Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1


Първо. Защо трамвайната линия се закрива? Защо не ползват съоръженията в другия край на колелото на младежкия театър. с маневра на заден ход.

Разбира се, че можеше 22А да не се закрива. Можеше да се използват и пенделните Дювази от 23 по нея, а по 23 да се пусне един заместващ автобус - далеч по-практично решение.
ЧКД-тата имат задни пултове, така че можеха да обръщат на Т-обръщало. Но така се разкъсва връзката на източния със западния край на трасето, докато с 22ТМ това не се получава.
2
Аз помня като малък толкова натъпкана Шкода, че като друснеше и задните гуми опираха в калниците. И точно беше двойката, която още вървеше по Раковска.
3
От австрийските тролеи определено имаше нужда и след доставката на Икарусите. Те, както казахме, бяха по-дългички, със седалки като в метрото и определено с по-голяма вместимост. Да не говорим, че плътно до края на 88-а двойката, въпреки че беше с перманентна блъсканица, беше почти изцяло все още с баба ви Шкода и тук-там някой Икарус за парлама. Едва след като в началото на следващата, 89-та, удължиха трасето до Бъкстон, пуснаха само Икаруси и махнаха Шкодите.  Същото беше и с четворката, също пълнеща се доста - бяха само Шкоди с тук-там някой ДАК. ДАК-овете нали са създавали ядове, та не се мяркаха много и след това, само чат-пат по линии 4 и 11. Вече 89-та Шкода се появяваше много рядко, също само по 4 и 11, другите по-късно разбрах, че са ги пратили в Пловдив. Но по шестицата, която беше почти изцяло на ЗИУ-та, там рядко имаше Икарус, беше ужас. Та можеха там да ги пратят или на двойката...Ама...
4
Актуална информация / Re: Подвижен състав
« Last post by 2828 on Yesterday at 23:54:10 »
2917 закрива линия 20ТМ в този си вид.
5
Обещаните снимки на електробуса. Много е тих, движи се плавно и ускорява бързо. Сякаш е по-широк от нашите Солариси, също и седалките са по-широки и удобни. Поговорих със водача на електробуса и той каза, че има слухове, че общината има намерение да взима електробуси от този модел.

П.С. Поздрав за водача! :)

























6
Може и гараж Земляне да обръщат и да почиват ,още по-хубаво.
7
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« Last post by Iskar on Yesterday at 23:13:54 »
По-скоро трябва да се попита, кой умник пусна табелка формат А5 върху задната електронна. Като листа така е паднал, че закрива наполовина задната табела. На всичкото отгоре, няма и как да се извади...

Докладван е проблема, ще се предприеме ремонт.
8
2006 -> 1906 коригирано, мерси!

До 1957, защото между 1957 и 2017 нещата са доста ясни.

За пл. Македония - нещата не са еднозначни. Горе съм цитирал единия от източниците, но при него линиите са дадени като клонове, т.е. не е сигурно, че в действителност са били така нещата. В другия източник са две линии до Орлов мост, но пък там княжевската линия стига до Дондуков, което се потвърждава от една снимка.

При всички положения, най-ранните снимки с номер на линия са от 20-те години. Най-ранната карта, на която има отбелязани номера е от 1928г. (засега).
9
Енда корекция: ...."че през 2006 е построена линията по Шипка и Оборище." Предполагам 1906г.
И тази линия 4 не е ли започвала от пл. Македония (с S-ка) до Военното училище?
10
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« Last post by AGENT 006 on Yesterday at 22:11:21 »
2702 за първи път на линия след основния ремонт днес 7/1 втора смяна.
Ето и снимка:
2702 by Владимир Симов, on Flickr
Pages: [1] 2 3 ... 10