Author Topic: Хасково и Димитровград  (Read 26498 times)

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1872
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #100 on: 07.09.2016, 15:27:49 »
МРРБ, чрез подписа на зам. министър Деница Николова посякоха и малките шансове да има тролейбусна линия от Димитровград до Хасково.
Публикувам цялото писмо като прикачен файл.
Виждам следните причини, които не са много съществени, но са изтъкнати от МРРБ:
- Няма включени проекти за подобряване на гардския транспорт в инвестицонните програми, нито на Хасково, нито на Димитровград, а това е необходимо условие.
Демек да го преведа - двете общини не са показали, че се интересуват от тази тема.
- Пътят е собственост на АПИ и е част от международна транспортна връзка висок трафик.
Демек за да има тролейбусна връзка между Димитровград и Хаясково трябва да участва в европроекта и АПИ! Което като гледам...не си личи...

Прикачам писмото!

Допълнение: Това на практика прави невъзможни тролейбусните връзки между градовете в България, дори мисля, че прави почти невъзможни и крайградските тролейбусни връзки, когато пътя е собственост на АПИ, дори самата Община да има одобрена инвестиционна програма и спечелено еврофинансиране за градски транспорт.
« Last Edit: 07.09.2016, 16:08:26 by ooleg »

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1872
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #101 on: 08.09.2016, 16:56:32 »
Имам отговор от кметът на гр. Хасково - Добри Беливанов, който предвид горни пост от МРРБ може да се приеме в някаква степен за положителен знак.
Прикачвам го на PDF. Ако зад такива писма не стоят голи обещания нещата ще са малко по-положителни.
Прикачам писмото.

Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 723
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #102 on: 09.09.2016, 01:59:48 »
Някой може ли да каже колко тролейбусни линии има в Хасково, на какъв интервал са и колко тролейбуса имат общо в гаража си?

Offline marto_pz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 414
  • Škoda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #103 on: 09.09.2016, 02:04:34 »
Линиите са 3.Интервал не мога да ти кажа.Ето ти списък с тролеите http://transphoto.ru/list.php?t=2&cid=1146 . Дано съм ти помогнал!
« Last Edit: 09.09.2016, 02:06:21 by marto_pz »
Всички мои снимки на тролеи -----> http://www.snimka.bg/?profile,albums

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1872
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #104 on: 09.09.2016, 09:31:16 »
Сайта на община Хасково е сменен и там сега има заделено място за общинската им фирма "Тролейбусни превози". Има и някакво разписание или нещо такова  - малко странно. Така,че може да се види тук: http://trolei.haskovo.bg/

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #105 on: 09.09.2016, 10:02:31 »
Сдружението (www.bgtransport.org) подкрепя всички инициативи, свързани с развитието на градския транспорт. Поздравления за направената кореспонденция. МРРБ очаквано отговарят в полза на колите (трафика), все едно че те не превозват хора... Но това е въпрос, който за съжаление не е разбран от много хора.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1872
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #106 on: 09.09.2016, 10:25:25 »
Сдружението (www.bgtransport.org) подкрепя всички инициативи, свързани с развитието на градския транспорт. Поздравления за направената кореспонденция. МРРБ очаквано отговарят в полза на колите (трафика), все едно че те не превозват хора... Но това е въпрос, който за съжаление не е разбран от много хора.

Все още нищо не са отговорили от родния м и Димитровград, което ме учудва, че останаха последни или няма да отговорят изобщо. Ако се изкажат по-скоро положително се чудя дали няма частично да си променят мнението от МРРБ, защото ако не са имали положителни становища от общините може да се изживяват за брадва-резачка на идеи свързани схарчене на пари.
Интересното е, че те се явяват малко в самоконфликт на интереси - от една страна пътя щом е собственост на АПИ е към МРРБ, от друга страна "Регионално развитие" пак е при тях. Това може и да е хубаво, ако имат някаква мотивация да свършат работа. Защото биха могли формално да изградят ВКМ на тяхна собственост с пари отпуснати от самите тях, а после да я дадат безвъзмездно, под наем или някакъв си друг начин за ползване на двете общини. Така двете общини биха финансирали за сметка на техните бюджети или бюджети по европроекти само купуването на тролейбусите, пък мрежата да я изгражда АПИ по някакъв си начин.
Обаче за всички тези схеми се изисква желание от всички страни, което го няма много,много...май!
Иначе като четох вчера за някакъв бизнес форум в Хасково се споменава числото 3000 работещи, които ще назначат след около 2-3 години в този завод по пътя между двата градаи незнайно колко в другия на САББА. Ако към момента автобусите между двата града за на 15 мин и ако тези бъдещи заводи нямат служебен транспорт или по някаква причина не се ползва масово - то тази линия има "опасност" да заприлича на 148 във Варна - поне в час-пик.
Иначе към момента се получава абсурд, че АПИ толерира автобусния транспорт или електробусите, защото така написан отговора на МРРБ звучи като отказ на тяхна собственост да се слага инфраструктура в полза на коя да е община.

Иначе си мисля две неща , които са ми по-интересни:
- Никой не спомена за наличие на проект от 80-те години, за който тогава се говореше.... Което може би означава, че е било слух от края на комунизма...или мистериозно е изчезнал или никой не си играе да търси...
- Спиред отговорите на ДА "АА" и Община Хасково сякаш никой изобщо не е мислил в такава насока за развитие на транспорта, а то е нещо супер елементарно. Имаш голям пътникопоток, който е постоянен в годината - правиш оптимизация на разходите за услугата.

П.С.
Благодаря, за оценката за усилията. Просто предпочитам вместо да буча по форуми, където най-много някой на обратното мнение да те напсува, да го напиша на някой, който може да взема решения.

П.С.2 Част от изводите съм ги направил от тази статия: http://www.dimitrovgrad.bgvesti.net/news/401813/Dimitrovgrad-iska-kragovo-do-YAzaki-po-patya-za-Haskovo

И по специално следните пасажи:
Quote
С кръгово кръстовище да бъде уредено движението към заводите на Язаки и САББА, чийто строеж скоро ще е факт. Огромните обекти се изграждат край пътя между областния център и Димитровград.

Вече има проект на Язаки, които е внесен за разглеждане, посочи кметът Иво Димов по време на големия бизнес форум „Да! На българската икономика”. Дискусията се състоя днес в зала “Марица“ на областната администрация в Хасково с участието на заместник-министъра на Регионалното развитие Николай Нанков, председателят на най-голямата работодателска организация у нас Кирил Домусчиев,

и още:
Quote
Заводът на японската фирма „Язаки“ ще изпълни капацитета си от 3 хиляди работни места до две години, започва изграждане и на завода на турската компания САББА. Освен това в същия район ще заработи и една от най-големите асфалтови бази у нас, която ще обслужва цяла Южна България, затова реорганизацията на движението в тази зона е много важно и с оглед сигурността на пътуващите до тези големи обекти, посочи димитровградският градоначалник.
Quote
Той допълни, че според разчетите на „Язаки“ всекидневно от централното шосе към завода ще влизат и излизат около 70 автобуса
, както и други тежки превозни средства. Затова Димов поиска помощ от държавата за реализирането на проекта. Според първоначалните разчети за изграждането на кръговото ще са необходими между 400 - 500 хиляди лева.

Всъщност последния пасаж показва, че тези работници ще имат служебен транспорт, но неминуемо част от тях ще използват под някаква форма и обществен транспорт. Имайки предив, че т.нар. японски завод е дефакто турски и имайки предвид информация от преди няколко месеца, явно обикновените работници масово ще пътуват от Хасково, поради владеенето на турски език като техен майчин. Но част от хората ще са от Димитровград. Със сигурност обаче знам, че натоварването от пътуващи между двата града ще се вдигне много в близките години.
« Last Edit: 09.09.2016, 11:00:33 by ooleg »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11411
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #107 on: 13.09.2016, 09:27:50 »
Ако толкова много се увеличи пътникопотока между двата града, то няма ли да е по-добре направо да се увеличат влаковете и да се получи нещо като крайградска железница? Таман с освободените ДМВ Дезиро от електрифицирането на линията Пловдив-Димитровград.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4880
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #108 on: 13.09.2016, 09:35:03 »
Не, защото пътуването трае 30 мин, а гарата в Хасково е в индустриалната зона. Ако пътуването траеше 20 минути - ОК. С интегриран с влака тролейбусен транспорт и разширение на мрежата в Хасково - може да се говори за устойчивост и бързина. А и влакът не може да обслужи възникващите нови производства покрай автомобилния път между двата града. Влакът минава доста далеч от него.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1872
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #109 on: 13.09.2016, 09:48:35 »
Ако толкова много се увеличи пътникопотока между двата града, то няма ли да е по-добре направо да се увеличат влаковете и да се получи нещо като крайградска железница? Таман с освободените ДМВ Дезиро от електрифицирането на линията Пловдив-Димитровград.

Почти никога, никой не е пътувал с влак от Димитровград за Хасково. Първо Хасково е по линията за Кърджали и Момчилград, която доколкото знам не е регабилитирана, а към момента почти май няма и движение по нея, второ доколкото знам при положение, че съм роден в Димитровград и живял дълго време там и  никога не съм пътувал с влак и не съм виждал гарата в Хасково - та тя май не е на удобно място. Не само, че хората никога не са пътували с влак между двата града, а дори масово си купуваха билети до Димитровград, след което слизаха на ЖП гара Димитровград и с автобус отиваха до Хасково. Освен това няма да е целесъобразно, понеже въпросните два завода и някаква евентуална бъдеще огромна асфалтова база се намират/ще се намират на терени точно по този път и то доколкото знам на територията на Община Димитровград. Ако пътуваха с влак, което отнема доста повече време от 15 мин, то после пак по този път само, че от страната на Хасково трябва да си стигнат до работните места.
Никога ЖП връзката между Хасково и Димитровград вкл. в най-силните години на БДЖ не е била функционална.
Като пример за функционалността на автомобилния трнаспорт между двата града ще дам следния пример, който лично преди години ми се е случвал с едно пътуване от Димитровград до София с "Арда Тур". Те обявяват, че имат автобус от Димитровград за София. Купувам  си билет за него - и каква изненада! Такъв автобус няма! Идва автобус от Хасково за Димитровгад на "Арда Тур", на който ти казват да се качиш и той те закарва до Хасково и там се оказва, че трябва да се качиш на автобус Хасково - София. Т.е. е по-изгодно на фирмата да те вози безплатно до автогара Хасково вместо да пуска отделен автобус или да го кара да мине от там. Това беше преди 7-8 години.
Иначе е абсолютно сигурно, че трафика ще се увеличи, но доколкото разбирам ще е от служебен транспорт. Редовния ще остане за хората, които няма да ползват служебния инцидентно или по някаква евентуална друга причина и за традиционния пътникопоток. Но това е що се касае до завода на Язаки, който е в най-напреднал стадий и касае 3000 работника доколкото чета. Относно служебен трнаспорт на САББА и на рази асфалтова база все още нищо не се е чувало.
Според мен няма редовния пътникопоток да се увеличи в пъти, но в десетки проценти ще се увеличи. Щом и към момента има необходисмост от 15 минутен интервал....
Някога през 80-те години се използваха съчленени Икаруси!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11411
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #110 on: 13.09.2016, 10:06:05 »
Ясно при такива обсотятелства да. Не познавам много този район и не съм ходил все още там, повече съм обикалял из Северна България. Ако е така то една модерна тролейбусна линия може би е напълно оправдана, като се свърже с мрежата в Хасково и се изгради такава и из Димитровград. Това дори може да е предпоставка за още инвестиции в района, защото при добри интервали от 10-тина мин. и развита мрежа дори би отпаднала нуждата от служебен превоз.

Всъщност сега от какви автобуси се обслужва линията? Има ли съчленени? Предполагам са главно втора употреба от типа на МАН НЛ202 и Мерцедес О 405 Н итн. подобни.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1872
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #111 on: 13.09.2016, 13:01:11 »
Ясно при такива обсотятелства да. Не познавам много този район и не съм ходил все още там, повече съм обикалял из Северна България. Ако е така то една модерна тролейбусна линия може би е напълно оправдана, като се свърже с мрежата в Хасково и се изгради такава и из Димитровград. Това дори може да е предпоставка за още инвестиции в района, защото при добри интервали от 10-тина мин. и развита мрежа дори би отпаднала нуждата от служебен превоз.

Всъщност сега от какви автобуси се обслужва линията? Има ли съчленени? Предполагам са главно втора употреба от типа на МАН НЛ202 и Мерцедес О 405 Н итн. подобни.

Ами накратко този път между Хасково и Димитровград според баща ми е бил първия магистрален път, който е бил изграден в България. Мисля, че е било някъде около 60-те години. Не се води магистрала доколкото знам, а първокласен път, но още от дете си спомням, че е бил като магистрала - две платна и аварийна лента за към Хасково и същото за към Димитровград, оградено с мрежа в краищата. По случайност вчера четох във фирума изсикванията за магистрала - може би не са били изпълнени изскванията да не се присича с други пътища на едно ниво. Разстоянието е около 16 км. Двете платна са разделени помежду им с тревна площ и ограда.
Съответно още през комунизма много промишлени обекти от двете страни - Д-град и Хасково започнаха да пълзят по пътя и още тогава ни учеха по География, че някой ден двата града щели да направят мегаполис или агломерация. От страна на Д-град не са толкова известни предприятията по пътя, докато от страна на Хасково са доста известни - бившия месокомбинат "Родопа" мисля, че беше там (за последното го казвам на бледи спомени), завод за безалкохолни напитки, който после май прекръстиха на "Стил" и известната фабрика на "Астика:, която в момента прави доколкото знам и "Каменица". Имаше май и винен завод или нещо подобно.
По-интересното е, че от няколко  години се пресича с магистрала "Марица" - вече на две нива, а преди това да се построи по средата между двата града , а преди това в близост до Хасково минаваше пътят от Свиленград за Пловдив и после от Пловдив по АМ "Марица" се стигаше до София. Мисля, че това се наричаше Цариградско шосе.
Още тогава около 87-88 се чуваше за тролейбуси между двата града, но вместо това почнаха да ги изграждат самостоятелно в Хасково и Димитровград. Но в Хасково успяха да стигнат до пускането им някъде не помня 89-90 год., а в Димитровград спряха преди закрепването на медния проводник по конзолите.
Сега от кореспонденцията си не виждам никакви следи някой да споменава, че има при него проект от онези години.

И понеже говорим за Хасково , Димитровград и влакове между тях тъкмо е излязло нещо любопитно за това и една Баба Меца  :D
http://www.dimitrovgrad.bgvesti.net/news/402287/Paren-vlak-Baba-Meca-ray-za-anglichani--patuvat-vav-vagonite-na-Car-Boris

P.S. На снимките от ЖП Гарата в Хасково в статията се вижда колко е западнала и липсата на каквито и да е следи от ВКМ и обновяване. За сравнение ето тези кадри от дрон на гара Димитровград показват разликата между двете гари в момента:

https://www.youtube.com/watch?v=X8Jp_jrpr20

АКо някога се изгради тролейбусна ВКМ между Хасково и Димитровград тролейбусното трасе ще минава през този ЖП надлез в Димитровград.

На зои клип https://www.youtube.com/watch?v=bAp8eN9ykYU пък се вижда част от ЖП Надлеза над река Марица по линията Стара Загора - Диммитровград, който дефакто е между гарите Димитровград -Север и гара Димитровград.
« Last Edit: 13.09.2016, 13:24:42 by ooleg »

Offline N_D

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #112 on: 13.09.2016, 13:44:49 »
Тролейбусите и автобусите в Хасково ще возят безплатно учениците и техните родители на 15 септември, съобщават от пресслужбата на кметството.

Без билет ще пътуват линиите на “Тролейбусен транспорт” ЕООД , общината е постигнала договорка и с частната фирма “Златно руно”.

От 15 септември “Тролейбусен транспорт” възстановява движението на линия 408. Това е линията, която могат да използват децата от училищата, където започва ремонт по ОП “Региони в растеж” – ОУ “Шандор Петьофи” и ОУ “Св. Иван Рилски”, за да се придвижат до училищата, в които ще имат занятия.

Разписание на маршрут – 408: ЗММ (7:10 ч.) – Цигарена фабрика – “Орфей” (7:25 ч) – Автошкола – кръстовище Раковски-Дунав, Валентина (07:35 ч.) – Читалище “Заря” – ПГМЕТ (07:45ч.) – ЗММ
ЗММ (12:00 ч.) – Цигарена фабрика – “Орфей” (12:15 ч.) – Автошкола – кръстовище Раковски-Дунав – Валентина (12:25ч.) – Читалище “Заря” – ПГМЕТ (12:40 ч.)- Цигарена фабрика – “Орфей” (12:50 ч) – Автошкола – кръстовище Раковски-Дунав Валентина (13:00 ч.), Читалище Заря – ПГМЕТ – ЗММ.

ЗММ (16:50 ч.) – Цигарена фабрика – “Орфей” (17:05 ч.) – Автошкола – кръстовище Раковски-Дунав – Валентина (17: 15 ч.) – Читалище “Заря” – ПГМЕТ (17:20 ч.) – Цигарена фабрика – “Орфей” (17:30 ч) – Автошкола – кръстовище Раковски-Дунав Валентина (17:35 ч.), Читалище “Заря” – ПГМЕТ – ЗММ.   
haskovo.info

Offline N_D

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #113 on: 13.09.2016, 14:12:11 »
Възстановяват линия 408 и обратно 108,като се преместват часовете от  308 и 108.
Тролеи между Хасково и Димитровград на този етап е немислимо.Очакваше се разширение към кв.Болярово ,където стълбовете са монтирани,но проекта беше спрян.

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1872
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #114 on: 13.09.2016, 14:19:38 »
Възстановяват линия 408 и обратно 108,като се преместват часовете от  308 и 108.
Тролеи между Хасково и Димитровград на този етап е немислимо.Очакваше се разширение към кв.Болярово ,където стълбовете са монтирани,но проекта беше спрян.

Е определено е мислимо - т.е. поне според Добри Беливанов проблемите са само финансови. По-немислимото е, че трябва споразумение с АПИ респ. МРРБ с цел да разрешат и осигурят някакво еврофинансиране. За Димитровград определено нищо не знаем за тяхното мнение и какво им е мислимо на тях.
Май най-големия проблем е, че когато са планирани харочвете по "Региони в растеж" никой не го е мислил това и двата града са натъманили парите за други неща.
Но заставам зад името си , че при желание от страна на Димитровград съизмеримо с официалното на Хасково нещата могат да се случат до 2020 год. чрез някакви си методики дето не са съвсем по писаните начини. Т.е. разсбират си се нещо хората и после му придават официален характер.
Но поне не е немислимо в смисъла да не го желае нито една глава, която е на власт! Поне това не е !
Е те тук във Варна знаят в Общината колко съм досаден като искам отговор, сега малко да го научат и в Димитровград. Обадих се на секретарката на Иво Димов. Те са го разглеждали и давали на някакви експери, но не смятат, че има какво да се отговори просто докато е едно предложение. Т.е. жената твърдеше, че нямат (Иво Димов) отрицателно становище към идеята - но гледат на нея като нещо по-което трябва да се работи и да се върши работа и има смисъл.
И като цяло положението с тролейбусите е, че не гледано на него експертно и няма заделени пари.
Защото имаше опасност, някоя от страните да е против по причини, които не са официални - примерно някоя транспортна фирма да и е близка! И да се обяви срещу такава идея категорично!
До тук МРРБ изглежда най-злото куче! :rolleyes:

Иначе до този кв. Болярово май съм ходил само веднъж - там имаше ТУБ диспансер и са ни пращали военните навремето в наборната комисия да ни правят флуорограма или нещо подобно. Имам спомени от 90-те, че беше доста селски квартал. Колкото е и да се е евентуално променил тролейбусен транспорт между Хасково и Димитровград би бил свръх по-оборотен и печаливш отколкото тролейбусна връзка до Болярово. Разликата е само в простотата на идеята - участва в батака само Общ. Хасково и ако беше заявила проект за градски транспорт по 'Региони в растеж" щеше да го реализира! Но ако гледаме къде са и къде ще бъдат интересите - то те са по пътя на АПИ!

П.С. Мисля че доказах, че тролейбусите между двата града не са немислими, а по-скоро са неизмислени (как да ги релизират)!
« Last Edit: 13.09.2016, 14:40:38 by ooleg »

Offline N_D

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #115 on: 13.09.2016, 18:25:29 »
Собственика на авт. фирма Хасково-Димитровград е общински съветник,който според теб ше реализира общински Тролейбусен транспорт Хасково- Димитровград?

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1872
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #116 on: 13.09.2016, 22:10:20 »
Не ги знам подробностите от местния политически живот пък и не ме интересуват. От коя партия е той все пак? Щото тя е сложна и по партийно му и по междупартийному и по много други показатели.
Иначе знам, че населението тотално е станало апатично и би се съгласило и в ремаркета да го возят без официално да нададе силен вой! Не смятам, че е редно аз да минавам за голям привърженик на тролейбусите щото идеите не са мои пък почва така да излиза.Никой 25 години не си е поискал онези тролейбуси от 88-ма!
« Last Edit: 13.09.2016, 22:19:14 by ooleg »

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6438
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #117 on: 13.09.2016, 22:30:19 »
Quote
Никой 25 години не си е поискал онези тролейбуси от 88-ма!
Което е страшно и много, много тъжно. Браво на теб че даваш гласност за този проект и като цяло за развитието на транспорта в региона. Идеята е невероятна и мисля че ще има голям пътникопоток, след като с очите си видях колко голям град е Хасково и колко много хора има в него (по преброяване от 15.03.2016 - 75 908 души), а Димитровград за близките години очаквам да се развива. 


Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1872
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #118 on: 19.09.2016, 17:57:36 »
Тръгнал съм да пиша писмо до историческия музей на Димитровград, но не успях да го завърша с молба да изровя информация от 80-те години по въпроса кой, кога, как и защо е започнал строителството на Контактната мрежа и друга информация по въпроса, която никога не е ставала публична и не се намира нищо в интернет за нея.

Edit 22:31
Написах и изпратих писмото. Да видим ще се намери ли информация за този незавършен проект. Очаквам да отговорят на въпросите:
- Кой го е поръчал?Кой го е финансирал? Кой го е проектирал? Кой го е изграждал? Какво е направено в кадър и зад кадър? Какво не е направено? Защо не е направено? И като епилог - къде е проекта?
« Last Edit: 19.09.2016, 22:35:26 by ooleg »

Offline stefo_72

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 131
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #119 on: 20.09.2016, 13:52:31 »
Не възлагайте големи надежди за развитието на транспорта ( градски или междуградски ) , с построяването на 2 та завода . “ Язаки “ има договор с транспортна фирма която я следва навсякъде . По точно очаквайте автобуси с ямболска регистрация на фирма „Дичони„ т.е таралясници !
« Last Edit: 20.09.2016, 13:56:03 by stefo_72 »