Author Topic: История на депата и гаражите  (Read 9417 times)

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1172
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #20 on: 21.06.2011, 13:01:51 »
До средата на 90-те.
Най-активно - преди откриването на стоянка Левски. Имаше си охрана, заграждения и допълнителна ККМ, която отдавна вече е премахната. Там нощуваха 6-ците.

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #21 on: 21.06.2011, 13:52:18 »
Имах аз разни дати от 1901 до 1976г. за разните депа и гаражи, но нямам идея къде са. Ще трябва да се поровя из компютъра - би трябвало да съм ги вкарал в някой файл за спомен.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6126
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #22 on: 22.06.2011, 00:36:12 »
По повод стоянката в Люлин - по мои спомени тролеи се редяха и на колелото на Люлин 8 (сега там върти 43), като се събираха около 5-6 ЗиУта. Също така много тролеи бяха наредени по бул. Подполковник Калитин, като често опашката от паркирани тролеи се простираше от входа на Надежда чак до 14-то СОУ - при това в двете посоки.

Offline Zerox

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 227
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #23 on: 22.06.2011, 12:15:13 »
А когато имаше ремонт на Сливница и в Люлин имаше една вътрешна линия, не се ли използваше пак ? И ако не, как са стигали тролейте от Надежда?

А стоянка Левски кога е открита и кога окончателно беше закрита ?

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1172
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #24 on: 22.06.2011, 12:30:12 »
Нощуванията в Люлин преди 2 години не се броят - те бяха едва за 2-3 седмици, при това ухото отдавна вече няма вида на стоянка, няма ги резервните мрежи, охраната, някогашните заграждения и осветление. Със същия успех можеха да спират ТБ и пред блок 350 в Люлин - тогава и това ли щяхме да кажем, че е стоянка?
Левски е с живот от 1993-та до септември 2005-та.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3252
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #25 on: 22.06.2011, 14:42:05 »
А кога е откритео депо Банишора?
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 916
линия номер: 6

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #26 on: 22.06.2011, 15:46:08 »
Петдесет и някоя беше - май 54-та. Даже май около 2 години работи с част от сегашния релсов път и е постепенно довършвано.

Offline Zerox

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 227
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #27 on: 22.06.2011, 16:22:28 »
A Красна поляна кога е открито ?

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1172
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #28 on: 22.06.2011, 17:00:47 »
70 и някоя.
Може би 73-та беше.

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #29 on: 22.06.2011, 17:15:20 »
За Кр.Поляна ми се върти 74-76, но не съм 100% сигурен. Ясно е, че е след 69-та, защото през 70-та година тм. трасето е още прясно.

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1172
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #30 on: 22.06.2011, 17:31:05 »
Официални данни:

01.01.1952 - Сточна гара
1961 - Надежда
1987 - Искър (Тб и Тм)
1994 до 2005 - Левски

Offline Zerox

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 227
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #31 on: 18.08.2011, 23:24:45 »
Малко да съживим темата. Някой знае ли кога депо Красно село е преобразувано в Трамваен завод ? Възможно е отговора да се крие в някоя тема във форума, но не успях да го открия.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15545
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #32 on: 19.08.2011, 17:46:12 »
Малко да съживим темата. Някой знае ли кога депо Красно село е преобразувано в Трамваен завод ? Възможно е отговора да се крие в някоя тема във форума, но не успях да го открия.
Свързано е с отварянето на Красна поляна. Така че виж мненията над теб.

Offline G.G.F.H.

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: История на депата и гаражите
« Reply #33 on: 19.08.2011, 19:27:29 »
По-рано е, мисля. Още през 50-те в Красно село се изгражда производствената база на ЗТС, надали е имало място за трамваи. Освен това, "Цар Борис III" (или... "Ленин" по това време, ако не се лъжа) не е силно натоварен отскоро - вероятно минаващите през всички платна трамваи са пречели още в началото на 60-те.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Re: История на депата и гаражите
« Reply #34 on: 20.08.2011, 15:02:35 »
Красно село е било депо до построяването на Красна Поляна. Ленин е старото име на Цариградско Шосе...

Offline Zerox

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 227
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #35 on: 21.08.2011, 11:34:04 »
А тогава къде са се произвеждали българските трамваи преди това ?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Re: История на депата и гаражите
« Reply #36 on: 21.08.2011, 16:39:06 »
В Красно село.

Offline Zerox

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 227
    • View Profile
    • Email
Re: История на депата и гаражите
« Reply #37 on: 21.08.2011, 20:57:24 »
Къде са намирали място не ми е ясно. Явно малко линии са били в това депо - 5, тогавашната 8 до Бояна и още 1-2 най-много, иначе просто не виждам къде ще се съберат трамвайте + производствените халета.

Offline silversurfer

  • Писател
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
    • Email
Някой може ли да каже кои линии е облужвал гараж Република до неговото закриване? Предварително Ви благодаря.
VIVA LA VITA !!!


Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11381
    • View Profile
    • Email
Много бяха. Аз помня 111, 309, 310, 54, 54А, 42, 43, ГТ на Банкя линии 44, 112, не помня за 107, ама тя май си беше на Земляне.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР