Author Topic: Дюваг  (Read 119670 times)

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 350
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #960 on: 02.01.2018, 12:02:58 »
4413 до последно беше на етап "кърпене". Сложиха рифелова ламарина на стъпалата, китосаха го тук - там и завариха едни грозни и настърчащи ламарини с претенция за престилки. По кабелажа не е пипано нищо, освен, че от едната батерия са изтеглени 24V за GPS-а, защото има някаква утечка и горяха бордовите устройства. Естествено, утечката ще продължи да си я има, защото изолаторите на пусковите и спирачни резистори не са пипнати, кабелажа е на 60 години и само чудо пази този трамвай от самовъзпламеняване.

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2880
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #961 on: 02.01.2018, 12:56:11 »
4413 до последно беше на етап "кърпене". Сложиха рифелова ламарина на стъпалата, китосаха го тук - там и завариха едни грозни и настърчащи ламарини с претенция за престилки. По кабелажа не е пипано нищо, освен, че от едната батерия са изтеглени 24V за GPS-а, защото има някаква утечка и горяха бордовите устройства. Естествено, утечката ще продължи да си я има, защото изолаторите на пусковите и спирачни резистори не са пипнати, кабелажа е на 60 години и само чудо пази този трамвай от самовъзпламеняване.
Дано успеят да го научат тоя трамвай да върви напред вместо назад, че беше голяма мъка. Само флексът ще ги оправи !
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2406
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #962 on: 02.01.2018, 12:59:22 »
В депо "Искър" много неща са за прокуратурата, но непоклатимото статукво за сега крепи далаверите, от които се изхранван, пардон преяждат няколко фамилии. Точно 75 бона гушна шайката от "Искър" за този цирк с 4410.
Дали е непоклатимо или просто няма кой да сезира прокуратурата, но има кой да мрънка, разбира се.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Online bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2611
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #963 on: 02.01.2018, 13:35:24 »
В депо "Искър" много неща са за прокуратурата...
Не оспорвам по същество описаното, защото вероятно е вярно, но ми се струва, че това е поредното предприятие, което ти е било шута или е на път да го направи, след като си му се качил на главата и затова си пуснал ла***мета.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17520
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #964 on: 02.01.2018, 16:05:15 »
Има ли документи, които доказват стойността на ремонта на 4410? Има ли документи, които да доказват извършен превод. Ако има превод от кого на кого е направен? Защото ако няма документи, всеки може да си пише тук каквото му е на сърце, ама си е чиста клюка.
мур

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 350
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #965 on: 03.01.2018, 11:37:49 »
Никой никого не е изхвърлил, "лайномета" е по отношение на тараляскането на ГТ8 в това им състояние, опасни са за движението. И това мнение не е мое, това е мнението на поне 50% от ватманите. Ще кача по-късно снимки на въпросния 4410 в подкрепа на твърденията си.

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 350
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #966 on: 03.01.2018, 17:15:13 »
Eто ги снимките

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4458
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #967 on: 03.01.2018, 20:59:59 »
Мигачът, хванат със свинска опашка, ми харесва. Такава иновативност искам! Свака част, както казват сърбите.
« Last Edit: 03.01.2018, 22:00:08 by Kaiser Kar »
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Spas237

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 21
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #968 on: 03.01.2018, 21:02:46 »
 :crazy: :crazy: :crazy:
Отношението към тези машини е просто покъртително! А могат да бъдат толкова добри ако се поддържат...
В момента обикновения пътник се качва в трамвая, вижда че той е студен, мръсен и остарял и извода е следващия път на тролей 4   :angry:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9316
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #969 on: 03.01.2018, 21:07:46 »
Аз пък подкрепям мнението на bdz43r.
SOFIATRANSPORT ТРАНСПОРТНА БАЗА ДАННИ
Месечни и годишни регистри на промените по возилата
Непрекъснато поддържан списък на подвижния състав
Списък на линиите и маршрутите
Най-голямата транспортна галерия
Ежедневно обновяване на информацията
ЗАЩОТО ТРАНСПОРТЪТ Е НАШАТА СТРАСТ!

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2826
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #970 on: 03.01.2018, 21:15:39 »
Аз не съм сведущ по въпроса с клюките и не знам кого да подкрепя в случая, но всяка сума над 4-5000 лева за ремонта на 4410 е откровена финансова злоупотреба. Мазане с баданарка на боя като за нужник, връзването на свински опашки и ръсенето на червен пипер против уроки не може, не бива и няма как да струва петцифрена сума, освен ако мацането е дело на художник, чиито картини се продават за милиони.
« Last Edit: 03.01.2018, 21:18:17 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11751
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #971 on: 03.01.2018, 21:23:19 »
Ехеее.... ако е вярно това за 75 000 трябваше да има климатик и в трите салона и да са сменили спирачки, окабеляване, да има нормално отопление и да се движи нормално и по 3-те линии от депото.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5081
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #972 on: 04.01.2018, 00:00:38 »
В депо "Искър" много неща са за прокуратурата, но непоклатимото статукво за сега крепи далаверите, от които се изхранван, пардон преяждат няколко фамилии. Точно 75 бона гушна шайката от "Искър" за този цирк с 4410.
Аз те призовавам да подадеш сигнал в Прокуратурата, в който да опишеш тези данни. Явно имаш подробна вътрешна информация, която ги описва.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 350
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #973 on: 04.01.2018, 01:39:11 »
Всъщност, аз не искам да съсипя целия "Електротранспорт" заради някой конкретен човек, който налага решения. Началника на сервиза има политика за това как нещата да се случат, но просто се пречи. Дори и това, което споменах за утечката на 4413 срещна отпор и само началника на сервиза стана причина да се потърси от къде идва. Но и той е с вързани ръце. Т.е. има интерес, който и аз не зная на каква основа се гради. Все пак тези трамваи трябва да изкарват безаварийни километри на депото, а те са най-онеправданите.
« Last Edit: 04.01.2018, 01:42:23 by Iskar »

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4918
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #974 on: 04.01.2018, 16:50:00 »
Всъщност, аз не искам да съсипя целия "Електротранспорт" заради някой конкретен човек, който налага решения. Началника на сервиза има политика за това как нещата да се случат, но просто се пречи. Дори и това, което споменах за утечката на 4413 срещна отпор и само началника на сервиза стана причина да се потърси от къде идва. Но и той е с вързани ръце. Т.е. има интерес, който и аз не зная на каква основа се гради. Все пак тези трамваи трябва да изкарват безаварийни километри на депото, а те са най-онеправданите.
Значи следва да информираш неговия началник за злоупотребите или респективно общината.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 350
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #975 on: 04.01.2018, 16:55:30 »
Информирал съм общината. Аз лично харесвам "Дюваг", но не харесвам начина, по който тези машини се съсипаха в България. Можеше да се изгради политика за ремонтите им в "Трамкар", да се подмени кабелаж, да се освежи салонното обзавеждане, да се разработят дори някои малки, но полезни модернизации. Имаме куп инженери, но мисленето е само да се гепят едни пари...

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3366
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #976 on: 08.01.2018, 21:56:45 »
Вчера се возих в 4401 по тм 23. В салона беше доста топло, но и мизерно. Личи си, че тези трамваи не са приоритет за поддръжката на депото. Трамваят, дори на максимална позиция на контролера, се движеше доста бавно. Направи ми впечатление, че въпреки неделния ден, вътре имаше 10-тина души, които останаха до последната спирка в Дружба 2.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 934
линия номер: 6

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 691
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #977 on: 08.01.2018, 22:58:25 »
Показателно за нашата поддръжка. Тези специално се разбра, че идвали от дълги линии с малко спирки и обособени трасета - т.е. експрес. :/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9316
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #978 on: 09.01.2018, 08:24:30 »
GT 8 са предвидени за високоскоростни трамваи. Мен ми е приятно колко са тихи при движение. Това ще е едно от нещата, с които ще ги запомня, силно се надявам и с нещо друго разбира се, като например с експонат. Иначе са си върха на мизерията, но така е след като нито веднъж в България не им е правен нормален основен ремонт.
SOFIATRANSPORT ТРАНСПОРТНА БАЗА ДАННИ
Месечни и годишни регистри на промените по возилата
Непрекъснато поддържан списък на подвижния състав
Списък на линиите и маршрутите
Най-голямата транспортна галерия
Ежедневно обновяване на информацията
ЗАЩОТО ТРАНСПОРТЪТ Е НАШАТА СТРАСТ!

Offline TheBulgarianRail

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 168
  • Начинаещ в снимането. :)
    • View Profile
    • My Website!
Re: Дюваг
« Reply #979 on: 20.01.2018, 21:01:15 »
GT 8 са предвидени за високоскоростни трамваи. Мен ми е приятно колко са тихи при движение. Това ще е едно от нещата, с които ще ги запомня, силно се надявам и с нещо друго разбира се, като например с експонат. Иначе са си върха на мизерията, но така е след като нито веднъж в България не им е правен нормален основен ремонт.

Напълно се съгласявам. Според мен, 4410 е идеален като за експонат. Освен него може да вземe и някой в класическата си разцветка, като например 4405. Ако е възможно от всеки тип Duewag да се запази по една мотриса, така ще е най - добре. Все пак те са най - старите трамваи в София. Нормално е да спрат да се движат, но поне да ги има като експонати. Така е в чужбина, като например Лондон. Може оцелелите GT8 да се заменят с чешки трамваи Tatra KT8D5.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail