Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KRAKOMOBILA

Pages: [1] 2 3 ... 214
1
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 08.11.2017, 23:03:07 »
Чудесен е, вижда се перфектно. Идеята със снимките също ми харесва.

2
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 02.11.2017, 12:04:42 »
Което пък не ги прави по-малко гнусни и отвратителни. Евала за свършеното по 4101 изглежда супер!

3
Аз продължавам да мисля, че този конкурс е редно да приключи... вече създава повече дразги от колкото приятни емоции.

4
Оп... грешката е вярна. Мислех, че темата е отворена днес.  :help:

5
Икаруса от ляво е жив колкото и 2658



6
46.16 по-скоро.

7
Столичен автотранспорт също предлага автобуси под наем: http://www.sofiabus.bg/uslugi/transportni-uslugi
Автобус 1307 (солов Икарус) беше участвал в снимките на няколко филма, на прима виста се сещам за Тилт. Имат и Чавдари, но не знам дали са в състояние годно за движение.
Нищо от това не е живо.

8
Едно видео от Чехия в близост до ТЕЦ Тушимице - интересно е, че там се експлоатират единствените в света 4 локомотива Шкода с 3 двуосни талиги
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=PIMIWEOJfAk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=PIMIWEOJfAk</a>

9
Ами ако прочетеш хубаво мнението... явно не попадаш в общият случай.

10
Аргумента ми е чисто лично мнение на база наблюдения в последно време. Разбирай го както искаш.

11
А ако през ден мрънкаш за едно и също и повличаш полемики след това... както правиш на последък... не си помагаш с процентите.

12
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« on: 06.10.2017, 11:20:01 »
Това е така по документи. Отговорното лице, преди да пусне превозното средство за работа с пътници трябва да погледне, дали всички части по трамвая са поддържани спрямо нашите държавни стандарти. Не може да се вземе трамвай от трета страна и да се пусне на релси и на работа, без да е свършено това. Затова е оправдано трамваите да минат основен ремонт и чак тогава да се пуснат, с основния ремонт ще се гарантира и минимален срок в който още ще могат да се експлоатират.
Това е така не само по документи, но е факт. Чехите си поддържат техниката в състояние за което можем само да завиждаме... мога да ти кажа, че държавните стандарти там са в пъти по-високи от тук и ако след ГПР в България един трамвай отговоря на нашите стандарти... може да си сигурен, че там няма да е така.

13
Това е защото спирачните съпротивления са под пода.

14
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 13.09.2017, 08:41:24 »
Освен масата на локомотива го озаптява и противобуксовъчна защита и пясък.

15
Ти ли обясняваш за излизване на еднакви снимки ?  :help:

16
С тая лепенка вместо електронната табела...  :help:

17
Пътувам с КПВ 18204 Пловдив-Пещера в участъка Прослав-Стамболийски, след което се прекачвам на БВ за София. Дизеловата мотриса дойде на коловоза, който по принцип е за обратната посока, кондукторката не знаеше защо. Съобщение на спирката нямаше, наложи се да тичаме с багаж през релсите, което е първо опасно, второ трудно, защото спирката е обновена по европейски стандарт и е с високи перони. В последствие видях, че тази организация е наложена заради строежа на злополучния надлез до Тодор Каблешков, но къде за Бога им е информацията?!  :eek:
На информационните табла в гарата и на коловоза на който пристига влака пише всичко.

Нормално не би трябвало на първи коловоз да чака товарен влак, уместно е ако има необходимост това да става на гара с пътници да се ползват по-отдалечените. :rolleyes:
В случая по-отдалечен коловоз няма.

18
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 25.08.2017, 13:32:44 »
13:04 от Сточна беше Шкода 26тр.

19
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 25.08.2017, 11:12:54 »
1702 пак ли е 11/5 ? Някой може ли да каже днес горе-долу кога се движи?




20
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 24.08.2017, 10:31:18 »
Зависи колко струват зарядните станции. Аз пак си мисля, че ще се сдобием с китайски играчки.

Pages: [1] 2 3 ... 214