Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 211
1
На натоварени спирки е нормално да има второ возило - в противен случай се получават дълги изчаквания, докато приключи слизането и качването на пътниците от/във първото. :rolleyes:

2
Почивката наистина е сериозен проблем за такава удължена линия - такава на Сточна Гара не е удачна, тъй като ще пречи на 309 и 310 особено втория. :rolleyes:

3
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: Yesterday at 17:21:56 »
404 е сравнително рядък - дори в пик интервалите му са 13-14 минути съответно със 7-8 минути ходене до Лъвов Мост и допълнителното чакане се получава времепътуване до Списаревски около 40 минути в пик, а и често е претъпкан. :rolleyes: Извън пик чакането достига 8-9 минути делник и 11-12 празник съответно времепътуването нараства още. :rolleyes:

4
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: Yesterday at 15:13:36 »
От Халите до Списаревски ТМ20 пътува около 30 минути, към това се добавят приблизително 4-5 минути чакане делник и 7-8 празник.  :) За сравнение метрото от Сердика до Искърско Шосе пътува 23 минути, чакането е приблизително колкото на трамвая и има ходене пеш до и от метростанциите. :rolleyes:

5
Предполагам вътре особено на спирките с тесните врати и високите стъпала става истински Wall of Death. :fan: :)

6
При положение, че и двата тролея се движат до Сточна Гара дублажът е голям и 7 коли по всеки са достатъчни в пик при добра синхронизация в общия участък, затегнати разписания и по-късно прибиране на сутрешните пикови около 13:00 и включване на вечерните около 17:00 - няма сериозни задръствания по маршрутите освен донякъде на Лъвов Мост.  :rolleyes: При пренасочване на една от линиите към Одеон след завършване на МД3 наистина ще са нужни 8 или 9 коли по всяка линия. :rolleyes:

7
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 18.01.2018, 16:57:18 »
Не е бил особено модерен - талигите са с остаряла конструкция без хидравлични гасители на колебанията, спирачната система е допотопна пряко действаща пневматична, вратите са с пневматично задвижване.   :rolleyes:

8
Идеи / Re: A 79
« on: 18.01.2018, 16:22:26 »
Принципно е възможно, но толкова редовен 101 неизбежно ще бъде полу- до почти празен - 100 поема основния пътникопоток в промишлената зона, 101 и 79 имат само две общи спирки. По История Славянобългарска 309 е напълно достатъчен - броят пътници редовно е едноцифрен. :rolleyes: В такъв вариант по-скоро може 100 да върви в празник и да има по-късни курсове предпразник.  :rolleyes:

9
При мъгла, силен сняг и/или дъжд, силен вятър и т.н. пътникопотокът нагоре е минимален и автобусите неизбежно ще имат едноцифрен брой пътници, ако няма курсове само с шофьор. Прогнозите на времето са достатъчно точни и съответно може при неблагоприятна прогноза да има 1-2 курса сутрин и вечер, при благоприятна - редовни автобуси. Също през зимата надали има желаещи да замръкнат в планината съответно последният курс няма смисъл да е след 17:00 максимум 18:00. :rolleyes:

10
Само шест спирки на ТБ7 в Люлин не се покриват от ТБ6 и ако в другия край имат общ маршрут се получава прекалено голям дублаж.  :rolleyes:

11
По Опълченска са нужни два тролея с интервал 8-10 минути или един с интервал около 5. :rolleyes: Съответно ако се отклонява ТБ5, то ще трябва да се сгъсти сериозно ТБ1 и/или ТБ6/7 в зависимост от това кой от двата тролея от Люлин минава оттам. :rolleyes:

12
Времето за пътуване от Банишора до СУ през Опълченска и през Сточна Гара е почти същото извън пик - и в двата случая около 25 минути. В пик може би през Сточна Гара е по-бързо - от паметника Левски до Одеон става истинска блокада. Ако ТБ6 и 7 ходят едновременно до Одеон се получава много голям дублаж на маршрутите и затова е добре да имат различна крайна спирка в центъра. :rolleyes:

13
Принципно ляв завой на дизел е възможен, но е безмислен за редовна линия. Може би при мероприятия около паметника Левски е удачно да се пуска линия от Сточна Гара до Левски Г и евентуално още една до Хаджи Димитър за сметка на част от колите по 4 и 11, може би и една от 2. :rolleyes:

14
Няма смисъл от редовна двупосочна тролейбусна линия по Охрид и Калитин, както и от такава в обратна посока по Столетов - обръщане  в депото и/или излишни завои са свързани със загуба на време без да се създават удобни връзки. :rolleyes: По Столетов край затвора няма смисъл да се пуска редовна линия, докато не се премахне калдъръма и дори след това интервали под 10 минути в пик са неоправдани.  :rolleyes:

15
ТБ5 през Сточна Гара не е удачно решение освен при крайна необходимост поради ремонти - губи се връзката с НДК и Одеон, освен при евентуално сериозно сгъстяване на ТБ8 също така към Сточна Гара няма пътникоток за такава редовна тролейбусна линия в пик. :rolleyes: При пренасочване на 6 и 7 едновременно се губят връзките на части от Люлин с Лъвов Мост и Сточна Гара - 310 и 309 минават периферно в Люлин за разлика от тролеите във вътрешността на комплекса. :rolleyes:

16
Шофьорът има нужда да поживее на общежитие примерно в Казичене да се научи на ред. Трябва да получи значка "Димитровски пианист". :angry:

17
Крайно време е да се въведе нормално таксуване, примерно билети 15, 30, 60 и 90 минути евентуално и 120. Така прекачванията ще станат изгодни. Закриване на ТБ2 във всички случаи изисква сериозно сгъстяване на ТБ4 за обслужване на Хаджи Димитър както и удължаване и подсилване на ТБ9 за обслужване на Бъкстон и няма да се реализира намаляване на транспортната задача. Вероятно ще се наложи и сериозно подсилване на ТБ8 за обслужване на участъка Център по Хигиена - Гурко. :rolleyes: Съкращаване на ТБ2 до ВМА не избягва необходимостта от удължаване и подсилване на ТБ9. :rolleyes: За заместване на ТБ2 в Хаджи Димитър 4 трябва да се подсили поне до интервал 7-8 минути в пик и ще са нужни 13-14 коли, аналогично ТБ9 при закриване или скъсяване на ТБ2 ще има нужда от поне 15-16 коли в пик. :rolleyes:

18
Надали има желаещи да се таралянкат с тролей от Люлин до СУ - времето за придвижване с МД1 е приблизително наполовина. Достатъчно е единият от тролеите да ходи до Одеон, така ще осигурява връзка с центъра без да се забива в блокади, другият да остане до Сточна Гара. За Хаджи Димитър е оптимално подсилване на ТБ4. При евентуално закриване на ТБ2 ще се наложи ТБ9 да ходи до Бъкстон за да има адекватно довозване съответно ще трябва и той да бъде подсилен. :rolleyes: За участъка Център по Хигиена - СУ е възможно евентуално подсилване на ТБ8 също ТБ8 може да бъде пренасочен към Сточна Гара или Кракра за намаляване на интервалите с по-малък брой коли. :rolleyes:

19
Така и двата тролея ще висят в блокадата между Паметника Левски и Одеон, макар и частично. :rolleyes: ТБ7 и в тази по Евлоги Георгиев. :rolleyes:

20
Пътникопотокът към Илиянци спокойно може да се обслужва от скоростен трамвай поне близките 20-30 години, инвестицията в метро е неоправдана. По-смислена е връзка с ЖП гара Илиянци. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 211