Author Topic: Хасково и Димитровград  (Read 25760 times)

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1860
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #120 on: 20.09.2016, 14:14:35 »
Не възлагайте големи надежди за развитието на транспорта ( градски или междуградски ) , с построяването на 2 та завода . “ Язаки “ има договор с транспортна фирма която я следва навсякъде . По точно очаквайте автобуси с ямболска регистрация на фирма „Дичони„ т.е таралясници !

Ама то не е и практично, ако нямат служебен транспорт щото това са предполагам смени от по 1000 души. Това с обществен трнаспорт може да се превозва, обаче най-вероятно е доста сложна задача имайки предвид, че обикновено служебните транспорти минават по различните квартали, а не през 1-2 места в града. Обче въпросната линия и към момента вече е на 15 минути. Отчитайки например, че във Варна масово интервалите са от по 20 мин, с изкл. на няколко линии на 15 и една линия с интервал от 7-8 минути. Т.е. и без допълнително увеличаване на трафика от хора, които по някаква причина не ползват служебен трнаспорт - например редовна смяна, тръгващи си по-рано или отиващи по-късно или нещо друго. Т.е. искам да кажа, че и без каквито и да е Язакита, САББ-и и Щрабати тази линия към момента има черите на натоварена градска линия с извънградски пробег от 16 км. И към момента много хора я изпозлват за да работят в другия град - например хасковлии, които работят в "Неохим" или димитровградчани, които работя в леката промишленост на гр. Хасково. Освен това тази линия свързва 35 000 град с областния такъв.
Има и друг аспект, който поради баналността си не съм описвал - димитровградския пазар, който е петък, събота и неделя, който дава натовареност и през почивните дни.
Вярно е, че много от хората имат леки автомобили и не им е проблем особено сега да си щъкат с колите на такива къси разстояния, но това е и смисъла да бъде тролейбусна линия - да е приятна с климатици и един човек да не пали колата за да иде до другия град.

Специялно за мен - аз нямам никакви илюзия!
- Първо не живея от 20 години в Димитровград и съответно това ми помага да погледна на въпроса трезво, а не емоционално;
- Второ знам, че Язаки не са японци, а са турци  и строят завода между двата града, защото в Хасково има много хора, които говорят турски език, което е важно за тях.
- Трето - аз осъзнавам, че след N броя години специално през Язаки ще са минали всички от Димитровград и над половин Хасково, защото ще се разочароват много хора от един от най-големите експлоататори в съвременна българия. Освен това помня и стачката на хората в Ямбол.
- Четвърто - знам, че освен турскоговорящите хора, наличието на АМ "Марица", която води към Свиленград е другото, което ги интересува.

Извод: трнаспорта си е транспорт. Нуждата от адекватност и комфорт, както и от изгода за самите общини, както и наливането на евросредства в него е безспорен независимо дали превозва щастливи или нещастни хора.
А и  не на последно място - фирмите където по правило принуждават хората на извънареден труд често се нуждаят и от достъп до обществен транспорт поради просдстата причина, че извънаредно работещите изпускат служебния, а такъв тип фирми, често не им пука за отделната човеко-единица.

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1860
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #121 on: 26.09.2016, 10:29:19 »
Иначе днес позвъних в Историческия музей в Димитровград за да попитам дали са ми получили емейла. Жената не го беше прочела, защото била в отпуска, но каза, че ще говори с възрастни хора, които могат да знаят нещо по въпроса и ще се опита да намери информация относно изграждането и неодизграждането  на тролейбусната мрежа в града. Попита нали, защо се интересувам и и обясних, че се занимавам с тролейбуси любителски и пиша във форум за градски трнаспорт и почти никой няма никаква представа и в интернет не се намира никаква информация относно този проект. Казах и, че просто за разлика даречем от В.Търново където има разкази в Димитровград има опасност да отиде всичко в небитието като информация и безвъзвратно да изчезне. Беше сигурно, което много ме учуди, че в Община Димитровград няма да има информация по въпроса, защото са се сменяли през годините много хора и дефакто няма никой, който да е от онези години. Което просто е жалко, защото излиза, че спомените, които ги имаме разни участници във форума са много по-надеждни от някакви архиви на разни предприятия, които не съществуват. А и дори да се налични, след 25 години никой и не знае, в кои архиви да търси. И понеже темата е специфична, ще останат разни спомени от разни брогадирски истории от 40-те години, а ще изгубим информация за 80-те години, които са къде, къде по-близки!
Абе с две думи - пази боже - България! Не само, че никой не мисли да възкреси най-доброто от 80-те години,ами и няма кой да си спомня кое е било доброто и лошото от тогава!

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1860
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #122 on: 29.09.2016, 14:00:29 »
От музея в Димитровград не научих много по въпроса за тролейбусите, само един разказ, на някой който тогава е бил запознат с нещата, които са се случвали. По твърдение, на незнайния човек е (ако перефразирам нетехническия език на жената директор на музея) е било закупено всичко необходимо за изграждането на ВКМ - до колкото разбрах вкл. и ТИС и медния кабел, защото е казал, че единствено не е имало тролейбуси. Т.е. картинката би трябвало да е била положени стълбове и конзолите по тях, закупен меден проводник и ТИС без подвижен състав. В същото време в музея нямат документи за нищо. Т.е. въпросните документи се намират някъде в складовете на нещо.
След като разбрах, че документация в музея нямат се обадих на секретарката на кмета на Общ. Димитровград и получих информация на кой експерт и/или зам. кмет да се обадя. Говорих с експерта на Общ. Димитровград, която се казва г-жа Дияна Дончева. Според нейното мнение, трябваше да пусна заявление за достъп до общ. информация, което попълнено на ръка вече изпратих. Според нея, ако то бъде уважено и АКО има инвестиционен проект, което за онези години било нормално да го няма ще получа въпросната документация
Т.е. от администрацията на Общ. Димитровград зависи дали поне частично ще се видят подробностите относно един проект за тролейбусен трнаспорт, който не е реализиран без никаква информация.
« Last Edit: 29.09.2016, 15:11:03 by ooleg »

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 653
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #123 on: 29.09.2016, 20:22:46 »
Всяка Община, която е реализирала тр. транспорт или част от него, разполага с проекта.  ;)

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1860
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #124 on: 30.09.2016, 09:26:36 »
Всяка Община, която е реализирала тр. транспорт или част от него, разполага с проекта.  ;)
Сега ще видим дали ще получа отказ или одобрение. Иначе ме учуди доста, че за инфраструктурни проекти е 50 години давностния срок, след който не се смятат за актуални, аза музейни проекти.
Ако не постигна друго, поне се надявам да прекарам малко тролейбуси последния един месец през мисловния им апарат.

В заявлението, понеже има 4 графи да пишеш какво искаш да получиш и понеже е трудно да пишеш за нещо дето не си го виждал съм писал че искам копие на техн. носител от:
- техническа документация;
- карта на мрежата;
- информация за степента на завършеност на проекта;
- информация за останалата и незавършена дейност по него.
« Last Edit: 30.09.2016, 09:47:43 by ooleg »

Offline N_D

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #125 on: 30.09.2016, 16:05:18 »
Тр. тр. Димитровград трябваше да бъде част от Тр.тр Хасково.Основното депо трябваше да се изгради на входа на гр.Хасково (до бетоновия възел).Сегашното депо в Хасково се счита за помощно и трябва да обслужва само Хасково.Всичко е било планувано на етапи .За съжаление нещата приключват до първи етап (кв.Орфей) и частично изграждане на самото депо.Успоредно с това се е изграждало и КМ Димитровград,където се стига до полагане на стълбове с конзолите и е окачен проводника,но не и монтиран за съоръженията.Годината е 1995.Само месец след това проводника с конзолите са демонтирани а по-късно и стълбовете.В Димитровгра не е планувано депо.Всичко трябваше да се ръководи от ХАСКОВО.Възможно е документацията  да е в Хасково,но тези години на ликвидаця на соц. предприятия доста док. са унищожени.

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1860
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #126 on: 30.09.2016, 17:16:29 »
В Димитровград все пак е трябвало да има ТИС иначе как е щяло да се захранва. Освен това в Димитровград според мен след 90та година не е правено НИЩО за тролейбусите. Или поне НИЩО по улиците. Официялно нито е казвано, че няма да се прави, нито че ще се прави. Просто се появяваха разни стълбове и конзоли по улиците до едно време и после спря да се появява нещо.
В смисъл ако не е планирано депо в Димитровград е планирано дълго време да нощуват тролейбусите навън, но не са разчитали да ги свързват с Хасково в близко бъдеще, тъй като посока Хасково имаше точно НУЛА стълба за ВКМ. В този смисъл най-вероятно има Димитровградски проект, който е част от някакъв грандиозен такъв.
Иначе ако не ме лъже паметта кмет на Димитровград по онова време беше човек на име Сашо Димитров. Непосредствено след него дойде Ангел Найденов - да оня същия дето го дават от БСП по телевизията бившия военен министър. По мое усмотрение той има пръст най-вече в провалянето на тролейбусите, защото точно той беше кмет в най-първитре времена след 10 ноември. След него беше сегашния шеф на д-градската автогара Господин Георгиев. После беше незаявисимия дето преди е бил комунист - Димитър Хаджииванов. И след това вече се помнят -  Стефан Димитров и сегашния. И така на пръв поглед най-виновен за всичко ми изглежда Ангел Найденов - хем най-най-държавните времена, хем всички от БСП в момента са показали на какво са способни!

Едит: 3.10.2016
Всъщност в страницата на Община Димитровград си има страничка посветена на бившите кметове:
http://www.dimitrovgrad.bg/bg/kmetove-na-obshtinata
Както се вижда от тук този хубостник от БСП , който за мен е прецакал тролеите дефакто - този кадър на БСП, този бивш военен министър и този настоящ от 2 дни съпруг на Мая Манолова е бил кмет на Димитровград:

Председател на временния изпълнителен комитет на ОбНС – Димитровград в периода 3.10. 1990 г. – 20.10.1991 г.
Кмет на Община Димитровград в периода 1991- 1994 г.

Към края на управлението му от 1994-та година, идеята за тролейбуси не съществуваше в ничии глави вече. Мисля, че заслужава един въпрос от мен, да видим дали ще ми отговори.

П.С. Въпрос за тролеите зададен на емейла на А.Найденов, който е в Народното събрание.
« Last Edit: 03.10.2016, 14:34:44 by ooleg »

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1860
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #127 on: 03.10.2016, 17:07:48 »
Така ми харесва повече как отговарят от МРРБ!
Писмото прикачам като pdf.
Уважаеми г-н Шишманов,

Във връзка с получено електронно писмо на 15.09.2016 г. в Главна дирекция „Градско и регионално развитие“ към Министерство на регионалното
развитие и благоустройството (МРРБ), относно Ваше предложение за изграждане на извънградска тролейбусна връзка между община Хасково и община
Димитровград, моля да имате предвид предоставената информация в писмо с изх. № 99-00-6-1589 (1) от 03.10.2016 г.

С Уважение!

Екипът на ОПРР

-----Original Message-----
From: "Oper. Pr." <oprd@mrrb.government.bg>
To: ooleg@abv.bg
Cc: kmet@dimitrovgrad.bg; kmet@haskovo.bg;
Date: Wed, 07 Sep 2016 14:32:54 +0300
Subject: Димитровград - Хасково

Уважаеми г-н Шишманов,

Във връзка с получено електронно писмо
на 08.08.2016 г. в Главна дирекция „Градско и
регионално развитие“ към Министерство
на регионалното
развитие и благоустройството (МРРБ),
относно Ваше предложение за изграждане
на извънградска тролейбусна връзка
между община Хасково и община
Димитровград с цел осигуряване на
бързина и комфорт на пътуване, моля да
имате предвид предоставената
информация в писмо с изх. № 99-00-6-1589
от 07.09.2016 г.

С Уважение,

Екипа на ОПРР

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1860
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #128 on: 08.10.2016, 23:37:33 »
Ако приемем, че наистина се погледне сериозно върху проект за релизация на ВКМ на пътя Хасково-Димитровград сигурно ще има стресирани хора от цената. Дойдоха ми няколко идеи , които според мен биха били добре да се отчетат при изчисленията за цена и за възвращаемост на инвестицията.
Едната идея съм я излагал във форума и не е никак нова, нито е моя. То всъщност няма нито една моя идея в цялата работа, ами по-скоро идея за приложимост на чужди идеии.
Та първото, което ще намали цената на изграждане, е ако се разположат стълбовете между двете платна в тревната площ. Така ще се ползват за ВКМ и в двете посоки, освен наместат където има спирки, където както в градски условия ще е нужно тролейбуса да иде вдясно и да влезе в джоба.
Втората идея като се сетя също преди време горе-долу я има във форума, но по-скоро като въпрос, който аз съм задавал. Та според мен няма никаква причина при междуградка ВКМ, ако парите за изграждането не са предостатъчно стълбовете да са метални. Може да са някой по-красив и малко по-засукан железобетонен модел стълбове. Те и сега като съм разглеждал снимки от мрежата в Плевен не е на мода компенсаторите да ги монтират вътре в стълба пък какво остава извънградско.
Абе идеята е тип НКЖИ, които имат по линиите извън населените места точно такива грубо казано циментови стълбове.
За съжаление не знам разликата в цените на метален и железобетонен стълб, обаче със сигурно ще има. Отделно това има няколко плюса , които са допълнителни.
Единия и най-простия, че няма нужда да се боядистват с боя - нито в началото, нито после. Друга полза е, че никой след години няма да се изкушава да ги предаде за вторични суровини.
Трета полза от железобетонен стълб е, че няма да е грозен след 5-10 години като корозира.
Третата ми идея е, при изчисленията е, да се предвиди отдаването им под наем с рекламна цел. Така грубо казано 1/4 от стълбовете да имат реклами...
Я една сметка:
- ако са през 20 метра - то за 100 метра са 5 стълба, за километър 50. Хайде да са 17 км, не 16 имаме: 50*17= 850. Дай да ги сложим 1000. 1/3 от 1000 стълба са 250.
Да сложат 250 реклами за цена от 10 лв на месец са 2500 лв на месец или 30 000 лв. на година. Ами ще се изплаща лека полека дори при тези сметки без да се гледа основната дейност.
Лошото е, че не знам колко струват стълбовете и гадая....
А защо някой ще рекламира може да попита някой?
Ами първо нали това е основен път, който е част от републиканската пътна мрежа, друга причина е, че минава над магистрала "Марица" т.е. има пряка връзка с магистрала. Трета причина - ами нали строят и ще строят заводи покрай пътя, а и има текущи такива. Четвърто - ще виждат рекламите минимален ясен брой хора, а само в това Язаки се твърди, че ще работят 3000 души.

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1860
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #129 on: 19.10.2016, 11:33:47 »
Малко по-интересна информация мога да споделя относно нереализирания проект за тролейбусе транспорт в Димитровград.
Като цяло съм измъчил хората, защото не могат да намерят проекта в сградата на Общината. Ще го търсят в някакъв архив извън сградата на Общината. Иначе понеже е на хартия ми предлагат ако/като го намерят да ида в Димитровград да си го разгледам.
По-интересното е, че намерих жена, която работи в Общината през цялото това време откакто са се случвали нещата и си спомня много неща.
На първо място интересното е, че е имало закупени тъкмо 2 ТИС-а, а не един, които са били продадени някъде (не си спомня) по времето някъде на първия мандат на Хаджииванов, около 2003-та година, когато е имало решение (чак тогава) на Общинския съвет, че прекратява проекта. СПомня си, че двата ТИС-а не са продаден за скрап, а като ТИС-ове. Спомня си, че са предлагани на различни общини и някои са ги отказали, заради модела. В крайна сметка са купени като ТИС-ове от някой!?!?! От кой ли?! Би трябвало да е след 2000-та година.
Друго интересно нещо е, че медния проводник за ВКМ не е бил купуван. Били са купили стълбове, конзоли и държачите и ТИС-оивете - 2 бр.
За тролейбуси по онова време явно не са мислили много много.
Значи възниква въпроса къде ли са монтирани тези 2 чисто нови ТИС-а?!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4782
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #130 on: 17.11.2016, 17:08:08 »
От Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Хасково - инвестиционни проучвания правени до момента и описание на нови трасета:

Тролейбусна услуга
Въздушно-контактната мрежа (ВКМ) е строена през 80-те години. Всички нейни елементи са морално и физически остарели и са експлоатирани над 20 години. ВКМ и нейните елементи трябва да бъдат безопасни за експлоатация и за всички други участници в движението. Съществува риск от попадане на хора под напрежение 600 V. Възможен е и физически контакт на участниците в движението със съоръжения, при настъпване на внезапна техническа неизправност по ВКМ. Необходима е цялостна или частична реконструкция и модернизация на специалните съоръжения (автоматични стрелки, компенсации, кръстовки, секторни изолатори).
Токоизправителните станции /ТИС/ са изградени през 80-те години на миналия век и са два на брой, с напрежение от 20 kV, което се трансформира до захранване с постоянно напрежение 600 V. Те са изграждани с релейно контакторни схеми, притежаващи много ниска степен на автоматизация и са предвидени да работят под постоянен контрол на оператори. Всеки един ТИС има постоянно дежурство на оперативен персонал, което води след себе си до голяма значимост на субективния човешки фактор, при откриване и отстраняване на аварии. Нормалната поддръжка и експлоатация е затруднена поради липса на резервни части за уредбата 20 kV и за изправителната уредба на ЧКД „Прага“, поради спирането им от производство.
За разширението и модернизацията на тролейбусния транспорт в гр. Хасково има разработен проект в идейна фаза от 2007 г., в който е предвидено на два етапа да бъдат изградени нови линии, както и да бъде извършен ремонт и модернизация на съществуващите линии. За подобряване на транспортното обслужване в частта към квартал „Болярово“, като етап първи, за който има и разработен инвестиционен проект във фаза технически, се предвижда ново трасе, което започва от съществуващата контактна мрежа на бул. „Раковски“ и бул. „Съединение“, преминава през кръстовището на бул. „Раковски“ и бул. „България“, по северното платно на бул. „България“ до центъра на кв. „Болярово“. В обратната посока маршрута преминава по южното платно на бул. „България“ през моста над река „Хасковска“ на ул. „Ангел Кънчев“ и ул. „19 февруари“, стига до кръстовището на бул. „България“ и бул. „Съединение“ и до бул. „Раковски“, където се включва в съществуващия маршрут. Общата дължина на новото трасе е около 5560 м. За електрозахранването на контактната мрежа по новото трасе се предвижда да се доставят и монтират два броя токоизправителни станции контейнерен тип. За тяхното захранване с електрическа енергия има разработен инвестиционен проект с изграждане на тръбна канална мрежа и кабелни линии 20 kV,
присъединени директно в две от подстанциите в града. По направени предварителни проучвания за очакван превоз на пътници, обслужването на новия маршрут се предвижда да се осъществи от десет броя тролейбуси с интервал на движение 12 до 15 минути.
Втори етап от разширението и модернизацията на тролейбусен транспорт в гр. Хасково е изграждането на нова линия, която да свързва построената с етап първи от кръстовището на бул. „България“ и бул. „Съединение“, по южен тротоар бул. „България“ до кръстовището на бул. „Васил Левски“ и бул. „Съединение“, където отново се включва в съществуващ маршрут. Предвижда се и рехабилитация на съществуващата контактна мрежа.
Необходимо е закупуването на 16 броя тролейбуси.
В много други градове на България също оперират тролейбуси и там превозените пътници с тролейбуси надвишават тези с автобуси. За постигане на подобен ефект в Хасково е необходимо да се потърси решение, което да увеличи скоростта на тролеите и да се изградят нови линии. Алтернативата на това е закриване на тролейбусните превози, което е по-лошото решение и от гледна точка на опазване на околната среда.

Стр. 187 - 188 от тук:
http://www.haskovo.bg/uploads/article/57c443ded4181.pdf

храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1860
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #131 on: 18.11.2016, 12:31:04 »
Само по себе си написаното е добро. Особено сравнено с други градове. Лошото е, че за мен трябва тролейбусна връзка между Хасково и Димитровград. Лошото е, че с оставката на правителството пред всяко нещо може да се сложи една голяма неизвестна....
Не, че съм бил голям фен на правителството, което остави да се досъсипе в много градове тролейбусния транспорт без да ги отреже, но имаше знаци, че ако по места имаха желание щяха да ги оставят да си свършат работата. При евентуални нови правителства ще има евентуални проблеми!

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1067
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #132 on: 18.11.2016, 17:55:42 »
От Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Хасково - инвестиционни проучвания правени до момента и описание на нови трасета:
...За разширението и модернизацията на тролейбусния транспорт в гр. Хасково има разработен проект в идейна фаза от 2007 г...
...Всеки един ТИС има постоянно дежурство на оперативен персонал, което води след себе си до голяма значимост на субективния човешки фактор, при откриване и отстраняване на аварии...
Поредната порция неистини! – представени по начин, че да ни заблуждават за години напред, внушавайки ни незаменимоста на отиващата се клика, опитваща се да присвоява всичко като нейна заслуга! Споменавам го не защото симпатизирам на тия или ония, а защото ми омръзна да ме баломосват – именно!
– Не е вярно, че идейният проект за разширяване е от 2007 г: Бил е на дневен ред още с пускането на тролейбуси в града, което е било на няколко етапа. Единият, да се изгради ВКМ по най- натоварените участъци в града, после да се свърже с Димитровград, а след това да се обхване и останалата част в Хасково. Когато става ясно, че вторият няма да се осъществи, започва реализирането на третия, който вече в началото на 90- те, поради недостиг на средства бива замразен!
Хич нямаше да го оспорвам при други обстоятелства, но добре че съм си запазил извадка от пресата! :arrow: Събитието датира от 21.12.2006 – Източник: TУK     
Quote
Новинар Юг”: „Европа дава 5 млн. евро за тролеите на Хасково”– челно информа за това информационния всекидневник, който допълва: паралелно с реконструкцията на бул. „Западен” започва изграждането на новата линия до Болярово. Вземаме и 6 нови возила „Рено”.
Което ще рече: в навечерието на присъединяването ни към ЕС... Изразяващо надежда, че ще се намерят средства :( Припомням само, че подобните програми започват не идейната си, а финансова реализация, поне две години по късно! ...Ако държим да бъдем точни с открояването кой- до къде!!!

– ТИС и субективният човешки фактор: тотално объркана философия! Ако в София са напълно автоматизирани, то Хасково може ли да се мери с подобна натовареност, изискваща такива процеси!?! Тук става въпрос за нещо, което ще лапне неоправдано много средства (на фона на евентуална останала модернизация)... което неминуемо ще доведе до рязко увеличаване цената на билета, което пък е сред основните причини за отлив на пътници – да не забравяме, че и количеството леки автомобили постоянно се увеличава и едно поскъпване допълнително допринася, точно за такъв отлив! 
 
« Last Edit: 19.11.2016, 21:41:33 by zirka »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3961
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #133 on: 18.11.2016, 18:26:39 »
Разстоянието между Хасково и Димитровград е около 14-15km, това са 12-13 захранващи участъка. Вероятно ще се наложи изграждане на допълнителна междинна подстанция по пътя, иначе няма да може да се поддържа нормално напрежение по мрежата заради загубите. :rolleyes:

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1860
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #134 on: 18.11.2016, 22:21:43 »
Ама лошото е,че не казва никой барем предварителни проучвания ще правят ли за Хасково-Димитровград. ..

Offline N_D

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #135 on: 18.11.2016, 23:26:10 »
През 2007г. са доставени два тролея Шкода14тр и са монтирани тр.стълбове до кв. Болярово.Оставаше монтаж на вкм и доставка на тис,НО проекта се прекрати.

Offline marto_pz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 410
  • Škoda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #136 on: 16.01.2017, 03:21:14 »
Шкода 14тр  1016(079) в Хасково.Годината е сигурно 2015-2016.Снимката е от интернет.
Всички мои снимки на тролеи -----> http://www.snimka.bg/?profile,albums

Online plamen_yambol

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 87
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #137 on: 20.01.2017, 14:06:43 »
От миналото лято- един МАН от Димитровград
« Last Edit: 20.01.2017, 14:08:29 by plamen_yambol »


Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1860
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #139 on: 20.02.2017, 17:24:10 »
http://www.haskovo.net/news/419684/Iskra-podpali-vtori-stalb-na-troleite--izvadi-ot-stroya-i-liniyata-na-108--video-

Какви са тия "защити" дето дава на късо и не изключва!!! Във Варна някой път изключва защитата и без истински проблем, а тука прави заварки и не спира напрежението!