Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 231
1
Паветата могат да се пукнат и да се счупят, също така се разместват и се износват отгоре. :)

2
Велосипед няма как да се побере в багажник на туристически автобус, ако не е сгъваем - височината е недостатъчна. :rolleyes:

3
За 10-20 велосипеда може да се ползва ремарке - общата му маса няма да надхвърли 500-600 kg и автобусът ще може спокойно да го тегли. :)

4
Уместно е 73 да остане по Каблешков за постоянно - избягва се излишно обикаляне и ще изпълнява довозващи функции до МД3. :)

5
За 63 е удачно да обръща някъде край бъдещата метростанция до гараж Земляне за да не се забива в задръствания и да е по-редовен. Линията е градска и са нужни нископодови автобуси с три врати и площадка за правостоящи, не е подходяща за туристически. :rolleyes:

6
Преместването на трамвая в края на кръстовището има безспорни предимства - вместо три конфликтни точки остава само една на Скобелев. Може би е уместно пешеходната пътека да се измести с няколко метра по Скобелев. :rolleyes:

7
Тролейбуси / Re: Тролейбусна KKM
« on: 19.07.2018, 17:16:40 »
Спирка на ТБ5 на кръстовището на Ляпчев и Сахаров не е необходима - получава се твърде малко разстояние от сегашната крайна в Младост 1 и бъдещата в Младост 2 под 250 метра. :rolleyes:

8
Пълноценна модернизация би излязла почти колкото нов трамвай - могат да останат само кошът, евентуално рамите на талигите и някои греди. :rolleyes: Псевдомодернизация като 4027 не решава напълно конструктивните проблеми и неслучайно 4027 сравнително рядко излизаше на линия и още по-рядко изкарваше две пълни смени. :rolleyes: Подобна инвестиция е абсолютно неоправдана - нормално е 416 да работи като служебен вагон, като излиза от депото при необходимост.  :rolleyes:

9
Кръстовището на Никола Петков и Евлия Челеби не е сериозно натоварено и няма светофар съответно не би трябвало да има проблем с левия завой.  :rolleyes:

10
Около Ректората се забелязва мрежовидно напукване, но има далеч по-приоритетни участъци за ремонт. Тротоарите са в добро състояние. :rolleyes:

11
Безумие е да се движи с пътници недоразумението 416 при положение, че има достатъчно налични T6B5 за 20, T6A5 и T/B4D-M за 22 - неизбежно ще създава задръжки съответно ще се наложи разтягане на разписанието и ще се отблъснат пътници.  :help: На обособените участъци в Дружба и по Ситняково T6B5 развиват добри скорости, с дараци като 416 това няма да е възможно. :help: Аналогично 22 развива добри скорости по Ботевградско Шосе и Мушанов в обособените участъци, което също е невъзможно с дарак 416. :help: В момента ТМ20 пътува 46-48 минути между Депо Искър и МС Опълченска, 22 пътува 47-49 минути между Красна Поляна и Автостанция Изток, с дараци като 416 тези времепътувания ще се увеличат с около 10 минути, може би малко повече и съответно ще намалеят пътниците. :help:

12
When Nothing Remains - A Lake Of Frozen Tears

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=R0AJrPd2uXk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=R0AJrPd2uXk</a>

Страхотна песен с няколко различни по съдържание части, хубав плътен мъжки глас и нечовешки ревове, красив поетичен текст. :fan: :)

13
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 19.07.2018, 10:07:48 »
За обръщателен триъгълник са нужни около 300m2, отчуждаването им ще струва 70-75 000 евро. :rolleyes: Ако удължението до Младост 3 няма да стане скоро може би подобна инвестиция е оправдана. :rolleyes:

14
За тролеите трябват два проводника за разлика от трамваите, при които релсите служат за втори такъв. Съответно и окачването на контактната мрежа е различно.  :) Принципно може старият проводник да се използва като част от новата контактна мрежа, но ако е стар и окислен това може да не е удачно решение. :)

15
Такъв трамвай би бил по-полезен от висящ в блокади тролей, по Евлоги Георгиев може да се направят трамвайно-автобусни ленти и така 72, 76, 204, 304 и 604 да не губят толкова много време в блокади. :rolleyes:

16
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 18.07.2018, 14:02:48 »
304 определено се бави в задръстванията между Орлов Мост и НДК, които сега са по-тежки заради ремонта на Левски, но тъй като интервалите му са сравнително големи около 20 минути не се стига до пакетно придвижване с други коли от същата линия а само с 204. :rolleyes: 7-ТМ се бави около НДК, Петте Кьошета и Гешов и при малките интервали се получава пакетно придвижване - вчера около 19:30 видях пакет от три автобуса на Петте Кьошета. :rolleyes:

17
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 18.07.2018, 12:56:19 »
Опитвал съм веднъж бонбони Рошен - доста посредствени като цяло. :) Предполагам и шоколадите са приблизително на същото ниво. :rolleyes:

18
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 18.07.2018, 10:30:30 »
Светът се нуждае от лидери от ранга на покойния колос Елцин и неговите достойни украински ученици и последователи Порошенко, Гройсман, Луценко, Юшченко, Кучма, Яценюк и т.н. с отлична алкохолна подготовка на професионално ниво и удостоени с високото звание "Горький пропойца" в Русия. Юнкер се старае да се доближи до това ниво, но трудно ще го достигне. В България има страхотни професионалисти с отлична алкохолна подготовка и сериозни успехи с чашката в НКД"Св. Лучников", достойни ученици и последователи на великия Лучников. Нито Тръмп, нито Путин има необходимата алкохолна подготовка за да управлява.  :)

19
Разни / Re: Футбол
« on: 18.07.2018, 10:26:00 »
Браво на Левски за победата над гранда от Лихтенщайн.  :fan: :) Само лошият късмет и мерзавецът с черни гащета, който не даде явна дузпа попречиха да продължат в следващия кръг. :)

20
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 17.07.2018, 14:09:47 »
В София наредбата разрешава превоз на котка в кутия или клетка или на куче на къс повод с намордник, като  във втория случай се изисква редовен превозен документ за животното. :rolleyes: На практика контрольорите предпочитат по-лесна плячка и не проверяват за превозни документи на животни.  :)

Pages: [1] 2 3 ... 231