Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 297
1
В Искър има 6 Дюваг GT8, които едва ли всички са в движение. Та на 15 мин трамвай каква работа ще върши? Освен това преместването на осемосен трамвай от Искър до другия край на града едва ли е приятно и полезно занимание.

2
Така, в ППЗДВП пише:

1. В1, В2, В3, В21, В22, В23 и В27 - не се отнасят за пътните превозни средства, които извършват обществен превоз на пътници по утвърден от съответните власти маршрут;

Очевидно 22тм е по заместващ маршрут, а не по утвърден.

Преминаването по Пиротска не подобрява кой знае колко положението, защото ще обслужва единствено спирките при Пазара Д. Петков и Одрин, защото левите завои от Ботев и Опълченска към Ларгото са забранени.

3
Трасе по Вапцаров няма и не е имало.
Трамвай по Баучер за пръв път е пуснат през 63та, когато 2 е удължен до Хладилника, но през 62ра е до Двореца на пионерите
12 е до пл. Й. Николова, но на картата това е някъде около София ленд, освен това линията е открита през 62 и е до Надежда, а не до Гарата, както е на картата
16 е до Гарата, а не до Надежда както е написано. (разменени са крайните спирки на 12 и 16)
11 е до старото колело на Месарницата, а едва през 64та е удължен до СТЗ.
4 и 10 до 64та са до Румънското посолство и през 64та са удължени до Гео Милев


4
Доста интересно ще е след спирката на Военна академия престрояването за ляв завой на 84, 184 и 505.

5
Не, това е още една причина да се купуват нормални автобуси, и които да не харчат на хартия 35/100 а в действителност двойно. Тук проблемът е с една конкретна марка.

6
Решението да се ползва тунелът под ТВ кула май е от по-отдавна. Може би някъде из раздела за Линия 1 има подробности.
...

Да де, до Жолио Кюри си имаше договор с японците. 2005та решиха да го направят ан блок до Младост 1 (със всички свързани с това негативи). На мен въпросът ми беше дали ако метрото стигнеше само до Интерпред, щяха да възстановят трамвая и как?

7
На мен ми е интересно дали ако не бяха взели решение да се удължи метрото до Младост 1 (2005 май взеха такова решение), щяха наистина да възстановят трамвая до Дървеница и как?

8
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 17.08.2017, 22:49:19 »
Е, значи си много нов за да даваш такива императивни заключения.

9
За съжаление е мода да не се пускат климатиците в китайците. Обратно в тролеите, трамваите и МАНовете дори вечерно време климатиците работят.

10
Че кой е искал да го снима. Момчето е снимал трамвая, а не войводата му.

11
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 17.08.2017, 21:11:31 »


Челната табела не работи ли?

12
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 17.08.2017, 21:09:26 »
Най-много да преместят спирките в правите.

Което всъщност направиха, когато по 2 тръгнаха състави Т6А2.

Според мен доста по-подходящи линии за Краставиците са 4 и 6, а не 12.

13
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: 16.08.2017, 20:35:30 »
Спряха я преди 2 години, защото според Наредбите толкова дълъг маршрут трябва да се обслужва от автобус и съответно фирмата се отказа. Иначе беше удобна за доста села.

14
Сигурно е бил по 59.

15
В контекста на така заформилата се дискусия аз предлагам да се върне паважът по Цариградско шосе. Как така ще се асфалтира - това е история все пак.

Когато МК си свършат работата със сградите - паметници на културата и ги опазят, тогава да се впуснат така стръвно да запазят и всичко останало.
Иначе си е чиста проба симулиране на дейност и лов на вещици.

16
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 16.08.2017, 15:34:54 »
Е, не се изхвърляй. МАН 262 и 232 се боядисваха до под прозорците години наред. Едва от около 2 години започнаха да ги боядисват и там. Немалко Хюлиези също се боядисваха до оранжевото. А на Икарусите вратите се боядисваха заедно с прозорците.

17
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: 16.08.2017, 12:42:53 »
Браво. Най-накрая, при положение че автогарата е общинска нямашe никъде адекватно написано разписание. За автобусите за Ботевград си вадех справка от botevgrad.com

18
И 11 през тунела.

11 умишлено го изпусна, защото за периода който коментираме 11 изобщо не съществуваше.

19
Не издържам повече................

Ами вземи адекватни мерки.

20
Да, може да започнеш да се потрисаш защото между Сточна гара и Моста Чавдар няма контактна мрежа.
Също така при положение че в същата отсечка има и 78 и 79, то обиколката дори да беше възможно щеше да е безсмислена.
Не е лошо преди да хвърляш бомби на посоки да попрочетеш малко за транспорта в София. Във форума има доста полезна информация.

Pages: [1] 2 3 ... 297