Author Topic: Дюваг  (Read 118906 times)

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 335
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #980 on: 29.01.2018, 13:52:39 »
4415 днес има някакви комични проблеми с отварянето и затварянето на първа и втора врата от сутринта  :crazy:

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8099
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #981 on: 29.01.2018, 13:59:02 »
Сега да очакваме клип от някой пубер, че ватманът не му отваря 1-ва врата...

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 335
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #982 on: 10.03.2018, 09:02:43 »
4413 - пребоядисан с бели врати

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2813
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #983 on: 13.03.2018, 17:10:09 »
Преди малко се возих на 4413 по почти целия маршрут на ТМ23, като не съм се качвал на 4410 след ремонта, т.е. това ми е първото пътуване с основно ремонтиран GT8 с новата разцветка. Впечатленията ми са плачевни, умишлено не снимах детайли, защото побеснях достатъчно и без друго. Отвън боядисването е както обикновено - под новата боя ясно се виждат пукнатините и ръждите по старата, до месец ще лъсне ръждата отдолу вероятно. Поне вратите са бели, имаме напредък. Вътре седалките НЕ са претапицирани, понеже са си били здрави повечето явно. Единственото, което реално е направено по салона, е че страхотните навремето дървени ламперии под прозорците са намацани с бежова боя. Така хубаво е намацано всичко, че боя има по стъклата, по уплътненията, по седалките, по стъклата... Таванът НЕ е пребоядисан - нали го пребоядисваха преди няколко години, какво пък. Дръжките са намацани в зелено, пак върху старата боя. Капаците на касите над вратите все така си се мандахерцат и се тряскат, същото се отнася за вратите на ватманските кабини. Основите на седалките не са боядисвани, трамваят дори не е измит при ремонта, металните отваряеми части на прозорците са все така тънещи в мръсотия от близо 25 години. Ходовата част може би е леко пипната, сяцането във вертикална, хоризонтална и странична посока е леееко намаляло, но съвсем не е изчезнало. Ако този т.нар. основен ремонт не е решил някакъв кардинален проблем с електрическата система или управлението на трамвая, всяка петцифрена сума, дори да е с единица отпред, е откровена злоупотреба. За пореден път язък за прекрасните трамваи, във всеки нормален град това щяха да са разкошни исторически обекти, годни за всекидневна употреба, тук са подвижни гробници...
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11743
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #984 on: 13.03.2018, 21:04:37 »
Сигурно ги стягат за пускането по им Дондуков или до пам.Левски  :D

Лошото е че с боядисани ламперии в саблона им се губи чара а са страхотни ретро машини от преди 60 години.

Това нещо е било като космически кораб тогава сигурно на фона на двуосните дървени трамваи. Бърз, почти безшумен, с автоматични врати, много мека возия.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 335
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #985 on: 13.03.2018, 21:38:10 »
Как са могли да боядисат дървените стени вътре? Това беше най-хубавия Дюваг откъм интериор именно заради тях  :( иначе 4410 - другия обновен - е с по-нормално отопление и е боядисан отвътре в доста приятен тъмен нюанс на жълтото

Offline mitkov2

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 395
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #986 on: 13.03.2018, 22:26:04 »
Как са могли да боядисат дървените стени вътре? Това беше най-хубавия Дюваг откъм интериор именно заради тях  :( иначе 4410 - другия обновен - е с по-нормално отопление и е боядисан отвътре в доста приятен тъмен нюанс на жълтото
Какво нормално отопление, ужасно е. Да, сега като е 14-15 градуса навън е топло и вътре, ама качи се на температури под 0, вътре е не хладилник, а фризер!

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 335
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #987 on: 13.03.2018, 23:17:22 »
4410 в последно време рядко може да се види, когато се возих си беше студено навън. Кой знае, може би неотварянето на вратите поради липса на пътници също допринася

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6461
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Дюваг
« Reply #988 on: 14.03.2018, 00:02:51 »
Тези трамвай са за основно почистване и основен ремонт, но не по начина по който им се прави. Онзи ден трябваше да избирам 2 минути седалка на която да седна, защото всичко беше потънало в прах и мръсотия... Да не говорим за первази, прозорци, боядисаните им плоскости и т.н.

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 335
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #989 on: 28.03.2018, 17:20:11 »
Някой има ли представа на какво се дължи разрастващият се “пушек” ефект върху боята на 4410?

Offline tsetsi81

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 276
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #990 on: 28.03.2018, 18:18:58 »
Тече графит от пантографите,с едно измиване ще се махне.

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 335
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #991 on: 31.03.2018, 17:20:27 »
4411 е третият пребоядисан, вратите отново са бели

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7128
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #992 on: 31.03.2018, 17:41:27 »
Хм, пък аз очаквах да са в различен цвят.

Offline Трамвай 17

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 93
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #993 on: 03.04.2018, 20:50:45 »
Някой ще остави от всички видове Дювази по един трамвай за музеен експонат?

Offline TheBulgarianRail

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 167
  • Начинаещ в снимането. :)
    • View Profile
    • My Website!
Re: Дюваг
« Reply #994 on: 04.04.2018, 09:53:16 »
Някой ще остави от всички видове Дювази по един трамвай за музеен експонат?

Не ми се много вярва да запазят от всички по един, но най - вероятно е да запазят някой GT8. Щеше да бъде добре да запазят и някой от старите T4.

 :arrow:
                                                               Източник на снимката: TransPhoto
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1095
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #995 on: 04.04.2018, 10:01:06 »
Ще е добре да се запази по един от всеки. Ще са доста атрактивни.
The Grand Tour

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2813
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #996 on: 04.04.2018, 21:46:38 »
Абсолютно подкрепям идеята да бъде запазен по един и от трите модела - ще сме малкото места извън Германия, където може да бъде открито подобно нещо. Естествено, ние сме велик народ, скоро сигурно няма да има нито един с оригинални плоскости и изобщо в сравнително оригинално състояние и ще бъде все едно, защото ние най-добре знаем кое е най-добре за един така велик народ...
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9283
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #997 on: 12.04.2018, 18:35:12 »
И като говорите за „ремонта“ на 4413 пропускате да споменете, че „задните“ фарове продължават да си светят, така както беше и преди така наречения ремонт.
SOFIATRANSPORT ТРАНСПОРТНА БАЗА ДАННИ
Месечни и годишни регистри на промените по возилата
Кратък и подробен списък на подвижния състав
Списък на линиите и маршрутите
Най-голямата транспортна галерия
Ежедневно обновяване на информацията
ЗАЩОТО ТРАНСПОРТЪТ Е СТРАСТ!