Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 302
1
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 21.10.2017, 15:50:56 »
85+285 са на 7-8 мин в пик, което не е зле.

2
Когато изходния светофор на станцията е затворен, АЛС ограничава навлизащи в нея влак до 25 км/ч.

3
И в допълнение аз не намирам никаква информация в написаното.

4
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 21.10.2017, 11:18:40 »
... Личи си по МАН-овете преди и след прехвърлянето им към 85/86, където се возят "работещите".

Aз не съм съгласен. Личи си по Хюлиезите, запазена марка за линии 85 и 86, които бяха в много добро състояние, спрямо връстниците си от другите гаражи.

5
3822 бе по 9 сутринта.

6
А какво се случва с китната улица Конрад Аденауер? Онзи ден като минах през парка видях че е подменена табелата с Янко Сакъзов.

7
2029 - 280
2040 - 280
2043 - 280
2003 и 2016 днес на 280  :fan:
2019 - 280

При все че редовно има МАН на 280, няма нужда да се пишат. Без значение по наряд или не.

8
Ботевградско  при околовръстното за разлика  от България е входно - изходна артерия на София по която минава 80% от транзитния тежкотоварен трафик.  Това че на теб ти пречи да е по България не означава че е добра идея да е другаде.






9
Станцията в груб строеж съществува. Така че, ако няма островен перон, няма как да заима и това ще е проблем при прекачването.
...

Не само че няма островен перон, но има и колони между коловозите.

10
Всъщност нали официално им разрешиха да преминават по обособени трамвайни трасета. Та това че не е спечелил нищо не го прави недобросъвестен. А колкото до пешеходците - има си ограничители и това че ходят където си искат не прави шофьора виновен.

11
Номерните не са 50 състава за да се реши проблема с това. Освен това нека да не се подценяваме, заблудени има навсякъде. Като някой си изтърве станцията занапред ще знае и няма да блее на някъде.

12
Според мен двата диаметъра трябва да се разделят частично - тоест едновременно да има влакове по МД1 от Летището/БП до Модерно предградие, по МД2 от Витоша до Модерно предградие и ведно с това такива които обхождат и двата диаметър (Летище/БП - Витоша). Ако приемем че интервалът по МД1 е 4 минути, то всеки трети влак от МД1 да продължава към Витоша, а другите да се връщат към центъра по МД1. От друга страна между всеки два влака продължаващи от МД1 по МД2 от Модерно предградие да тръгва влак към Витоша. По този начин се запазва връзката между диаметрите и връзката на Люлин с Надежда и гарата. Също така интервалът по МД2 ще стане 6 минути, а ако този по мд1 е 3.5 мин - ще стане 5 мин. За да се реализира това е необходимо на възловата станция да има коловози за съставите по МД1, МД2 и за продължаващите по двата диаметъра.

13
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 12.10.2017, 00:06:18 »
Прекрасни. Багерът на заден план може би обяснява защо 21 (от другата тема) ходи към халите.

14
Към 8.30 беше закъсал на Бяло море

15
Е, ако показва часовете по разписание, то значи че не е особено полезно.

16
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 10.10.2017, 09:05:25 »
1117 е с хубаво боядисани седалки и нова, много приятна тапицерия.

1115 също.

17
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 09.10.2017, 22:38:49 »
Не е имало такова изискване по концесионния договор. Трябваше да се движат нископодови автобуси до 5 годишни към дата на подписване на договора. БМЦ също покриваха изискванията.



18
Пероните как се зазидват?

19
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 09.10.2017, 21:39:50 »
Няма такова изискване. Пакетът е спечелен по правилата от 2007, а там климатик няма.

20
2682 и 2683 на тб 6.
2259 на 309

Pages: [1] 2 3 ... 302