Author Topic: Русе - обща тема  (Read 155552 times)

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 323
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #680 on: 01.08.2017, 00:33:49 »
Табелите за игт не са в ред от бая време.Няма как табела да показва разписание в 23:50 за 10:00 часа.Все повече се обеждавам,че трябва да има нощен транспорт.Голям град сме все пак,а и няма да е толкова скъпо като билета може да е 1,20.Това няма да е никак скъпо като такситата вземат по 1 лев.2 микробуса нощем са идеални като сборна спирка да е сба и всичко ще е точно,но уви.Това са само мечти!   
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline dst1123

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 127
  • Един прост пътник
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #681 on: 01.08.2017, 01:13:39 »
Проблемът не е в билета, а факта,че като стартира услугата за електронен билет частниците на втората седмица бяха недоволни и направиха така- за отделна компания отделна карта.И да пуснеш двойката и 27-ма да върви до 23:30 файда от това..Иначе ако направят билета 1.20(в което дълбоко се съмнявам) едва ли някой ще се качи в тия автобуси и пътникопотока ще стане още по-мижав.Ако ще вървим към по-добър транспорт,основно трябва да се реши проблемът с билетите и картите(автоматите сега са напълно безполезни,а ако направят така да можем да си издаваме примерно еднодневни билети за всички линии ще е перфектно),след това са маршрутите и разписанията и накрая ПС.
Против унищожаването на електротранспорта и големите интервали за движение!За закупуването на съчленени тролейбуси в Русе!

#bringback25

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 323
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #682 on: 01.08.2017, 01:21:12 »
Става въпрос двете ивекота на еггед те да обслужват тези линии без да се намесва геокомерс и шанс.Тези които сега не пътуват в това число и мои приятели са недоволни от парка най-вече.След това и другите неща.За да има повече пътници трябва хубав парк и спазване на добро разписание което да устройва всички.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline bgdimitrov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 56
    • View Profile
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #683 on: 01.08.2017, 01:26:25 »
Абе как моята карта работи за всички превозвачи? :blink: Нямам такива проблеми като мрънкачите, но сам си пълня картата и не ползвам намаления. Прехвърлям от една линия на друга или ползвам два автобуса в рамките на 60 мин. за 1 лев.

Offline dst1123

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 127
  • Един прост пътник
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #684 on: 01.08.2017, 14:04:21 »
Абе как моята карта работи за всички превозвачи? :blink: Нямам такива проблеми като мрънкачите, но сам си пълня картата и не ползвам намаления. Прехвърлям от една линия на друга или ползвам два автобуса в рамките на 60 мин. за 1 лев.
Ок, браво, поздравления-ти си един от малкото доволни от системата за таксуване!Ако се прехвърляш от 18-та на 33-та добре,но ако ти се наложи да хванеш 24-та,а ти си с абонаментна карта за определен период от време, ко прайм?Нямам информация как стоят нещата с ел.билет, но с месечните карти е е**ти простотията.Не всеки може да отдели 80 лева за едномесечна карта за ЦГМ...Информацията за тази билетна система е много оскъдна.Ето ти и прословутата редакция,за която споменавах в предишния пост:
„Електронна карта, заредена с период за определена линия важи за линиите на  съответния транспортен оператор, чиито  маршрути се препокриват с избраната линия, както и при временна организация на движението по заместващите линии“.
П.С.:Извинявам се ако не съм ти схванал правилно мисълта,но да наричаш някой ,който споделя мнение "мрънкач" минава границите на разумното!!
Против унищожаването на електротранспорта и големите интервали за движение!За закупуването на съчленени тролейбуси в Русе!

#bringback25

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 323
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #685 on: 04.08.2017, 00:13:33 »
То им е написано в договорите,но никой не извършва контрол! :angry:
http://obs.ruse-bg.eu/reshenia/3848
 автобусни линии № 12, № 18, № 23 и № 30, които да бъдат обявени за изпълнение с автобуси за превоз на трудноподвижни лица, съгласно Приложение № 1 към настоящото предложение
В прикачения файл се казва,че договорите за градският транспорт са до 2020г.
« Last Edit: 04.08.2017, 00:19:25 by pesho »
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 323
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #686 on: 08.08.2017, 23:41:05 »
Кметът започна да действа по проблема с транспорта в града
https://www.dunavmost.bg/Ruse/News/92720-kmetat-zapochna-da-deistva-po-problema-s-transporta-v-grada
Гражданин: По 18 линия пътуват някакви антики, в тролеите е сауна /статията е заключена/
https://utroruse.com/article/739823/
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline dst1123

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 127
  • Един прост пътник
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #687 on: 09.08.2017, 00:08:29 »
Май този гражданин не знае как да отвори един прозорец :help: .Засега положението с проветряването е най-зле в колите на Ге*комерс,защото мислилят да минат по тънката с купуването на тия кошници.Извинявайте,ама не може в град, който кмета го мисли за модерен и европейски автобусите да се движат с широко отворена предна и задна врата..айде едното крило на първа врата може ама чак и двете врати..
Защо Общината се е отказала да даде на Транспортния факултет да направят новата транспортна схема ,а  ще дава 350к на някаква фирма? :blink:
« Last Edit: 09.08.2017, 00:16:29 by dst1123 »
Против унищожаването на електротранспорта и големите интервали за движение!За закупуването на съчленени тролейбуси в Русе!

#bringback25

Offline simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 769
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #688 on: 09.08.2017, 11:27:26 »
"Кошниците" на Геокомерс са на максимум 25 години и да задушни са защото последното нещо при покупката им което интересува фирмата са климатици и отваряеми прозорци, но само те имат нисък под от всички ПС в ГТ. И трите фирми имат плюсове и минуси, като последните са основнo породени от възложителя на услугата. Дано новата транспортна схема се направи от русенска фирма, че не ми се мисли какви би надробила такава от друг град.

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 323
    • View Profile
    • Email
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline dst1123

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 127
  • Един прост пътник
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #690 on: 11.08.2017, 15:40:30 »
Да попитам има ли някакво конкретно правило за движение на ПС-тата с отворени врати,понеже един недоволен гражданин се оплака в дунавмост,че 59065 се движеше с отворена  първа врата? :neznam:
Против унищожаването на електротранспорта и големите интервали за движение!За закупуването на съчленени тролейбуси в Русе!

#bringback25

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 323
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #691 on: 21.08.2017, 17:09:05 »
Това не е градският транспорт, който общинска администрация желае!
https://www.dunavmost.bg/Ruse/Video/93743-tova-ne-bil-gradskiyat-transport-koito-obshtinska-administratsiya-zhelae
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 323
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #692 on: 23.08.2017, 12:04:43 »
До 2 години нови тролейбуси. На 31 август еггед става общинско дружество чрез подписване на договора.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline rusencizatransport

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #693 on: 24.08.2017, 01:53:13 »
В интервюто на кея, кмета Стоилов цитира сума от 10 млн. и споменава, че до 2 год. ще има изцяло обновен автопарк (тролейбуси). Макар и инициативата да е добра след толкова години без никаква переспектива, с 10 млн. целия автопарк не е възможно да се смени.

Макар ЕГГЕД на хартия да има над 40 тролея, Русе всъщност се обслужва от не повече от 20 тролейбуса. Дори 10 млн. евро трудно биха стигнали за 20 нови возила. Справка - търга в Плевен за 14 нови тролейбуса беше за 17 млн. лв. или почти 9 млн. евро. Когато Бургас, Варна, Плевен и СЗ закупиха 100 тролейбуса цената беше 100 млн. лв. или 1 нов тролейбус за 1 млн. лв. Тоест при 10 млн. лв. може да очакваме 8-10 нови возила, ако става въпрос за 10 млн. евро между 16-20 возила.
« Last Edit: 24.08.2017, 01:57:34 by rusencizatransport »

Offline dst1123

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 127
  • Един прост пътник
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #694 on: 24.08.2017, 13:29:28 »
Сега е доста изгодно  да се вземат Шкоди 14/15тр последните модификации или в краен случай возила от Швейцария,но все пак дано да не става дума отново за втора ръка возила,че бая си изпатихме с мършопланите, мерцедесите и италианските боклуци..Друг вариант за нови возила,който въобще не го смятам за удачен, е да се вземат Тролза 5265.02, БКМ 321 или Богдан.
Против унищожаването на електротранспорта и големите интервали за движение!За закупуването на съчленени тролейбуси в Русе!

#bringback25

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4782
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #695 on: 24.08.2017, 13:47:49 »
Дългосрочното решение за не дотам богата община като Русе е мнението ми, което цитирам по-долу. Инвестиционният заем е много по-добър вариант, вместо да се купуват возила втора ръка или таралясници, произведени по копирани технологии, с ниско качество, често - самозапалващи се и разпадащи се още от завода. Това обаче изцяло зависи от искреното желание на общината да "заобича" реално тролейбусите в следващите десетилетия, вместо да се чуди как да замаже положението и след време да сътвори нов термин (а ла Перник) - екобуси, каквото и да означава това...

Ако си изготвят адекватен бизнес план за следващите 30 години, то могат да кандидатстват от ЕИБ или ЕБВР за дългосрочен заем. С него могат да закупят нов подвижен състав и да рехабилитират още мрежата. Също така - могат да построят още тролейбусни участъци. Заемът може да се изплаща до 18 години. Тоест - вноските ще са малки на година.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12822
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #696 on: 24.08.2017, 15:07:30 »
или в краен случай возила от Швейцария,но все пак дано да не става дума отново за втора ръка возила
Как да разбираме това - ако са от Швейцария, при всички случаи ще са втора ръка!
Швейцарските тролеи работеха доста дълго време за възрастта си. Но все пак - нищо не е вечно и във всяка транспортна система трябва да се инвестира. И да закърпят за 5-6 години положението от вторичния пазар, това няма да реши проблемите, а ще ги поотложи. За ТролЗА, ЛАЗ, ЛИАЗ, МАЗ и т.н. - по-добре изобщо да не се мисли.
« Last Edit: 24.08.2017, 15:11:36 by blagun »

Offline dst1123

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 127
  • Един прост пътник
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #697 on: 24.08.2017, 15:42:18 »
или в краен случай возила от Швейцария,но все пак дано да не става дума отново за втора ръка возила
Как да разбираме това - ако са от Швейцария, при всички случаи ще са втора ръка!
Швейцарските тролеи работеха доста дълго време за възрастта си. Но все пак - нищо не е вечно и във всяка транспортна система трябва да се инвестира. И да закърпят за 5-6 години положението от вторичния пазар, това няма да реши проблемите, а ще ги поотложи. За ТролЗА, ЛАЗ, ЛИАЗ, МАЗ и т.н. - по-добре изобщо да не се мисли.
Абсолютно съм съгласен с това, което казваш.Мисълта ми беше,че швейцарските тролеи (като изключим новите хесове) колкото и да са хубави просто не са напълно подходящи за нашия климат.Примерно при белите FBW-та (сега в Лозана се движат малко по нови от нашите ама се казват NAW)малките прозорчета,повечето от които нямат дръжки не са достатъчни за проветряването на тролея при температура повече от 35 градуса и вътре става парник дори ако първа врата е отворена и всички люкове са настроени на принудителна вентилация.Но ако подарят Swisstrolley 2, едва ли общината би се отказала..Има и вариант да се запазят и поооправят най-запазените екземпляри от сегашния ПС и пак да имаме нови тролеи без намаляване на бройката.  8)

Против унищожаването на електротранспорта и големите интервали за движение!За закупуването на съчленени тролейбуси в Русе!

#bringback25

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 323
    • View Profile
    • Email
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #698 on: 24.08.2017, 16:27:42 »
Заеми за нови тролейбуси общината няма да тегли защото вече има кредит 10 млн който трябва да се изплаща,а друг е непосилен за общината. Ще се търсят пари чрез ес 2014-2020 като една възможност. Сега трябва да се стегне всичко в депото което е в движение,да се увеличат заплатите и се намерят нови шофьори за да се оправят разписанията.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline bgdimitrov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 56
    • View Profile
Re: Re: Re: Русе - обща тема
« Reply #699 on: 24.08.2017, 20:35:18 »
Не смятам че още един заем от 10 млн. е непосилен за общината, но така кмета вече няма може да се гордее, че общината е един от финансовите отличници на страната. Иначе не смятам, че кмета има намерение да тегли заеми или да купува втора ръка тролеи. Ще търси пари или по евро финансиране, трансграничната програма, или национално финансиране по партийни линии.