Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 194
1
От общината обсъждали нова наредба за градксия транспорт, от което по интересното е:
- че се планира отпадане на билета за багаж
- билета за нощен транспорт да е 4 лв. и да не важат карти, което според мен ще го обрече, а може и това да е целта
- акта за нередовен пътник става 50 вместо 200 лв.

http://dnes.dir.bg/news/sofia-gradski-transport-stolichna-obshtina-naredba-sos-tzgm-26904801?nt=13

2

Обществен релсов също застават с имената си и с лицата си.

Веднъж се оптивах да ги видя кои са в интернет, но така и не успях.

Аз бях го написал още преди няколко седмици.
Беше писал 25.01, а вчера беше 15.02.

И все пак ще помоля да не започвате конфликти тук, а да използвате доводи и да защитавате мнението си без да нападате и обиждате другите. Това не е тема "За и против Спаси София".

3
Браво, общината не се е подвела по акъла на псевдоорганизацията и тя плюе и обижда сега по всички налични канали хората, които не и танцуват по свирката  :D :D. Позната картинка  :help: :help:

Няма как да наричаш "псевдоорганизация" такава, която застава с лицата си и води множество кампании. Псевдоорганизации са "Обществен релсов" и други подобни.
Подобно на теб и те изразяват мнението си и го защитават, а това че се различават не е повод за нападки. Явно имаш и нещо лично към тях, защото си против всяко тяхно предложение или коментар. Може да спориш колкото си искаш, но без нападки, обиди или злорадстване.

4
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 15.02.2018, 16:29:58 »
Днес имаше краставица по 11, ама не обърнах внимание на номера.

5
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 12.02.2018, 19:28:44 »
Той самия надпис е толкова неграмотен, че не знам какво се учудвате на мацането :)

6
Трябва да се прави проверка дали в последните 45 мин. да речем картата ти е чекирана на друга станция.

7
Можеш да пуснеш тема Водоснабдяване в Разни и там да коментираш организацията и проблемите на водоснабдяването в София, но мисля, че ако погледнеш безпристрастно на нещата, ще разбереш че нямаше как тема "Софийска вода" с единствен пост, представляващ съобщение за планиран ремонт, да бъде оставена.

8
Дано да могат да го направят за 14 дни.
Абсурд. Дано стане за 2 месеца.

9
Миналата или по-миналата година заместващата линия минаваше по Македония, Ботев, Стамболийски, Витошка и от Алабин пак по Македония.
Не помня някога да е имало такава заместваща линия, но имаше Македония -> Ботев -> Скобелев -> Руски паметник.

10
Разни / Re: Фаст фууд
« on: 02.02.2018, 10:57:12 »
Dominos pizza са направили нова пицария за която още се търсят служители на бул. Станке Димитров в Надежда 4
То вярно, че в картите на Bing Дупница още е Станке Димитров, ама хайде поне тук да не се правим на интересни използвайки стари имена на улици.

11
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 01.02.2018, 14:20:50 »
Конкурсите, както се вижда от обявлението, са за лизинг и там участват лизингови компании, склонни да рискуват играейки с общината. Тук дори цената не е толкова важна.
Конкурсите, където печелят нормални западни фирми (тролейбусите Шкода, Инекон, Песа, метрото), макар и понякога по-нискобюджетни, са за закупуване (с пари от ЕС) и доставчикът си получава веднага парите от общината.

Следователно за да имаме нормален подвижен състав, първо общината трябва да кандидатства за кредит (ако някой и даде) и след това да купи с него автобусите, но това е по-сложният за тях вариант.

12
Какво общо има горивото с пригодността за планински терен?
Най-малко метановите бутилки излишно увеличават теглото на автобуса. Останал съм и с впечатлението, че на метан мощността е по-малка и не съм сигурен до колко може да се намери такъв автубус подходящ за стръмни терени.

13
Така е. Може би онази поръчка, кяото стана от дизелови на газови автобуси, отново трябва да стане за дизелови, но пригодени за стръмен терен.

Също мисля, че може да се изпробва линия до Копитото през толите месеци, защото е добра изходна точка за доста дестинации през лятото - Момина скала (там е пълно с хора в горещините), Боянски водопад, Камен дел, Алеко...

14
Казва се и че до 2013 са доставени още 40 влака, но те са втора употреба. Снимка 9.

15
Ясно, че има голяма ненавист към кметицата, ама с какво тя може да помогне в случая с пикаенето и повръщането в трамвая? Да осигури по едно ремарке с тоалетна ли? Или да ходи да им се кара, при положение, че най-вероятно 10 човека са гледали безучастно? Вкарахте темата в излишен офтопик!

16
Тези блокове са строени само с цел да се продават на чужденци, на които не им трябва особено градски транспорт и са там само за няколко седмици. Продават им ги с обещанията за инфраструткура и че ще ги дават под наем през останалото време, което в крайна сметка не се случва и после продължават едни хора да печелят на техен гръб.

17
От една страна е пълно с безмозъчни мутри, на които не им идва в главата колко е безумно да се вложат адски много пари в хотел или ресторант и да не дадеш незначителна като процент от инвестицията сума, за да си оправиш пейзажа или достъпността, а от друга е общината (и най-вече общинарите и свързаните с тях хора и фирми), която само гълта пари за разрешителни и такси (което е и причината да искат толкова и те втори лифт - за да започне ново строителство) и не прави абсолютно нищо за инфраструктурата. С толкова много хотели и приходите от тях, Банско следваше да е един много красив и направен град!

18
Нека Щирлиц каже, кои от автобусите е добре да се пуснат по Витоша. При всички случаи е абсурдно това да са единствено най-старите автобуси в автопарка и след 1992 четвърт век да не е произвеждан автобус, способен да преодолее неособено стръмен планински път. Митът с непригодността на автоматичните скоростни кутии е несъстоятелен, тъй като винаги може да се премине в ръчно превключване - било на качване, било на слизане.
Преди години бях в Швейцария и там по чувствително по-стръмен участък си се движеше без проблем автоматик, като при това се усещаше и доста повече мощ отколкото при повечето ни автобуси на равното. На спускане също се държаха много добре, а не като нашите О302, където всеки път засмърдява на феродо. Въпрос на изисквания е, но е редно да имаме 10-тина такива автобуса. Ако някой в общината се напъне (с риск да се изпусне), ще осъзнаят и изгодата по излетните линии да се движат автобуси, които харчат по-малко, повреждат се по-малко и най-важното - способни са да се изкачат и спуснат за много по-малко време. Вярно, че трябва да се дадат едни пари, но нека и билетите са отделни - 3 лв в едната, 5 в двете посоки и ще се избият вложенията. Пускат се автобуси през 20 мин, слага се такса 10-15 лв. вход за кола, локалното пред изсторическия музей става буферен паркинг и планината става достъпна. Проблемът е, че на никой не му се занимава да взима по-драстични мерки.

19
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 18.01.2018, 14:43:29 »
Ето че можело да произведем и хубав и модерен трамвай за времето си.

Не точно. Беше хубав и модерен в сравнение с останалото родно производство, но далеч не и за времето си.

20
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 15.01.2018, 12:09:10 »
Вчера наистина имаше стршен лед и не помня до сега да съм виждал подобен, така че е разбираемо да се случи това и с лифта. На колата ми имаше 2мм лед плътно залепнал за стъклото, който не можеше да се изчисти с нищо и само парното успя да го разтопи. Малките улици и тротоарите бяха истински пързалки и много трудно проходими.

Pages: [1] 2 3 ... 194