »
По-малките и грозни ще са  :arrow:


5
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 09.08.2017, 15:40:05 »
Чак пък милиметри,  дългите не са по-високи от късите. Странно че О305-ца с коруба за бутилки минава, явно влиза в трите метра. Ютонгът според сайта им е висок 3.15м.

6
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 09.08.2017, 07:58:58 »
Препълнен 23 ми звучи малко нереално. Иначе преди се движеха чавдари и 21**, ако има свободни не е проблем да е с дълги автобуси.

7
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 08.08.2017, 17:24:11 »
Абсолютно същото оцветяване беше като този на 2-рата снимка 3679. Точно такава снимка търсех за пресъздаването му на макет. Отваряемите прозорци бяха плъзгащи се, 4 на брой на стандартните места като за О 305 Г, ауспуха беше изведен на покрива, като най-задните седалки бяха 4, вместо 5, защото отляво минаваше дебела тръба за ауспуха.
Eто още две снимки на такива 305Г, почвай макета :D

Имало е и с оранжева боя около прозорците

8
2252 - 280

9
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 07.08.2017, 19:43:55 »
Quote
а конектото - без турбо
:eek: .... малко пояснения, за пореден път:
двигателят на "зелените" къси и дълги, а също и късите землянски Конекто O345 S е един и същи. И си има турбо, от най-обикновените, без Wastegate. Дългите са малко по-мощни (300 срещу 250 к.с.). Покрива нормите Евро-2, горивната уредба е с ГНП.
Дългото конекто - O345 G Conecto на Земляне и Малашевци е с със съвсем друг мотор (турбо  :) , пак без wastegate), система PLD, Евро-3, и той 300к.с. Кутията е 4-степенна Voith DIWA3.
Докато на Землянските O345 S Conecto кутията е 3-степенна DIWA3. А пък на "зелените" O345 кутията е ZF Ecomat 4-степенна.
Старите O305(G) имат варианти със и без турбо (като турбото е 280к.с. и без интеркулер) , кутии с 3 и 4 степени, със и без вграден ретардер.

Така нареченото "ново Конекто" - Conecto LF на Земляне е със мотор OM926LA , кубатура 7,2 литра, 280 к.с. , Евро-4 със SCR система, турбо с Wastegate, кутия Voith DIWA3E 4-степенна.

Quote
но според мен зелените са по-надеждни
По принцип системата PLD (на дългото Конекто) е по-надеждна и дълготрайна от EDC с ГНП (както при "зелените").

10
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 07.08.2017, 15:33:31 »
3679, 2500 и 2531 са доставени от Bielefeld. За съжаление снимки в нета почти няма.


Този е подобен, продаден в Русия:


А това е реставриран Ман от същото поколение:

11
Вчера 7115 беше както първия ден - гаснене, ресет, следващата кола го беше настигнала. А го кара най-добрият им шофьор. И ги разбирам че пушат, представям си нервите, погубени тези дни.

12
Малко офф - едно време кобрите също бяха много проблемни, чак след първата година намаляха проблемите. Китайците са по-пресен пример, при тях имаше нещо с ECAS системата, сигурно и други..

Имаше тестово бмц по 30 миналата година.

13
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 04.08.2017, 21:51:02 »
Разбира се че са фабрично програмирани така.

14
2882 приключва вечерта по 20тм.

15
На доста не им работят климатиците явно.
7133 беше закъсал.
7115, с който направих сефте пътуването, за 40 минути изгасна рязко и безвъзвратно шест пъти. В компа грешка, 1-ва врата не се отваряше докато я има грешката, шофьорът слизаше до акумулаторите да изключва захранването, за да се изчиства грешката. И това се случва цял ден, няма смяна.
Личи си, че са сделани възможно най-бързо. Дано докато имат проблеми, всички стари БМЦ да са на линия.

16
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 02.08.2017, 15:07:08 »
Алелуя! Толкова грижи са положени от предишния му шофьор, че автобуса още е в добро състояние. И това е първият внесен такъв рейс в София и вероятно България. Таванът обаче отвън е зле, на много места е лепен с покривна лента и мазан със силикон.
Като запазени детайли само 1753 е по-оригинален (от берлинските и 2845 беше със сравнително запазен салон).
Quote
скоростите работят идеално (и се управляват с лостче от волана, а не с копчета, фабрично - нещо, което не знаех)
  :arrow:
http://www.spirka.org/thumbs/cars/sofiya/autobus/d/d-35693.jpg


А 2679 е просто една лъскава тенекия, ремонтирана последно в Лакавица и Дружба, с бучащ двигател и скорости и няма нищичко в салона в заводски вид.

Но в днешно време може само да се надяваме да запазят от флекса поне един О305 и още 1-2 за части.

17
От Чиампино до Термини пътувахме с автобус за 4 евро/човек, защото влака е малко далеч от летището. В Рим не сме ползвали наземен транспорт, както написа Благун всичко се обикаля пеша от Термини.

18
3803 - 604

1179 - 108

19
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=otkJ_vCS2Hg" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=otkJ_vCS2Hg</a>

20
Ъпдейт на срока за подаване на оферти - докрая на август, защото досега има подадена оферта от само един участник.

Pages: [1] 2 3 ... 163