Author Topic: Хасково и Димитровград  (Read 23718 times)

Offline ivan3275

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 956
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #80 on: 28.08.2015, 19:54:58 »
а другия Варненски  с кой номер е сега???
Варненските са три - 057, 079 и 172. Хасковският инвентрарен номер на 079 е 1016, а този на 172 не знам какъв е.
172 би трябвало да е 1017 ама не знаем дали е тръгнал изобщо,защото в Руския сайт някой беше го отбелязал вече като бракуван,ама не знам дали е вярно.Колегите от Хасково ако могат да потвърдят за да знаем какво е станало с него.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2211
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #81 on: 31.08.2015, 09:48:11 »
Чавдар 11г5 в Димитровград.
Източник
« Last Edit: 31.08.2015, 09:53:28 by Magirus deutz »

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1727
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #82 on: 31.08.2015, 12:03:57 »
Чавдар 11г5 в Димитровград.
Източник

Някога като ученик, чаках автобус на тази спирка. Сигурно горе-долу по това време е правена снимката. Най-вероятно тоя Чавдар е бил по линия №3, който влиза там в кръговото и спира на спирката пред спортна зала "Младост". След това продължава към ЖП надлеза. Ако е автобус №2, ще завие надясно. Обикновено обаче, 2-ката се обслужваше от по-нови Чавдари.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3770
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #83 on: 31.08.2015, 17:00:00 »
Странно 172 е доставен втора употреба от Чехия и беше нелош тролей.  :rolleyes:

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4581
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #84 on: 31.08.2015, 20:11:59 »
Може да са го взели за части.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2244
  • 8 9 6 5
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #85 on: 02.09.2015, 11:29:18 »
172 беше един от най - пазените тролеи във Варна. Цеца и Ваня много си го гледаха и за най - малкото нещо влизаше в сервиза.
:bb: 8965 :bb: :inlove:
ПРОТИВ бракуването на тролейбуси модел Škoda 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7!

Offline todorow_211

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1112
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #86 on: 02.12.2015, 16:05:30 »
Quote
Автобус се запали по пътя Димитровград-Хасково

Автобус се е запалил на пътя Димитровград – Хасково, съобщи bTV. Информацията е изпратена в рубриката на телевизията „Аз репортерът“. В превозното средство е имало около 20 -30 души, посочва очевидец пред телевизията. По думите му пострадали няма, но се е наложило хората да вървят пеша 6 километра, за да стигнат до Хасково. В този период са минали три автобуса, но никой от тях не е спрял.

Източник: http://www.zarata.org/
ДИРЕКТЕН ЛИНК

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1727
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #87 on: 02.12.2015, 16:59:12 »
Ама хич не им е дошло на акъла примерно да звъннат на 0391/6-12-12 (на изуст го знам) дето е Класик Такси в Димитровград и да си викнат такси, което групово да ги превози до Хасково,а са вървяли 6 км пеш! Все някой е знаел и тел. на хаскьойско такси - обаче умници! Друг е въпроса, че си плачат за оплакване тези превозвачи. Не случайно точно в тоя форум развивах идеите, че трябва да се рестартира проекта за тролейбусна линия между двата града, защото отмък ще си избие парите!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3770
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #88 on: 02.12.2015, 18:43:48 »
Доколкото видях разписанието на автобусите Хасково-Димитровград интервалите са около 15 минути през деня, вечер достигат 30-40 http://www.avtogara-dimitrovgrad.com/dgr-haskovo.html. Ако събират 20-30 души в повечето курсове, то общият пътникопоток се оказва твърде малък да покрие разходите по изграждане и поддръжка на контактна мрежа и подстанции.  :rolleyes:

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1727
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #89 on: 03.12.2015, 10:13:32 »
Събират се горе-долу в по-натоварените часове, понякога има по-малко хора. Обаче не забравяй, че това е извънградска линия с дължина около 16-17 км. Т.е. доколкото си спомням цената на билета последно беше 2.50 лв. (преди няколко години беше 2.00 лв). Т.е. представи си една варненска линия като километри, но на цена 2.50 лв вместо 1 лв. Тогава е доста по-рентабилно при този пътникопоток и тази цена. Освен това, понеже линията е извънградска няма нужда тролея да се движи (освен като наближава спирка) в най-дясната лента, а може примерно в най-лявата. Така биха сложили стълбовете в средата на платното, където е тревната площ и да използват общ стълб за двете посоки. Така от една страна имаш по-високата извънградска цена, отделно и намаляне на себестойността заради намален с 50% брой стълбове. Отделно като димитровградчанин мога да кажа, че това специално за Димитровград е най-натоварената линия - много малко се ползва гряадския транспорт, а за Хасково не съм сигурен, ама също може да мине за доста голяма линия и по техните стандарти.

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1727
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #90 on: 08.12.2015, 16:50:15 »
Понеже в темата за Димитровград имаше желание да разкажа какво знам, а аз знам твърде малко, защото бях по онова време ученик в 7-ми клас и само минавах отвреме-навреме не по прекия път през горичките и ЖП Линиите, а по по-дългия през града за да гледам как върви изграждането. Общо взето каквото си спомянм съм го описал тук http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=195.msg100045678#msg100045678 и няколко теми по-долу. Все пак не очаквах да стане това което стана - да не видя тролеи и не се интересувах твърде дълбоко докато не се стигне до тръгването на самите тролеи. Разбира се така и не ги видях никога.
Мога да сложа линкове от места, където си стоят стълбовете:
https://goo.gl/gs0iuw - тук е обръщалото където 2-ката тролей (а мисля, че ис ега автобус) обръща. Иначе е изображението от това лято и е прясно.
Иначе ще взема да потърся като ми остане време другия край на маршрута. Лошото е, че никога не съм ходил до там и трудно се ориентирам.

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 66
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #91 on: 05.04.2016, 16:01:05 »
Това е любимата ми окраска на Хасковските ЗиУ  :rolleyes:
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1727
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #92 on: 22.06.2016, 17:31:41 »
Някой знае ли откъде може да се намери разписанието на автобусните линии в Димитровград към момента и изобщо някаква официална информация? Защото на място нито мога да видя разписания, нито на спирките, кои линии спират на тях!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3594
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #93 on: 23.06.2016, 17:49:11 »
В Хасково имало ли е тролей с номер 1013? Защото Шкодите от Сегед са 1011 и 1012, а после плевенските ЗиУта са 1014 и 1015 и така 1013 остава неизползван. Също така от новите тролеи, които купиха миналата година, всички ли се движат или има бракувани за части?

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4592
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #94 on: 23.06.2016, 18:20:34 »
До колкото ми е известно едната варненска Шкода е останала за части, възможно е да е взела неизползваният номер 1013.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline N_D

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #95 on: 23.06.2016, 18:31:11 »
Тролей 1013 няма. В движение са 1011 ,1012, 1016 ,1018 и резерва 1014.Нищо не е бракувано.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3594
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #96 on: 23.06.2016, 18:42:57 »
А ЗиУто 1015 и Шкодата 1017 движат ли се? Също така някое от старите ЗиУта движи ли се още или всички са спрени от експлоатация?

Offline N_D

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #97 on: 23.06.2016, 18:59:47 »
Писах кои са в движение.Другите са наредени и бъдещето им не е ясно.

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1727
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #98 on: 04.08.2016, 18:00:19 »
Quote

Областната комисия по транспорт, която председателства заместник-губернаторът Валентин Ангелов промени разписанията на маршрутите по автобусната линия между Хасково и Димитровград.

Идеята за промените е общественият транспорт между двата града да отговаря на статистиката от последните години на пътникопотока, който използва автобусния превоз между двата града.

Целта на промяната на разписанието е в пиковите часове транспортът да е по-интензивен. Предложението е 6,00 до 18,00 часа автобусите между двата града да се движат на 15 минути, от 18,00 до 19,00 часа-рейсовете да пътуват на 20 минути, а от след това до последния курс, който е в 22,30 часа-да са на половин час.

Всеки ден между областния център Хасково и втория по големина град в региона -Димитровград се правят 59 курса.

Решението за промяна на маршрутните разписания от днешното заседание на Областната транспортна комисия влиза в сила след като бъде разписано от областния управител Станислав Дечев.

От Комисията се надяват, че с промените ще се затапи сивия сектор в превоза между двата сграда и ще се разреши проблемът с т.нар. нелегални таксита.

На заседанието беше взето решение и за промяна в разписанието на автобусна линия Велико Търново- Крумовград. По предложение на Областна администрация на Кърджали автобусът от и за Велико Търново вече ще спира и в Хасково. До сега на територията на Хасковска област по тази линия спирка е имало само в Димитровград.

Идеята бе приета единодушно от членовете на комисията. С нея на практика се отваря още една транспортна възможност за пътниците от Хасковска област към Северна България.

 Haskovo.net

Източник: http://www.dimitrovgrad.bgvesti.net/news/398393/%D0%90vtobusite-mezhdu-Haskovo-i-Dimitrovgrad--na-15--20-i-30-minuti

Edit 11:32
Мисля да напиша писмо, което да изпратя до Облстен управител на Хасково, на МТИТС, на МРРБ и на двете общини по отделно, както и на местни медии  с предложение да намерят финансиране и да изготвят нов или допълнят стария проект за тролейбусна връзка между двата града изградена с европари.
Само за сведение линия 88 във Варна има 56 курса в едната и 56 курса в другата посока (или колкото се цитират по-горе за между Димитровград и Хасково). В моментното разписание има 37 автобуса на ден тръгващи от Димитровград, явно ще бъдат 56. Та тролейбусна линия 88 има двупосочна дължина 31 км (колкото е горе-долу между двата града), приблизително еднакъв брой курсове и цена на билета 1 лв. Между двата града ако билета е 2 лв излиза повече от изгодно!
Като допълнителен аргумент може да се посочи ибъдещето изграждане на двата завода на "СА–БА" и "ЯЗАКИ" по пътя между двата града, което ще повиши трафика до доста големи размери.
« Last Edit: 05.08.2016, 11:56:26 by ooleg »

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1727
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #99 on: 08.08.2016, 22:15:54 »
Искам да напиша, че днес съм написал писмо и съм го изпратил до кметовете на Хасково и Димитровград, до областния управител, до МРРБ и МТИТС. В него припомям, за проект, който евентуално съществува някъде за тролейбусна линия между двата  града, на кратко аргументирам чрез сравнение с варненската линия 88 и друга информация , както и изтъкване на аргументите с бъдещите заводи на Язаки и СА-БА за нуждата от тролейбусна линия между двата града от някакво смесено общинско предприятие, което е подплатено с еврофинансиране. Отчитайки какви са на държавно ниво ги призовах да бъдат ОТГОВОРНИ!
От тук нататъй считам, че акъл съм дал. От тук нататък са хората и държавата.
Дадох им за пример Стара Загора! Сега ще покажат колко мислят за хората!

Edit 20/08/2016 год.
Първи отговор от ИА"АА". Неутрален, какъвто и очаквах. Прикачам го към този пост и очаквам останалите.
« Last Edit: 20.08.2016, 00:09:18 by ooleg »