Author Topic: МВМ 81-717.4/81-714.4 (номерни състави/старите влакове)  (Read 34223 times)

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6438
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Не е, защото ако правят нова муцуна ще предвидят аварийно мостче, което на старите го няма. А това мостче може да спаси много много хора при нужда.
И аз съм свикнал със стария дизайн, но ще свикнем и с новия.

Offline Ivanko

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 94
  • Меценат на женската красота.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Могат да се пробват да съединят вагоните, и да стана три-четири в един като при Русичите, но това ще е трудничко поне според мене... Но пак не би било лоша идея, защото и там може да стоят хора, и няма да се пука по шевовете сутрин рано и надвечер. (на шега го казвам)

btr95, за теб, ще ти кажа, че аз се интересувам и от козметика, така че за мен и това е важно.

Лека вечер.
Ако някой забележи грешка в това, което съм публикувал тук, винаги ще е от огромна полза за мен да бъда поправен.

Благодаря,
Иванко

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4027
    • View Profile
Не съм убеден, че е уместно да бъдат отворени вратите между вагоните - не е безопасно да стоят хора. Съединяване на вагоните би позволило максимум 3-4 правостоящи на съединение и не е оправдано.  :rolleyes: По-важно е да се решат проблемите с бучащите преобразуватели, тряскащите се врати, допотопното управление с присецвания и т.н. създаващи сериозен дискомфорт, дизайнът е второстепенен. :rolleyes:

Offline Ivanko

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 94
  • Меценат на женската красота.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Да се съединят. С хармоникаааа....  :) Не да стоят отворени.

Между другото, тряскащите се врати явно не се тряскат така вече. Днес пътувам за урок по математика и се качвам на вагон, чиито номер е 5010 и вратите се затваряха по-меко.
Ако някой забележи грешка в това, което съм публикувал тук, винаги ще е от огромна полза за мен да бъда поправен.

Благодаря,
Иванко

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 580
  • !<9060>!
    • View Profile
Коментирано е вече - от началото на зимата подеха някаква кампания да ги оправят, но все още има композиции, на които си се тряскат.

Offline Ivanko

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 94
  • Меценат на женската красота.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Добре де - отбелязвам впечатленията си.
Ако някой забележи грешка в това, което съм публикувал тук, винаги ще е от огромна полза за мен да бъда поправен.

Благодаря,
Иванко

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1425
    • View Profile
    • Email
И на състав А4 са монтирани ограничителни полу - хармоники между вагоните. Явно постепенно всички ще бъдат оборудвани с такива съоръжения.
ПС : И А2 също.
« Last Edit: 06.10.2017, 14:55:38 by София 100 »
Той не спира ни денем, ни нощем

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 534
    • View Profile
    • Email
Какъв им е времевият ресурс на тези вагони? Произведени са 1989/1990, пуснати в експлоатация 1998, сега наближава 2018, т.е. 20 години. Говореше се за ремонт/модернизация, но нито има договор, нито има изпълнение. Колко още време ще се ползват тези вагони и има ли стратегия за тяхната замяна с по-нови?

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 580
  • !<9060>!
    • View Profile
Официална информация не знам дали има, но тук се писа, че се очаква да се модернизират след края на строителството на М3, тъй като за момента едва ли не няма от къде да се вземат ресурсите за още нещо свързано с метрото. Брак едва ли, ако бяха тръгнали 90-та може би, но сега като са на под 20 години реална експлоатация, това си е налудничаво. Все пак не са автобуси и не се сменят през 15 години.

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1573
    • View Profile
Няма да се бракуват в никакъв случай. Будапещенските номерни са по-стари и в далеч по-лошо състояние и чак сега започнаха да ги модернизират. При нас наистина този процес може би ще започне чак след пуска на МД3, но е казано, че със сигурност ще има такъв.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6438
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
И на състав А4 са монтирани ограничителни полу - хармоники между вагоните. Явно постепенно всички ще бъдат оборудвани с такива съоръжения.
В таблицата на модела добавих такава графа в която са отбелязани тези с прегради. В момента едно 70 % от влаковете вече имат защитни прегради. Ето и линк, таблицата се намира в свитък по-надолу в страницата. Тук.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4027
    • View Profile
Определено имат нужда от модернизация, но бракуването им е абсурд. :help: Принципно при качествена модернизация и добра поддръжка би трябвало да изкарат поне 50 години, в Будапеща са на над 40. :rolleyes:

Offline Iskar

  • lok45111
  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
    • View Profile
    • Email
И на състав А4 са монтирани ограничителни полу - хармоники между вагоните. Явно постепенно всички ще бъдат оборудвани с такива съоръжения.
ПС : И А2 също.

Тези полухармоники са част от "мерките за повишаване на безопасността", които Братоев взе насила и под медиен натиск. Идеята на тези безполезни съоръжения е да се пресекат опитите за станалия известен сред младежта и широко разпространен в Русия опасен детски спорт - "Зацепинг". Между другото, заради същите тези псевдомерки за сигурност, на "номерните" смениха триъгълните заключалки с някакъв измислен "секрет"(метална ос с отнета 1/3 от диаметъра), който всеки с малко технически познания ще си изработи за нула време.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6438
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Идеята е добра и не необходимо да наричаме защитните прегради "псевдомерки". Спокойно при спъване или при голяма група от хора на перона, може да се случи падане между вагоните. Така има защитна преграда която би спряла падащ неволно човек. В Русия са загивали немалко хора, които са се озовавали на точно това място, без да са практикували екстремния спорт споменат от теб.

Offline Thorn

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
Идеята на хармониките е да се предпазят от падане между вагоните хората с увредено зрение. Засега ще се слагат на номерните състави, а по думите на разни ръководители от депото, по-късно ще слагат нещо подобно и на новите състави.