Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Два Чавдара от днес, които бяха използвани за блокада на движението по бул. Цар Освободител :arrow:



2
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« Last post by GANZ on Today at 00:13:46 »
И по-интересното от днес  :arrow: 8)






3
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« Last post by GANZ on Today at 00:06:05 »
Разни поколения:


4
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« Last post by $h@IdEr on Yesterday at 22:19:25 »
Нещо днешно...

5
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« Last post by $h@IdEr on Yesterday at 22:17:40 »
Замислете се: човек, който работи в Хаджи Димитър и се качва на модна къща Агресия дали му е приятно да чака 20 минути в час-пик и да дава пари за да сменя превозни средства да не закъснее работа. Така че по 85 е задължително да се увеличат колите. По 78 е дълъг маршрута и трябва да са поне 10 коли
Струва ми се, че в момента лобираш за някой твой човек, роднина или приятел, който се е оплаквал, че му идва все след 20 мин. рейса, а най-вероятно на няколко пъти го изтърва за минута.....
7
Актуална информация / Re: Подвижен състав
« Last post by asdasd55 on Yesterday at 20:41:57 »
Днес по 72, 76,604 трябва да се движат стари автобуси заради мача.
По А213 не трябва ли да са стари също?
8
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« Last post by blagun on Yesterday at 20:38:25 »
да дава пари за да сменя превозни средства да не закъснее работа.
Хайде поне в транспортен форум да не бълваме тъпизми! При наличие на годишни, месечни и дневни карти за ЦГМ, който ползва транспорт до работа, изобщо не може да бъде от тези, които "дупчат билетче"!

А случайно да си виждал А294 след връщането и по стария маршрут и сгъстяването на интервала? Съвсем друга работа и реално помага на А280.
9
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« Last post by wiNt on Yesterday at 20:03:46 »
За 85 и 285 не знам каква е била логиката, но 84 и 184 са една и съща линия, която обикаля терминалите в обратни посоки (Т2>Т1; Т1>Т2). На практика нищо не пречи да се направи така, дали ще е 84А/84Б или 84 с два маршрута или 84 и 184 няма значение. По-скоро както е сега с номерата е по-лесно. 284 е съвсем друго нещо, летището не генерира чак такъв пътникопоток, особено с метрото, никой чужденец или турист няма да хване автобус, ако има метро, така работи психологията на хората. Просто трябва 84/184 да не спират на всяка керемидка по Цариградско.

Като се отворили темата с номерата - винаги ми е било интересно историята на линия "21/22" каква е? Защо не е просто 21 или 22, или две линии, като гледам има 15 различни маршрута? :rolleyes:
10
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« Last post by Busfan on Yesterday at 19:47:18 »
Или ще е 85, или 285. Тъпото разделение на една линия изкуствено породи тази изродщина с компромисното решение да има две нередовни линии и един трамвай в Надежда, също орязан до санитарния минимум. Ако линиите се ползват между Хаджи Димитър и Гарата (Надлез Надежда не е някакво ключово място откъм пътникопоток, затова го пропускам), интервалът е страхотен - в пик е под 10 минути. Много голяма част от автобусните линии са на по-голям интервал. Ако се ползват в Надежда, тогава ситуацията изглежда по-различно. И двете линии са на доста голям интервал, а се ползват от много хора. Историческият маршрут (този, който в момента е под номер 85) е по-натоварен, но не трябва да се подценява и 285 като линия. Частта от Надежда 1 и Надежда 3 в близост до ул. Хан Кубрат остана напълно оголена откъм всякакъв транспорт и в повечето случаи дилемата е или 285, или 26. В празнични дни и особено в неделя, 85 и 285 са на по половин час. Не може да има градска линия, която да бъде на такъв интервал, дори и в празник. На времето се реагира чисто политически да се задоволят и двете групи протестиращи от различните краища на Надежда и вместо да има една редовна линия 85 по историческия си маршрут, а по Хан Кубрат да върнат 150 или да пуснат друга редовна линия, разделиха редовния 85 и резултатът се вижда и сега. Явно няма политическа воля за промени, но от доста време е назрял момента за нова транспортна схема и коренно прекрояване на някои линии.
Напълно си прав. Аз не мога да разбера каква е логиката на безумната линия 184, като тези коли могат да се ползват за 84. 184 трябва или да се закрие или да му се промени маршрута. Преди имаше една страхотна линия 284. Може да се движи по нейния маршрут и да спира на Гурко ректората Орлов мост Плиска окръжна болница държавна печатница и да се спуска по Брюксел директно за терминалите. 294 за мен също е безумна линия и трябва да се закрие - да не говорим че милиард й променяха маршрута и графика
Pages: [1] 2 3 ... 10