Author Topic: Маршрутни промени и актуални маршрути през годините  (Read 19087 times)

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1265
    • View Profile
    • Email
След 20 ч. е на повикване, тоест пътуването до Т1 с метро се осъществява по следния начин: Слизаш, отиваш с багажа до гише "Информация", там го викат по радиостанцията, ти отиваш на спирката и го чакаш. Товариш се, тръгвате и след близо половин час мотаене на Т2 пристигаш най-накрая на Т1. За това време отдавна да си стигнал от центъра с един директен експрес по бул Брюксел както едно време 284. Апропо коя година го закриха 284, беше перфектна линия?
« Last Edit: 18.08.2016, 10:14:46 by fafan »

Online lion_sofiq

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1184
  • ČKD TATRA
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Апропо коя година го закриха 284, беше перфектна линия?
Есента на 2010 г., ако помня правилно.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1183
    • View Profile
Нали идеята на 384 беше да прави връзка с метрото, докато нямаше такова до летището. А сега каква му е идеята? Наистина е много по-добре да възстановят 284, като е експресен до летището. Може да обикаля и двата терминала, като първо влиза на Т1, но ще трябва една табелка отпред, която водача да обръща. Гурко - Т1 - Т2 и Т2 - Т1- Гурко.

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Закриха го точно есента на 85-та, когато пуснаха тролея по Цариградско, заедно с 4, 105 и 106. Всъщност закриха 13, а разделиха 213 на 213 и 313. Единият спираше на Орлов Мост и Окръжна, а другият - на театър София и на Плиска, после след големия ремонт на Мадрид - 89та, 313 го оставиха за постоянно по временния маршрут през Подуене и Ситняково....
Малко да изтръскам прахта от рафтовете...
Въпросната промяна не е ли по-конкретно на 20 януари 1986, когато откриват тб.5?
Също така, 4 я закриват около 1988, когато става врътката с 4 + 209 = 204.

И понеже е станало на въпрос и пускането на трамвая до Обеля и закриването на 126, вярно ли е, че първоначално (колко време?) е само 15 и чак след това е добавен 17? После е ясно - 91-ва отива 6, вместо 17 и после от 1.5.93 - 1, вместо 15.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1475
    • View Profile
    • Email
Точно така беше в Обеля.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Точно така беше в Обеля.
Т.е. от 30.6.1989г. тръгва 15. А кога горе-долу удължават 17 до Обеля?

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1212
    • View Profile
Точно така беше в Обеля.
Т.е. от 30.6.1989г. тръгва 15. А кога горе-долу удължават 17 до Обеля?
Според spirka-та на същата дата 17 е от Обеля до Илиянци и 91-ва е закрит. След това 2009 е от Бокар до Обеля.

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Според spirka-та на същата дата 17 е от Обеля до Илиянци и 91-ва е закрит. След това 2009 е от Бокар до Обеля.
На спирката има доста неточности и това е една от тях. Затова питам за по-точна информация от хора, които си спомнят.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1475
    • View Profile
    • Email
15 тръгна за Обеля на 3ти април 1989-та, а 17-на 1ви май.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Мерси за точните дати!

Ето я информацията за "касапницата" от 16.5.2002г.:

Quote
На основание заповед на Столична община РД-09-840/13.05.2002г.във връзка с намаляване на транспортната задача на СКГТ Холдинг ЕАД в рамките до 5%, решение №48 на СОС - Протокол №37/29.04.2002г и на основание чл.44 ал.2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, считано от 16.05.2002 г. СКГТ Холдинг ЕАД прави следните маршрутн промени:

1. Закрива следните неефективни маршрути:

- трамвайна линия № 21;

- автобусни линии №№ 5а, 32, 33, 65, 71 и 242.

 

2. Оптимизира маршрутите на следните трамвайни и автобусни линии:

- трамвайна линия № 3 - кв.Захарна фабрика - пл.Възраждане - кв.Орландовци;

- трамвайна линия № 8 - ж.к.Люлин - ж.к.Западен парк;

- трамвайна линия № 10 - ж.к. Зпаден парк - Съдебна палата;

 

- трамвайна линия № 11 - скъсяване до бул.Никола Петков;

- автобусни линии №№ 21 и 22 обединяват маршрутите си в една линия, която ще обслужва с.Войняговци и с. Подгумер;

- автобусна линия № 54А - ще работи и в делничен ден и ще поема обслужването по закритата линия № 242 до Метростанция 1

- автобусна линия № 63 - променя се маршрута, както следва : Обръщателно ухо (ново) на ул. Беловодски път при ул.Бяла чешма - ул.Беловодски път , бул. Академик Иван Гешов,  ул.Найден Геров, ул.Софийски герой и обратно по бул.Цар Борис ІІІ по маршрута, двупосочно;

- автобусна линия № 75 - променя се маршрута - от автостанция Гео Милев - ул. Слатинска река - бул. Мадрид - Военна академия;

- автобусни линии №№ 82 и 413 ще работят само в делнични дни.
« Last Edit: 15.09.2017, 20:58:47 by mlk »

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Във връзка със заповед РД-09-1918/14.12.2001г. на СО:

Считано от 04.30 часа на 08.01.2002 г. до 04.30 часа на 01.08.2002 г  се променя маршрута на автобусна линия №51 както следва:

-от автогара Връбница (в посока кв. Обеля) по бул. Ломско шосе, ул. 2-ра, ул. Ефрем Чучков, плoщaдa пред ж.п. гара Обеля и по маршрута двупосочно.

За периода от 22.12.2001 г. до 04.01.2002 г. автобусна линия № 64В ще работи само на 29.12.2001 г.




Считано от 14.12.2001 г. СКГТ Автотранспорт-АД удължава маршрутите на автобусни линии 4 и 111 от обръщателното колело на бул. Андрей Сахаров (при пазара в ж.к. Младост) по булеварда до обръщателното колело на тролейбусна линия 5 ).   
« Last Edit: 15.09.2017, 21:03:09 by mlk »

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1212
    • View Profile
А колко време след "касапницата" се удължават ТМ8 и ТМ10 до Съдебна палата и Хладилника?

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6767
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
5 години горе-долу, като удължението на 10 се дължи на закриването на 14.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11390
    • View Profile
    • Email
10-ката преди това беше до Орландовци, това си го спомням и беше със София 100. 8-цата май го съкратиха до Западен парк преди това обаче не помня. Иначе го върнаха обратно сравнително скоро някъде да кажем 2006-та или 2007-ма след хилади жалби, протести и тн. 10-ката също скоро я пуснаха до Хладилника, преди това до там отиваха 9-ка и 14-ка.

Спомням си го и автобус 5А. Ползваше се повече като излетна линия, но беше много удобен. От Държавна печатница по Цариградско, после по магистрала Тракия експресно и бързо до Лозен и оттам до школата на БЧК в планината. Много яка линия. Обслужваше се с рязани Икаруси и Чавдар 11Г5. Мисля че в Лозен още седят соц-спиркознаците с линията, или поне до скоро седяха.

242 си го спомням също, по него пускаха двуетажните МАН-ове, също и МАН СЛ 200, дори туристически Чавдар-и. Отиваше до Пушкаров по пътя за Банкя. След това 54А му пое маршрута но въртеше някъде където сега е Бриколаж, и също пускаха туристически Чавдари 11М4, МАН СЛ 200, Чавдар 11Г5 местен също съм виждал там. Беше май само 1 кола на 1 час. Тия 54А и 242 ги ползваха като атракцион да се возят на двуетажни МАН-ове или на тур.Чавдар-и пътниците, иначе никой не се возеше, освен инцидентно  :D

По 21 пък се движеха къси Дюваг без ремарке, тя беше сравнително използвана линия. за 65, и 71 нямам много наблюдение, но помня че 71 последно се обслужваше от съчленени Хюлиези и О 305 Г.

Като цяло много чоглаво решение е беше пренасочването на 8-цата до Западен парк, закриването на 5А.

Малко по-късно пък към 2006-та някой чоглав реши да спре линията до Златните мостове.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Да си припомним и тази мизерия...

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2539
    • View Profile
Това коя година е било? Жалко за стария маршрут на А75, струва ми се че бърза връзка на ул. "Гео Милев" с центъра би била успешна и днес. Спомям си, че по едно време А75 се движеше от ж.к. "Металург" през бул. "Мадрид" и от Орлов мост как е бил преди промяната. Това горе-долу кога беше - някъде 2001/2002 година?
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6767
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Екпанзията на тб1 към Левски Г изпъди 75 от там.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12912
    • View Profile
    • Email
... а лошото състояние на Иван Асен - и от бившето трамвайно трасе на 4/10. Разбира се, вместо да се подобрят нещата, се запазиха паветата там и ... те така!