Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« Last post by AGENT 006 on Today at 07:33:19 »
Впечатляващо, заличили са старите им номера.
2
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« Last post by GANZ on Today at 02:05:04 »
Много поздрави от ветерана 2123, който изкара неделната 9/2.



33 години вярна служба!
3
Каквото направиха бившите транспортни специалисти и архитекти, вече не може да се поправи. Явно всички обещания, които управляващите периодично пускаха чрез медиите, са лъжа. Това на фона на подписката, която Спаси София събираха (но и аз не съм съгласен с някои други позиции на въпросната организация). Факт е, че незначителна част от пътниците на трамвай 6 останаха да си губят времето, сменяйки по три превозни средства, което е много тежко в почивни дни, когато всяко от тях се чака толкова, колкото е максималния интервал, заради некадърно съставени разписания. Просто управляващите използват бул. Арсеналски, бул.Черни връх да заобикалят задръстения бул.България и пренаселените южни квартали, но само за автомобили, не за пътници. Ето защо има проблеми с трафика на милионен град. Колко пъти трябва да се каже и напише, че тролей ще се бави в задръстванията от автомобилния трафик. Колко пъти трябва да се каже, че на обяд а102 е претоварен с пътници, идващи от метрото, а автобусите са недостатъчно и са претъпкани! Какви данни за пътникопоток търсите сега, когато трамвай няма, а пътниците вече се движат с автомобили втора употреба?
4
Един пътепис. Към края разказва за някакви коридори, които образуват нещо като лабиринт в подземната част на сградата на Централна гара. Явно са предназначени електрокарите да минават по тях или не съм разбрал? :neznam: Интересно, идвал съм толкова пъти с влак до София, а дори и не съм подозирал какви тайни местенца може да има в подземната част на сградата. Иначе, авторът има много добро дар-слово. :) Препоръчвам да изчетете цялото, няма да съжалявате. ;)
едит: Този пътепис е напълно подходящ и за "БДЖ - Обща тема" или май по-точно за "Впечатления от пътувания", ама вече го пуснах тук...
5
Странични има доста неработещи от тия малките, в следствие на удари примерно.
6
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« Last post by Ники 1515 on Yesterday at 23:18:24 »
Много хубави снимки, comet!  :fan:

1929 и 1905 – 59,  по пътя между с. Владая и с. Мърчаево (днес).
Поздрав за водачите на двата автобуса!  :)



7
Идеи / Re: Излетните автобусни линии
« Last post by Ivo on Yesterday at 22:41:31 »
Има ограничения и забрана, и откакто се вдигна шум вече се спазва. Днес също спираха колите след часа на забраната до Златните Мостове, а първият автобус който мина след забраната се беше натъпкал до колкото може. Лошото е че май нямаше допълнителни.
8
Идеи / Re: Излетните автобусни линии
« Last post by elbi on Yesterday at 22:12:51 »
Да бе, ако може с колата още малко на Черни връх да се качат...Нали идеята е нагоре да няма коли и да има пълна забрана. Тогава щат-нещат ще дадат 3, 4 лева за билет за рейс нали? Това все пак е природен парк, планина. И все пак говорим за експресен автобус, освен редовните, на 1.60.

Забравяш и удобствата-няма нужда да поддържаш кола, ще пътуваш без спиране от първата спирка чак до Алеко, седнал, много по-удобно е като правиш преход да тръгнеш от едно място и да слезеш през друго, много по-удобно от гледна точка на безопасност да не шофираш по заледения и заснежен път зимата. Също няма да търсиш къде да пракираш, ами слизаш направо почти пред Алеко на пешеходно отстояние от ски пистите и туристическите маршрути за Черни връх. Какво по-хубаво от това?

Никой не е казал че ще има забрана за автомобили, но по тая логикато забраняват автомобилите и хиляда лева да го направят като нямат друг начин какво ще правят.
И аз съм за ограничаване на автомобилите към Витоша но да си говорим с реални аргументи а не с приказки на които не би повярвало и малко дете. Направо ме втрещи с аргумента си че в атобуса ще си седнал да те ограмотя в лекия автомобил не се седи прав. Да не продължавам да коментирам това което си написал , защото макар и с добри намерения си написал откровени глупости
9
Напротив, точно трамваят е трябвало да стига до Кремиковци - затова е огромната зелена полоса от днешната станция Изток плътно до Интститута по металознание.
10
Задната я оправих. Имам една странична при мен със щети все едно е преживяла атака с електромагнитно оръжие.
Pages: [1] 2 3 ... 10