Author Topic: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)  (Read 163004 times)

Offline tramvaje_22

  • Писател
  • **
  • Posts: 49
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1320 on: 20.09.2016, 12:33:52 »
Ако говорим за висящи във въздуха секции вижте Tatra KTNF6, хваната Татра Kt4, разделена и набутана допълнителна секция с 2 колелца, общо 27 метрова 4 осна мотриса. При песата все пак има 6 оси.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15546
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1321 on: 20.09.2016, 14:36:56 »
При единична (несъчленена) мотриса това няма да е възможно ;)



И да спрем с оффтопика за трамваите като цяло. Почти всички съвременни концепции в трамваестроенето имат висящи на съседните си секции....
« Last Edit: 20.09.2016, 14:38:38 by difian »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4006
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1322 on: 20.09.2016, 15:06:05 »
Ако говорим за висящи във въздуха секции вижте Tatra KTNF6, хваната Татра Kt4, разделена и набутана допълнителна секция с 2 колелца, общо 27 метрова 4 осна мотриса. При песата все пак има 6 оси.

KTNF6 има две поддържащи колооси под нископодовата секция така, че е шестосен вагон. :) При двуосна мотриса е възможен вариантът с двуосна или две едноосни талиги близо до средата, но износването на релсите и шумът в криви особено при по-малки радиуси са доста сериозни проблеми. :rolleyes:

Offline rado84

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 51
  • Фен на Икарус 280
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1323 on: 20.09.2016, 15:11:52 »
Май никой не разбра какво имах предвид. Не исках да гледам други трамваи с висящи секции, а да разбера как е постигнато това нещо - без секцията да се срине на земята. Опитвам се и в YouTube да намеря клипче, което по някакъв начин да обясни използваната технология, но засега не намирам нищо.

The best bus ever!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1324 on: 20.09.2016, 15:48:30 »
Май никой не разбра какво имах предвид. Не исках да гледам други трамваи с висящи секции, а да разбера как е постигнато това нещо - без секцията да се срине на земята. Опитвам се и в YouTube да намеря клипче, което по някакъв начин да обясни използваната технология, но засега не намирам нищо.
Отиди в ТУ, учи 4 години и ще намериш отговори не само на този въпрос, но и на много други.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1264
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1325 on: 20.09.2016, 16:20:41 »
Е при КТ4Д предните колела са изнесени много назад, а задните напред, така че това също би трябвало да оказва значение за здравината на съчленението, всъщност ако този трамваи завие от Алабин по Графа, предницата му ще се изнесе върху релсите за обратната посока

Нищо подобно няма да се случи, КT4D се държат даже по-добре от T6A2 в завои, ето нагледно:


Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11387
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1326 on: 26.09.2016, 16:50:25 »
Май никой не разбра какво имах предвид. Не исках да гледам други трамваи с висящи секции, а да разбера как е постигнато това нещо - без секцията да се срине на земята. Опитвам се и в YouTube да намеря клипче, което по някакъв начин да обясни използваната технология, но засега не намирам нищо.

Нищо странно няма, както и при съчленен автобус е закачено ремаркето и не пада, въпреки че след съчленението няма колело, както и при ТИР е закачено ремаркето и въпреки че отпед виси и се товарят тонове стока не пропада и няма колело след влекача. Представи си нещо подобно, все едно ремарке закачено на влекач обаче и от двете страни. Най-просто казано.

Иначе ако си добър в математиката, но там трябва доста учене, може да се изчисли по плътността на използваното желязо, гъвкавостта, здравината колко точно тона може да носи потози начин и да се изчисли колко дебели и здрави трябва да са гредите. Ако си добър математик може да си го изчислиш от чисто любителска гледна точка и да си го начертаеш как е, ако си дипломиран опитен инженер може да си го проектираш :D
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 393
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1327 on: 05.10.2016, 20:18:45 »
Вярно ли е ,че скоро се очакват къси Песи за ТМ10?

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4502
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1328 on: 05.10.2016, 20:20:53 »
Не?
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1329 on: 05.10.2016, 20:21:18 »
Много неща се очакват , но относно твоят въпрос - попитай в Столична община.

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1211
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1330 on: 05.10.2016, 20:41:17 »
Вярно ли е ,че скоро се очакват къси Песи за ТМ10?
Има заложен проект на хартия за ремонт на трасето от К. Величков до Западен парк и чак тогава покупка и доставка на нови трамваи. Кога ще се случи това един Господ знае. А какви ще са трамваите също е рано да се каже.

Sent from mTalk for Windows 10

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8864
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1331 on: 05.10.2016, 20:48:38 »
Вярно ли е ,че скоро се очакват къси Песи за ТМ10?
Това са двата слуха. Единият беше, че освен 2301-2320 ще има 2321-2330 трисекционни, а другият е че петсекционните като настоящите ни ще се увеличат до 40 и всички Т6А2 ще отидат в "Банишора", но това в момента е абсолютно непотвърдена информация, макар че на моменти се взима доста насериозно.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6763
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1332 on: 05.10.2016, 21:51:10 »
Нека художествените измишльотини да се фокусират в клюкарския раздел. При предстояща покупка на трамваи следва да се проведе конкурс по ЗОП. След него изобщо не е ясно какво ще дойде. Намврение СО за трамваи е изложила само за 13 бр за тм 5.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6435
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1333 on: 05.10.2016, 22:11:17 »
2325 излизал ли е вече на проби или на линия?

Offline Mitety Wee

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 843
  • Най-добрият - 2041 :)
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1334 on: 05.10.2016, 22:18:33 »
Да, вчера беше на 7/15.
Тм. депо Красна поляна
тм. мотрис № 2041
тм. линия 10

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2859
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1335 on: 05.11.2016, 01:52:22 »
В четвъртък трамвай 2322 беше на проби по Борис III.
                         

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 393
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1336 on: 05.11.2016, 18:38:57 »
В четвъртък трамвай 2322 беше на проби по Борис III.
  Че какви проби? Аз съм се возил поне около 10-тина пъти по тм7

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2852
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1337 on: 05.11.2016, 19:14:29 »
В четвъртък трамвай 2322 беше на проби по Борис III.
  Че какви проби? Аз съм се возил поне около 10-тина пъти по тм7
Под проба се има предвид, че вагонът е имал някакъв  технически проблем и изкаран на проба, за да се провери дали е отстранена повредата.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 814
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1338 on: 05.11.2016, 23:56:17 »
2322 бе на проба за измерване на разхода на ток и рекуперацията.

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 393
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #1339 on: 06.11.2016, 09:11:55 »
Ясно не се досетих...