Author Topic: Реставрация на исторически трамваи!  (Read 22693 times)

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11647
    • View Profile
Quote from: Dimitar Dragnev
Може да съберем пари и да купим някой стар трамвай?!
И какво ще го правиш? Трябва сериозен ремонт, сериозна поддръжка, разходи...
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2330
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Quote from: maniak
NiGhtPiSH се обпъща към ЧКД, а не пита за трамваите ЧКД   иначе и 2055 вече си има ел табло

Точно така обръщам се към ЧКД-от   Та кои са бройките които се реставрират?


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Вагонът няма номер.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6126
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Вероятно имаш предвид сандъците под навеса, но кои точно? Едва ли и 174 са го взели да ги правят...

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2330
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
"Запазените" в Красна трамваи имат ли тележки или са останали само скелети на "коловоз" И някой има ли по-добри снимки от тези които сме виждали?


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Провери в сайта на х3м там има доста снимки. Само 174 е на талиги,останалите са без талиги!
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
http://club.m-b0x.com/?view=transport&...al&show=new
Ето клуб-м-бокса извинявам се че съм написал мнението си в ретро трамвая но видях после тази тема.
Ето тези мотриси са в Трамкар!Наистина би било добре ако се реставрират.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6126
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Всичко хубаво, а парички откъде?

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2330
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Ами малко ли пари вадят от реклама по 4000 евро на двусъчленен трамвай и пак някъде толкова на тролей... Къде отиват приходите от билети...

Макар, че всеки рекламен трамвай трябва да се сдобива с нов салон според мен - като имам в предвид под като на Т8М-900М/Т6А2СФ и седалки и дръжки като техните като разцветка...


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15545
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: NiGhtPiSH
Ами малко ли пари вадят от реклама по 4000 евро на двусъчленен трамвай и пак някъде толкова на тролей... Къде отиват приходите от билети...

Макар, че всеки рекламен трамвай трябва да се сдобива с нов салон според мен - като имам в предвид под като на Т8М-900М/Т6А2СФ и седалки и дръжки като техните като разцветка...
Tова вече е прекалено.Няма да са в редовна експлоатация, а и колкото се може по-автентични, толкова по-добре  Ако търсим типизиране и подобни неща, те за редовния парк не могат да го постигнат  

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2330
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Дифиане аз за редовните кочини говоря не за историческите Историческите трябва да са автентични, макар, че автентични не могат да са след като Трамкар им слага от готините пантогртафи...


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17292
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Quote from: NiGhtPiSH
Ами малко ли пари вадят от реклама по 4000 евро на двусъчленен трамвай и пак някъде толкова на тролей... Къде отиват приходите от билети...


Парите отиват за заплати на работещите, за плащане на ток и за ремонт и поддръжка на возила.

Единственото нещо, което може да накара някой да реставрира стари трамваи е, че после същите могат да се отдават под наем срещу заплащане. Но предвид факта, че вече имаме 2 такива, едва ли ще реставрират повече, въпреки че има желание.

А какво ще кажете за 174 - преди около 4 год. беше на линия и по нищо не отстъпваше на 310 и братята му, а сега е в окаяно състояние, с разбити врати, сучпени прозорци и изтърбушен салон - е не беше ли по-лесно още 2003 г. същият да беше закаран в Трамкар и да се запази такъв, какъвто беше?
мур

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Щеше да е по-лесно,ама от къде толкова акъл...
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11381
    • View Profile
    • Email
Ами то по-добре 174 въобще да ен го бяха спирали от движение, незнам какво толкова му имаше. Сега сигурно щеше да е минал ремонт и да е перфектен като 302 например.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline alpha_adversativum

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 596
    • View Profile
    • Email
Като сме заговорили за реставрация на стари трамваи, сигурно сте виждали това . Много ме натъжи, като го видях за първи път. Някой от вас знае ли нещо повече за историята на този трамвай и защо, по дяволите, една "София 70" се намира в село на 40 километра от София?

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Quote from: alpha_adversativum
Като сме заговорили за реставрация на стари трамваи, сигурно сте виждали това . Много ме натъжи, като го видях за първи път. Някой от вас знае ли нещо повече за историята на този трамвай и защо, по дяволите, една "София 70" се намира в село на 40 километра от София?
Аз знам част от историята му докато беше трамвай .Даже съм я разказал някъде в темата "746" Може от него да се направи София 65 , но никой няма волята да се поинтересува .Помолих ви да пратите писъмце до общината за състоянието на 174 , но никой не се е похвалил до сега , че го е направил.
Може би ще съм много щастлив , ако някога видя 174 движейки се по улиците , както сега се движи 92 примерно.
« Last Edit: 28.09.2007, 23:15:58 by София 70 »

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2330
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Ами ще седна да го напиша тия дни и ще го постна тук за забележки и ще го пусна.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

xcheffo

  • Guest
Може би не е тази темата, но сайтът на СГТ се хвали, че предоставя реставрираните трамваи на граждани. Аз самият съм ги виждал да джъткат около пл. Славейков един-два пъти. Има ги и в Интернет.

Та не може ли да се организира (организираме) и да се изкарват (изкарваме) тези трамваи през уикенда, за радост на граждани и гости на столицата?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
то може ама се плаща
НЕ на хейтърството!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
NiGhtPiSH беше обещал да изпрати писмо .
Докато не се заговори в медиите за състоянието на експонатите никой няма да си мръдне пръста.