Author Topic: Сливен  (Read 76331 times)

Offline stefo_72

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 128
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #420 on: 31.08.2017, 19:45:37 »
За сега остава само 1 линия с номер 201 , ремонтират се 8 тролейбуса за тази линия.

Offline stefo_72

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 128
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #421 on: 31.08.2017, 20:15:57 »
За жалост сега съществуващата тролейбусна  мрежа  е напълно нерентабилна . ( Това е лично мое мнение ) . Цяло чудо е , че запазиха линия 201 .

Offline klutsohor

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #422 on: 01.09.2017, 17:57:51 »
Тече ли вече рехабилитацията на ККМ по линия 201? Това лесно може да се установи от човек, който в момента е в Сливен. Дали ще бъде изрязана мрежата в кръстовищата, където са връзките с останалите линии? Лично според мен е по- добре да се изреже, за да се увеличи скоростта. Депото ще бъде ли запазено или 8-те тролейбуса ще ползват новия контролно-транспортен пункт на обръщалото на Дюлева река за домуване и ремонт? Ако не, поне ще отпадне големия нулев пробег, защото депото е много отдалечено от трасето на линията и по- специално от двата й края.
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4784
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Сливен
« Reply #423 on: 01.09.2017, 18:23:14 »
Имайте предвид, че за да се захранва линията, е необходимо да достига подземната кабелна мрежа от ТИС-овете до мрежата по трасето на 201. Съответно - ще се остави сигурно тази мрежа, която е пряко необходима, за да бъде захранена останалата мрежа по трасето на 201. Къде са разположени ТИС-овете в града (би трябвало да са 2 или 3 бр.) ?
« Last Edit: 01.09.2017, 23:40:24 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline klutsohor

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #424 on: 01.09.2017, 20:14:26 »
Сигурно ще махнат само стрелките и кръстовките за да няма забавяне, а до мрежата ще стига нов кабел с фидерно захранване. Мисля, че ТИС-овете са 3 на брой, но не знам къде се намират. Вероятно един ще отпадне, ако има такъв в индустриалната зона. Някой от Сливен да каже. :)
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline Transira

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #425 on: 04.09.2017, 18:23:25 »
Hello,
Today, no trolleybuses in service. Only old buses on route 201. Why?

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 69
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #426 on: 07.09.2017, 13:19:58 »
Hello,

My understanding is that currently there is a project for the rehabilitation of the overhead network, and ultimately only route 201 will be served by trolleybuses  - eight Skoda 14Tr.

We live with hope.
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6431
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Сливен
« Reply #427 on: 07.09.2017, 20:34:39 »
Според статия и превод от гугъл :D Сор са спечелили поръчката за 27 дизелови автобуса за града, и трябва да ги доставят до февруари - март 2018 година.
Ето източника: цък.

Offline klutsohor

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #428 on: 15.09.2017, 18:10:38 »
Относно взетото решение да се запази тролейбусна линия № 201 в града, обмислям от доста време идеята същата да бъде удължена няколко стотин метра на юг, от зала Асеновец до пл. 17 януари, по бул. Тракия, за да се обхванат на 100% от край до край всички най- големи квартали от нея, заедно с най- важните социални обекти (гара, автогара, болница) и по конкретно кв. Клуцохор и кв. Слънчев бряг. Факт е, че гореспоменатия булевард (доколкото може да се нарече такъв) е една тясна улица и не се знае дали е възможно прокарването на нова мрежа двупосочно по него при сегашните му габарити, без да се разширява и какво е мнението на архитектите в града по случая. Защото идеята да се удължи ККМ точно там съм я чувал назад през годинте не веднъж и не е новост. Ако това се случи, тази тролейбусна линия няма да има аналог в цялата страна, поради важността и обхватността си както споменах и със сигурност ще бъде рентабилна, за да остане тя тролейбусна.
« Last Edit: 15.09.2017, 20:12:17 by klutsohor »
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4784
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Сливен
« Reply #429 on: 15.09.2017, 18:39:19 »
По-скоро - отиване към Клуцохор по ул. Хилендар и връщане към бул. Стефан Караджа по ул. Георги Икономов. Това може да се осъществи и с преместване на част от стълбовете и контактната мрежа от другите участъци. Улиците там са доста тесни за двупосочно движение, а така ще се обслужи най-добре квартала.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline klutsohor

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #430 on: 15.09.2017, 20:41:46 »
Да, но този вариант не изключва ли престоя на тролейбусите пред зала Асеновец, защото ако има такъв там, на отиване пак ще е отдалечен квартала от последната спирка, а линията е дълга и не става за почивка на шофьорите само на единия й край?

Edit: Според мен е по- добре автобусните линии да обслужват по- задълбочено всеки квартал по отделно и ще са късите линии с пряка връзка с центъра, а тролейбусната линия ще бъде гръбнака и ще покрива генерално града.
« Last Edit: 15.09.2017, 23:54:54 by klutsohor »
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4784
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Сливен
« Reply #431 on: 16.09.2017, 00:04:00 »
На тролейбусите може да се организира джоб преди завоя от ул. Хилендар към ул. Георги Икономов. Там има място бол като в момента тези джобове се ползват за паркиране. По-лесно е да се направи такава лека реконструкция, отколкото да се строи нов булевард. А това около залата - просто отпада. Може да остане за аварийно обръщало.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline klutsohor

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #432 on: 18.09.2017, 14:48:44 »
Ако приемем въпросната тролейбусна линия за база, която покрива генерално града, би могло да се помисли за нейното допълване с още няколко сателитни отсечки, с цел по- плътно покритие на жилищните квартали, които се обхващат чрез нея. Един байпас вече го имаме по ул. Янко Сакъзов, който трябва да бъде съхранен и остават още три. Вярно е, че улиците там са тесни за прокарване на мрежа, но мисля, че няма да е проблем да се разминават такива превозни средства, имайки предвид аналогичните примери из останалите градове, където това се осъществява безпрепятствено. Тролейбусната мрежа може да се разшири и по бул. Христо Ботев в посока кв. Кольо Фичето. Наистина могат да се ползват стълбовете и годния проводник от отпадналите линии, но шините и стрелките трябва да бъдат нови- от чешкия модел. Обаче ме притеснява нещо друго- като разглеждах ОУП на града видях, че е заложено частично изместване на бул. Ил. преобр. въстание да минава зад стадион Академик, заобикаляйки кв. Стоян Заимов и се влива в бул. Стефан Стамболов, като се получава вътрешен ринг на града. Също така бул. Хаджи Димитър минава директно между блоковете в кв. Даме Груев и кв. Стоян Заимов и се свързва с него, заобикаляйки гарата. Промяната би могла да доведе до изместване на трасетата или тотално да елиминира тролейбусната линия, поради отдалечаване от зоната на обслужване и ще трябва да се намери друга опция за опазване на тролейбусния транспорт!
« Last Edit: 27.09.2017, 14:42:43 by klutsohor »
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline plamen_yambol

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 87
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #433 on: 27.09.2017, 20:17:09 »
Чешкият посланик присъства на подписването на договор между община Сливен и чешка компания
http://www.bta.bg/bg/c/BO/id/1660047

Offline klutsohor

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #434 on: 27.09.2017, 20:33:27 »
Цитат: "Компанията представи днес нов електрически автобус, с който бе направена панорамна обиколка из града. Електробусът е предоставен на общината за един месец тестов период и ще се движи по линия 201 от градския транспорт на Сливен."
Въпрос: Защо електробусът ще се тества по тролейбусната линия, при положение, че в Сливен все още няма монтирани валидатори в автобусите?

В заключение ще допълня, че отговора на въпроса предполагам се досещаме всички какъв би могъл да бъде. За съжаление на там ме води еднозначно и интуицията, а тролейбусния транспорт в града ще е поредната драма от поредицата с предизвестен край. Жалка работа!
« Last Edit: 27.09.2017, 21:39:13 by klutsohor »
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline plastikat

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 866
  • Венцислава, да не те подгони глигана?
    • View Profile
    • Email
Re: Сливен
« Reply #435 on: 27.09.2017, 21:33:48 »
Аз лично се интересувам, защо намазаха още от преди няколко месеца жълтата маркировка,след като очакват автобусите чак напролет? До тогава ще е необходимо "освежаване на жълтите ленти,на стойност близка до цената на нов Сор!
Guz_lover и поп Кръстю - невероятна двойка.....

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6431
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Сливен
« Reply #436 on: 27.09.2017, 22:35:38 »
Цитат: "Компанията представи днес нов електрически автобус, с който бе направена панорамна обиколка из града. Електробусът е предоставен на общината за един месец тестов период и ще се движи по линия 201 от градския транспорт на Сливен."
Въпрос: Защо електробусът ще се тества по тролейбусната линия, при положение, че в Сливен все още няма монтирани валидатори в автобусите?

В заключение ще допълня, че отговора на въпроса предполагам се досещаме всички какъв би могъл да бъде. За съжаление на там ме води еднозначно и интуицията, а тролейбусния транспорт в града ще е поредната драма от поредицата с предизвестен край. Жалка работа!
Не е сигурно, все пак почти навсякъде в България се тестват електробусите по тролейбусни линии. Само в София се пускаха и по автобусни линии.

Offline klutsohor

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #437 on: 28.09.2017, 00:16:40 »
Сигурно не е, но е логично и ще кажа защо. От чиста аритметика с доставката от догодина на 27-те нови автобуса се покриват нуждите на всички 9 градски автобусни линии по оптимизираната транспортна схема. По единствената останала тролейбусна линия ще се движат 8 реновирани, но стари над 30 годишни тролейбуса, които така или иначе са на доизживяване и ще трябва да бъдат заменени в кратки срокове. Следователно ако реши общината да купува електробуси, те ще отидат там, за да се усъвършенства автопарка изцяло. За нови тролейбуси не се споменава до момента нищо, а можеха да помислят при създалата се ситуация да се договорят с чехите да тестват нов техен модел тролейбус по линиията, а ел.буса да го пратят на проби по друг подходящ маршрут.
Нека не забравяме, че в другите градове, където мина демонстрационен електробус и след това мрежа не остана.
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво, оспорващи политиката на общините!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6431
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Сливен
« Reply #438 on: 02.10.2017, 00:40:48 »
Как се представя електробуса? Вече предполагам е на линия с пътници? Знае ли се до кога ще остане в града?

Offline Transira

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Сливен
« Reply #439 on: 07.10.2017, 21:14:02 »
Hello,
Today, no trolleybuses in service. Only old buses on route 201. Why?

Sad!

http://www.transira.ro/bb3/viewtopic.php?f=185&t=6364&start=30