Author Topic: Airport Express(AE) - наземен транспорт до Летище София  (Read 14803 times)

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2107
    • View Profile
    • Email
Ако въобще тези линии се пращат някъде, по-добре да бъде пратена да върти на Гарата, което е доста по-близо от Зоопарка, а и е доста по-ключова транспортна точка, която е близо и до центъра на града.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline dan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 987
    • View Profile
Напълно възможно е едната линия да се удължи до някъде, но да не е за сметка на съществуващият маршрут. Т.е. от Орлов мост да продължава на някъде. Друг е въпросът има ли смисъл от подобно нещо.
Грешно е да се тълкуват като една линия. Дори и 213/214 се тълкуваха така, но не случайно са два различни номера, а не като А 1 само направлението да се сменя. За мен лично всяка линия, дори и с 1 % разлика от маршрут на друга да е, трябва да си има отделен номер. А не да има А 1 с 3 маршрута, А 21/22, която често така или иначе пишат само като А 22 или пък А 44 с 10-на маршрута из Банкя.

Offline wiNt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 457
  • !<9060>!
    • View Profile
Линия от летището до зоопарка не виждам никакъв смисъл... А пък СО никога няма да пусне автобус от летището до гарата, защото отново ще трябва да признае падението си, че метрото след Младост е направено по много непрактичен начин и е по-бавно от наземния транспорт. Логично ми се вижда да се направи директна линия на метрото само със спирка на летището и на гарата - такива има из Европа тук там, ама надали.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1017
    • View Profile
    • Email
84 явно няма да е тази линия която спира само на летището и гарата. Ако искаха да я направят експресна имаха много възможности през последните десетилетия да я изкарат от Дружба и локалното на Цариградско за да я забързат малко, но явно идеята за 84 е да е максимално близка до историческия си маршрут. Може да излезе, че 84 е линията с най-дълга история по първоначалния си маршрут в София, не съм правил справка, но са малко линиите които от 1968 не са си променяли номера, маршрута и спирките.

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6552
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Може да излезе, че 84 е линията с най-дълга история по първоначалния си маршрут в София, не съм правил справка, но са малко линиите които от 1968 не са си променяли номера, маршрута и спирките.

58, 59 и 66 също са със автентичните си маршрути.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12682
    • View Profile
    • Email
Маршрутът на А84 се е модифицирал с годините:
- първоначално върти на пл. Народно събрание, след това въведоха кръга около Княжеската градина
- до естакадата по Брюскел вървеше по Искърско шосе, след това - под естакадата, а бързият А284 - върху естакадата
- после и вмениха обслужване и на североизточния ъгъл на Младост-1
- удължена до Т2

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 514
    • View Profile
    • Email
Ако ще се прави нова линия от Летището, за мен тя трябва да бъде по Източната тангента, Ботевградско Шосе, Подуяне, Данаил Николаев, Сточна гара, Лъвов мост, ЦГС. Съвсем не претендирам за крайна спирка на гарата, но северните квартали в момента имат изключително лош достъп до летището и мисля, че трябва да имат връзка. В сравнение с 84 такава една линия не се дублира с друг транспорт по своето значение.

Offline gtgirl

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 55
    • View Profile
    • Email
И аз така мисля, но няма кой да направи реконструкция на Източна тангента и по-добре да не се тъпче точно на Централна гара ( там вече си е претъпкано и винаги си е било ) по-добре да я пуснат пред Автогарата, защото сега няма транспорт до нея.