Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 731
1
Общо взето всичко след центъра в източна посока..
Провери пак, дали ще е така... ;)

2
Естествено, че е много повече. Ще влиза и студ и жега... все пак голяма част от МД3 ще е навън.
Освен край депото в Земляне, къде още ще е навън?!  :eek: :rolleyes:

3
Има си Балкан стар, просто не са представител на Мерцедес вече.
В тази тема не обсъждаме автобусите Fuso... ;)

4
В София е пълно със знаци "Забранени са паркирането и престоят", но на никой не му пука и не ги спазва. Виждал съм патрулки, включително и на КАТ, да чакат, да се разминат, заради незаконно спрели така автомобили с шофьори вътре, но да не правят нищо... Така че трагедията е пълна. Виждал съм акции с паяци и в Слатина, но с минаване веднъж годишно, няма да има промяна! Паяците в момента се ползват да вдигат автомобили от Синя и Зелена зона, което за мен е тъпо. Там да слагат скоби, ако някой е спрял правилни на паркомясто, без да пречи на движението, но просто не е платил/просрочил е времето. А паяците нека обикалят целия град  и да се занимават с незаконно спрелите/паркиралите, които реално пречат на движението...

5
За протокола, вече няма "Балкан стар", а "Силвър стар"! ;)

6
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 01.12.2017, 12:26:27 »
Една интересна статия с очерк на степента на навлизане на електроавтобусите в обществения транспорт в Европа. За съжаление, прекалено обширната информация не ме прави квалифициран, за да отсъдя, точна ли е информацията и дали е поднесена коректно...

Тук има преглед и на доста по-спекулативната действителност в България. ;)

7
Как така Гео Милев, на табелата пише Овча Купел - Паметника Левски?
Но преди разширението на нормалните касовия трамваи, 4 и 10 са били до обръщалото на Автостанция Гео Милев... ;)

8
Такава им е "културата на оСблужване" на началниците на депото....  :help:  :neznam:

9
Зелени и червени...

10
Изтрити теми / Re: ПТП и инциденти
« on: 28.11.2017, 12:54:35 »
Снощи, към 18-19 часа, в подхода към Журналист се бяха събрали 3-4 трамвая.... Между тях имаше аварийна Мадара.

11
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)
« on: 28.11.2017, 07:58:51 »
По-младите със 7-8 години трамваи, дошли и поддържани в Прага, също масово са корозирали... Изкарахме, че само НАСА имат капацитета и ноу-хау-то да монтират прозорци с гумени уплътнения...  :help: :rolleyes:

12
Бъг беше, че задната табела беше програмирана да изписва и текста като на другите. Да, но може да се събере числото и една буква.
Доста време се чудех, какво означава “22К”! ;)

13
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)
« on: 24.11.2017, 17:21:08 »
Има ли начин да се подеме някаква инициатива за смяната на надрасканите стъкла?
Може, но трябва да се внимава да няма пътници в салона, когато се замеря надрасканото стъкло с камък...

14
чл. 165 от ЗКН... ;)

15
Забавно / Re: Снимки
« on: 03.11.2017, 21:15:55 »
Покрай входа никой никога не минава... Пълно е с други такива тапанари, дето спират на входа, или добавят по още едно паркомясто по алеите за активно движение... Конкретно на този Кауфланд, на дъното на паркинга имаше зарязан един мидибус, и често паркира камион. Просто "професионалният" шофьор на автобус е с манталитета на средностатистическия българин...

16
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)
« on: 03.11.2017, 04:54:27 »
Но при никакви обстоятелства не трябва да спират Тм 23 и да го заместват с автобус. Въпреки сравнително правите отсечки по маршрута, би имало няколко на брой 90-градусови завои, които въпреки липсата на автобуси Икарус (ака "газови камери"), биха водели до появата на убийствени центробежни сили... Това би предизвиквало сериозно пого в автобусите, натъпкани догоре, заради разликата във вместимостта между автобус и трамвай (бил той и антика Дюваг)! ;)

17
А колко са им линиите за междуградски превози от републиканските и общинските квоти!? ;)

18
Забавно / Re: Снимки
« on: 03.11.2017, 04:42:07 »
Спрял неправилно...  :help:

20
Не правите съществената разлика между устройствено планиране и инвестиционно проектиране. В ОУП(О) се правят общи предвиждания за територии в различен обхват - в случая, къде да има даден път/улица, какъв клас да е той/тя, евентуално, да има ли пътни възли или не (определя се от класа, за които се предвижда да е пътя)....

Вече, при различните фази на проектирането и реализирането на инвестиционното намерение, в детайл се уточняват характеристиките на дадения път/улица и други негови детайли.

В практиката, в редица случаи, не се спазват предвижданията на ОУП и изграждащите обекти се изграждат частично (бул. Тодор Каблешков, бул. Панчо Владигеров, бул. Адам Мицкевич, където габаритът е частично изграден). В други случаи, като бул. Ломско шосе, например, въпреки че по регулация новите сгради са строени, съобразно предвидения габарит, се направи ялов ремонт, които ще откара поне 20-30 години...

В случая, това което се изпълнява, като технически проект, може да се види на място във фургоните на строителя или в общината. Тук не съм наясно, в районата администрация или в Столична община. Отидете на място на обекта и бъдете харизматичен пред технически ръководител на обекта.  :angel:

Pages: [1] 2 3 ... 731