Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 304
1
Би трябвало да може и през автосцепката да се управлява.

2
Не би трябвало. Пътят е много лек и приятен за шофиране.

3
Не знам дали е новина, но все пак 4167+4165 са на линия на 22. На задният на табелата пише "Депо Искър".

4
Именно.

5
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: Yesterday at 23:08:37 »
От първото изречение се уплаших, но после ми мина  ;)
Първият Омуртажки на ремонт. Дано не го съсипят.

6
А бе то на спират, ама ако се спазва дистанция, дали ще намалеят инцидентите от типа "ама не спират".

7
Да, като не пише да ходи на село да вози картофи. Професията шофьор не е за всеки, още повече ако е идиот.

8
Изтрити теми / Re: Вандализъм
« on: Yesterday at 22:40:51 »
Опита се да кажеш нещо, ама не ти се получи.

9
Ауу, защо ми се струва че егоизмът надделява над общото благо  :laugh:

10
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 15.11.2017, 23:30:14 »
Кой я е облажил та е мазна?

11
Истинските приятели критикуват своите приятели когато трябва, а не само да им се подмазват. Ако тука сте се събрали истински приятели на градския транспорт, трябва да критикувате системата в случаите, когато има проблеми. А не само да прикривате и да твърдите, че всичко е наред. Като не искате да давате място за изразяване на критиката, значи вие искате да криете проблемите.

Трябва да разберете че градския транспорт има много проблеми. Някои от проблемите са поради управляващите. но други са поради вашите близки шофьори и ватмани. И ако наистина ви пука трябва да отидете и да им кажете в лицето: "това и това не го правиш като хората! поправи се, за да може градския транспорт да просперира!"

Или ще излезе, че сте приятели само на шофьорите и ватманите, а не ви пука кой знае колко за системата на градския транспорт. Искате техния кеф и спокойствие да не бъдат нарушени. А пък това, че пътниците са недоволни се тая,

Няколко пъти го прочетох да не би да съм се объркал, но за пръв път съм съгласен напълно с написаното  :fan:

12
Би ли пояснил какво имаш предвид.
Никой не закрива зорлем маршрутки. Всички се закриват сами поради липса на пътници.

13
Мерките може да са много прости. например да е разрешено само по една кола на семейство. да се дигнат данъците за колите няколко пъти. Не може да се плаща по 100-200 лева за такса смет на година, а за кола - 30 лева!!!

30 лева е за 20 годишна малолитражка, каквито в София са на изчезване. За повечето автомобили данъка е доста над 100 лв. За моят например (2.0 л, 108 кВт, 8 години) е 223 лв.

14
Браво. Малашевска 11 за пръв път се появява май.

15
Айде няма нужда. Дългогодишна борба беше тм11 да се възстанови до Княжево. Дори да е сам тм5 в Княжево почивките няма да се променят.

16
2044 на 78.

17
Къде?

18
Точно!

19
На настоящия етап имам предложение за оптимизация на трамвайните линии. Мисля си, че наличието на по-малко линии на по-малък интервал ще е по-полезно.
...

За мен това не е добра идея поради няколко причини:

1. Свръхдългата 10 неминуемо ще има големи отклонения от разписанието.
2. Както се доказа в Люлин има нужда от дълги трамваи, за разлика от Лозенец.
3. Обиколката през Западен пак ще създава повече неудобства отколкото позитиви.
4. Съкращаването на разписанието с 1 мин между К. Величков и 10 ДКЦ, а също така да се съкрати и още една минута от разстоянието през тунела не е функция на предлаганата промяна, тоест може да стане и без нея.
5. Стамболийски губи една линия - намалява транспортното обслужване.
6. За разлика от Борис III, в Орландовци линия на 4 мин в пик с 30 м трамваи е прекалено голяма екстра.
7. В Княжево също няма нужда от трамвай на 4 минути.
8. Подсилването на 12 е в разрез с политиката на СО да закара крайградските автобуси до жълтите павета за сметка на трамваите.
9. Тм 1 и сега може да се закрие и пробегът да отиде към 6.

За тм 5, поне за мен е по-удачно да е с 10 коли (5 ПЕСА + 5 Инекона) на 8 минути, тм 4 с 13 коли (8 Инекона + 5 Краставици) на 8 минути и да са синхронизирани в общият им участък на 4 минути.

20
Тм 2 умря, забрави за него.
Иначе потенциалното кръгово не нарушава сервитутът на трамвая.

Pages: [1] 2 3 ... 304