Author Topic: Доставка на 13 броя нови нископодови съчленени трамваи за 1009 mm  (Read 3306 times)

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 793
    • View Profile
Да се надяваме новите трамваи да са  Шкоди

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4719
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Надеждата умира последна.
ПЕСА ще са.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6776
    • View Profile
Логично е да са псета и е редно да се цели хомологизация на парка. И на мен ми се иска Шкода поради лични пристрастия но нека надделява здравия разум.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1070
    • View Profile
    • Email
А защо мислите, че няма да са Шкода? Все още не може да се твърди със сигурност, шансовете са 50/50 според мен.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6626
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Щом Виктор го е написал бъди сигурен че ще е така  ;) Нали не е необходимо да се учим как се правят честни конкурси.

Иначе предвид малката бройка, 25 ПЕСА и сега едва 13 нови, не е целесъобразно да са различни трамваи. Иначе и на мен Шкода ми харесват повече.

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1479
    • View Profile
Разбира се, че е по-добре да са Песа. Хубавото е, че вече ще бъдат от фейслифтовия модел, който изглежда доста по-добре.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3894
    • View Profile
Шкода нямат серийно произведени вагони за тясно междурелсие съответно не могат да участват в конкурсите. Не съм убеден, че е добра идея да поръчаме първата серия - има риск от конструктивни проблеми и недоработки. :rolleyes:  Също е целесъобразна доставката на вагони максимално унифицирани с наличните - спестяват се разходи за обучение на персонала, доставката на резервни части е по-лесна и евтина и т.н. :rolleyes:
« Last Edit: 23.03.2017, 17:07:45 by V.Peichev »

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1479
    • View Profile
Песа да не би да имаха? По тази логика единствено Трамкар може да участва в конкурси за София :D  :laugh:
« Last Edit: 23.03.2017, 17:14:21 by bagercho »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3894
    • View Profile
Все пак имаха подписан договор в Бидгошч и вече бяха доставили два вагона, също бяха доставили вагон в Калининград и представиха такъв в Торун. :rolleyes: Шкода нямаше произведени бройки за тясно междурелсие изобщо. :rolleyes: По времето, когато общината подписа договора за доставка двата вагона в Бидгошч вече имаха около 8-9 месеца експлоатация съответно не вярвам  да не са били отстранени забелязани недоработки. :rolleyes:
« Last Edit: 23.03.2017, 17:35:13 by V.Peichev »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15515
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Шкода нямат серийно произведени вагони за тясно междурелсие съответно не могат да участват в конкурсите. Не съм убеден, че е добра идея да поръчаме първата серия - има риск от конструктивни проблеми и недоработки. :rolleyes:  Също е целесъобразна доставката на вагони максимално унифицирани с наличните - спестяват се разходи за обучение на персонала, доставката на резервни части е по-лесна и евтина и т.н. :rolleyes:
В Братислава трамваите на 1520 мм ли са, че твърдиш, че нямате произведени тяснорелсови? (или говориш защо е нямало как да спечелят за първата доставка от 20 броя?)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3894
    • View Profile
Поне към момента на първата поръчка е нямало, Братислава поръча нови трамваи след София. :rolleyes: Така или иначе да се закупуват само 13 различни нови трамваи е неоправдано. :rolleyes: Също Шкода са значително по-скъпи, съответно ще се закупят по-малко бройки. :rolleyes:

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2299
    • View Profile
Емоционално съм за Шкода , но прагматизма в мен е за Песа !  :rolleyes:
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 564
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Шкода ще даде неизгодни условия, така че ПЕСА да спечели в София. В някой друг град ще стане обратното. "Аз на тебе, ти на мене".

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4317
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
13 трамвая са половината на бройката на Песите. Кое му е малкото?
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1721
    • View Profile
13 трамвая са половината на бройката на Песите. Кое му е малкото?
Броят на Песите. Но пък мога да ти кажа кое е многото – броят различни модели трамваи, движещи се в София, тотален сбирщайн.
Аз не мога да разбера какъв е проблемът, че се е изпикал на гумата?
О.о

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1070
    • View Profile
    • Email
И от двете фирми участващи в конкурса са изискани допълнителни документи и срокът е удължен. Това какво означава? Щом още не са отстранили Шкода за някаква пропусната запетайка нещата май все още не са предрешени.

Offline katilski

  • Писател
  • **
  • Posts: 29
    • View Profile
Това означава че никой неще да прави трамваи за София .Нещо като оня виц за добрия работник дето всички казвали "земи го ти,земи го ти".

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6401
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Що за тълкувание?
Ако не искаха да произвеждат мотриси за София, въобще нямаше да плащат и да се състезават в тази обществена поръчка.  СЕ явно е пожелал допълнителни документи и от двата производителя. И сега се очаква да продължи процедурата по ЗОП и най-накрая да се избере изпълнител.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15515
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
...  СЕ явно е пожелал допълнителни документи и от двата производителя. И сега се очаква да продължи процедурата по ЗОП и най-накрая да се избере изпълнител.
Накратко, редът е следният:

- подават се документи;

- документите се отварят, разбира се, кои са участниците;

- Комисията по избора публикува Протокол 1, в които се прави преглед на документите за подбор. Ако има пропуски в тях, се дава 5-дневен срок за отстраняване от датата на получаване на Протокола;

- ако някой не спази срока или не си поправи забележките по документите - отпада;

- оценяват се техническите предложения на участниците и се точкуват - решението сепубликува с Протокол 2. Ако някой не отговаря технически - отпада;

- чак тогава се отварят ценовите оферти на останалите в състезанието участници. Точките по цена и по техническо се сборуват и се обявява победителят - с Протокол 3;

- ако няма обжалване в 10-дневен срок, се преминава към подписване на договор...


Върнете се назад и вижте, ние на кой етап сме! ;)
« Last Edit: 19.06.2017, 11:30:37 by difian »

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6401
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Добре си разяснил реда. Тоест сме все още в началото, защото са изискани допълнителни документи към тези, които вече са предоставени на СЕ от участниците.
« Last Edit: 19.06.2017, 00:10:23 by Petko21 »