Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 39499 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9034
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #460 on: 10.01.2018, 20:27:12 »
:bag: :angry:
Наклепването е в 665 (или 667, не съм 100% сигурен)  :crazy:
Снимката ти не се визуализира.

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1760
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #461 on: 10.01.2018, 23:03:35 »
Вероятно ползваш стара версия на Firefox и затова. Прикачих снимката, вече трябва да се вижда.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11486
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #462 on: 11.01.2018, 00:23:30 »
За втори път се возя на такъв трамвай-изключително тихи са, с много мека и плавна возия, салона е много комфортен с тези широки меки седалки, вътре е и много топло. Много хубаво са ги проектирали, голям кеф е и как при отварянето на вратите пада едно стъпало, което е облекчение за трудноподвижни хора.

Като казахте за облекчение, представете си и какво удобство е за ватманите с този джойстик, климатик в кабината и силното отопление. Вече няма да има мръзнене, потене в жегите лятото, за който е намазал да кара такъв. Освен това един стрес по-малко, с тези трамваи май никога не можеш без да искаш да затиснеш пътник с вратите.

Според мен трябваше и при Българските да се направи така при модернизацията-такъв тип управление, топлоизолация на целия салон, нов тип отопление и климатизация със система за регулиране на температурата, бутони за отваряне на вратите от пътниците и сензор против затискане. Реално при сеганшата им модернизация освен лъскавия и приятен външен вид, откъм комфорт абсолютно нищо не се е променило. С какво се е подобрил комфорта за пътниците, или условията за работа спрямо преди като бяха оранжеви, виждал съм зимата ватман да кара с дебело зимно яке, а пък лятото вратата на кабината да е отворена към салона и ако навън е 35 градуса сигурно и в кабината е толкова-само дето си на сянка.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2859
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #463 on: 11.01.2018, 00:53:34 »
Много хубаво са ги проектирали, голям кеф е и как при отварянето на вратите пада едно стъпало, което е облекчение за трудноподвижни хора.
Трудноподвижните хора трябва да се качват на първа врата (която не се затваря автоматично) или на трета врата (която е в нископодовата секция). На втора, четвърта или пета врата някой с бастун обикновено бива затиснат от вратата, тъй като слиза бавно, а вратите стоят отворени няколко секунди. Не се намери никой никъде да обясни на хората, че може да натиснат бутона по време на движение и да слязат на стъпалото долу и вратата пак ще се отвори, тъй като копчето "помни". Отделно има бутон на дръжката, която разделя стъпалата за такива случаи, но масово хората не гледат и се стига до такива ситуации.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4852
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #464 on: 11.01.2018, 09:30:45 »
Имам чувството, че има датчик на отварящото се стъпало за тежест. Има ли нещо такова, или вратата винаги се затваря X секунди след натискането на копчето?
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 241
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #465 on: 11.01.2018, 09:41:40 »
Датчик точно не, стъпалото е с контакт. Когато го застъпиш, вратата няма да се затвори. Ако стъпалото е свободно, вратата автоматично ще се затвори след 3 секунди.

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11711
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #466 on: 11.01.2018, 10:34:09 »
Винаги натискам копчето малко преди спиране, но се е случвало да не ми запомни заявката. Неприятното е, като е много пълен трамваят и някои хора стоят на стъпалата и не могат да се затворят вратите, особено при модернизирания вариант с датчиците по цялата височина на вратата.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11486
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #467 on: 11.01.2018, 10:39:11 »
Нали са ни докарали само от модернизирания вариант-този с добавената средна секция и автоматично затваряне на вратите. Немодернизирания е без средната секция, на нас май не са ни докарвали такива.

То за това когато е много пълен трамвая са ползвали и ремаркета, ама и такива май няма да ни доставят.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11711
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #468 on: 11.01.2018, 12:34:50 »
Да, може би не се изразих правилно - има 2-3 мотриси, които са малко по-модерни от другите - седалките не са кожени, а плюшени, и най-отзад има по две седалки, обърнати назад; бутоните за отваряне са по-нови, и падащото стъпало се отваря само наполовина. При тях и датчиците на вратите са по-различни - сензорни, червени ленти отгоре до долу, от двете страни на вратите.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 781
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #469 on: 11.01.2018, 14:05:54 »
Само 686 е пообновен така.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P