Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - blagun

Pages: [1] 2 3 ... 601
1
Разни / Re: Пловдивският панаир
« on: Today at 21:55:25 »
,

2
ТБ 6 до СУ със схема ляв завой по „Дондуков“
Най-малко 99999999999999999 пъти е казвано във форума, че това е невъзможно. А и безсмислено.

3
1. Аз не оспорвам медицината, антибиотиците и т.н. Аз съм се занимавал със здравеопазване от 2010та до 2016та година професионално. Просто твърдя, че във войните са оцелявали хората, които са носели на студ, глад, бактериални инфекции и след войната са правили деца и са предавали генетично на децата си силния си и устойчив имунитет.
2. Децата също са оцелявали само при силен организъм.
1. С малката подробност, че въпреки "силния и устойчив имунитет", придобит в окопите, испанският грип през 1918 тръшка повече хора от снарядите на бойното поле.
2. Да, оцелявали са - от 10 родени деца - 3-4 достигат пълнолетие.

4
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: Yesterday at 21:39:40 »
Колко хубаво би било да му сложат 1435 талиги, за да помага на гаснещите Дювази по стратегическата ТМ23  :D

6
Около зоопарка намира ли се достатъчно свободно място, хората да си оставят колите и оттам да се качат на 66?
Че кой се довозва до градски автобус с кола? Или отиваш с колата до Алеко или до някой лифт, или стигаш до Хладилника с транспорт, който никак не е лош - метро, трамвай, няколко автобуса.

7
И аз считам, че по-скоро ще изчаква на Драгалевския лифт. Логично е една или няколко коли да изчакват на Зоопарка и да се включват при голям прилив на хора. Това ще е по-ефективно от механичното увеличаване на колите целодневно. Може да има разписание при лошо време, разписание при хубаво време и разписание при мероприятие в района на Алеко.

8
^^ Спирката е "МС Малинов" в посока център. Навесът е тотална щета, кошчето за боклук има деформации, таблото е цяло и работи, тротоарът е обсипан с автостъкълца и пясък (явно са изтекли течностите на колата на пияндето). Разбира се, най-хубавото е, че няма пострадали, явно днес Бог е от Младост.
Как е станал този пирует през джоба на спирката и тротоара, само Свети Трифон Зарезан знае. Бусът на снимката е на ЦГМ, отделно - две телевизии.

9
https://news.bg/regions/fandakova-planat-za-vitosha-da-se-prieme-chas-po-skoro.html
Quote
Столична община има директен ангажимент да осигури автобусния транспорт на Витоша. Следващата седмица ще бъдат увеличени колите по линия № 66, която е до хижа "Алеко". Също така ще има автобус, който ще изчаква на долната част на лифта, която ще извозва хората, ако има опашка на лифта, поясни кметът

Накрая ще открият топлата вода, че колите по А63 и 66 трябва да се определят динамично според желаещите да се качат на Витоша.

10
Въпреки това обаче, нито той, нито неговите приятели набори ( края на 30-те началото на 40-те родом) не страдали от хронични заболявания, и каза че повечето и сега не страдат и били здрави и прави. Като попитах според него защо сега има толкова много хора с такива хронични заболявания като астма и тн. той каза, че според него това е защото сега хората твърде много време прекарват на затворено, вкъщи, в офиса, в колата, на климатици.
Иво, просто са били млади и затова не са ги отнасяли така болестите. А и всичко им е изглеждало по-хубаво.

Обективно няма как въздухът да е бил по-чист:
- до 1962 са се правили надземни ядрени опити. Опитът с Чернобил и Фукушима показа, че няма близки и далечни страни при радиоактивно изхвърляне в атмосферата, всички могат да бъдат засегнати рано или късно;
- масово използване на твърди горива за отопление;
- жп транспорт на кюмюр плюс София, плътно опасана от жп линии;
- Кремиковци;
- Перник;
- химически заводи на гара Искър

Но нито уредите са били прецизни, нито екологията е била част от политиката особено източно от желязната завеса. Западняците са се стреснали през 60-те след случката с Лондон и киселинните дъждове. В източноевропейските страни мерки има чак през 80-те, а СССР винаги си е разчитал на ниската населеност.

11
Вместо удължение на люлински тролей по Васил Левски по-смислено би било да се направи ККМ на кръговото на Лъвов мост и ТБ11 да се удължи дотам.
А защо не до Пета градска?
Имаше подобен опит с ТБ3 през 2006 г. - тотален провал. Но той стигаше само до Сточна гара, може би до Паметника Левски и СУ ще е по-популярен.

12
Всякакви хора се мъчите да впрегнете да помагат на града, а забравяте униформените: пътна полиция, охранителна полиция, общинска полиция. Разбирам неприятността на задължението да регулираш движението в снега, но нали уж униформените трябва да служат и да защитават обществото?

13
Вместо удължение на люлински тролей по Васил Левски по-смислено би било да се направи ККМ на кръговото на Лъвов мост и ТБ11 да се удължи дотам.

14
Остава да покажеш къде е регламентирано това и какво правим ако сме в претъпкан автобус и бутоните не работят.
Първо, в претъпкан автобус е най-вероятно да няма спирка без желаещи да слизат. Второ, ако има такива желаещи, те са се позиционирали до вратите, където са и бутоните. Трето, като няма бутони, надали всички желаещи да слизат са глухонеми, та да не могат да изразят гласно желанието си - това винаги е работило някога по А61 и 66 и по селските линии. Когато А61, 62 и 66 имаха много спирки в планината, никога не ми се е случвало да спират на всички. Още по-малко междуселските линии.

15
Странно, че на тази карта, обозначена от 1946: http://www.pbase.com/ngruev/image/75370625/original жп линията по Ситняково стои. Ясно е, че картата не е от 1946, тъй като улиците и правописът са отпреди 1944 и само в ъгъла са добавени преименуванията.
ПП. Сега видях коментара на Мариан към картата, че вероятно е от 1935.

Затова най-вероятно при изграждане на трамвайното трасе по Ботевградско жп кръгът по Ситняково е бил прекъснат, през Слатина е бил изграден и само военните са имали жп достъп от юг до "крепостта" (впоследствие военна територия, столично комендантство и в момента - мол Сердика). Околовръстната жп линия е свързвала много военни обекти - арсенала, погребите, батареи и се чудя, как при бомбардировките не са я направили на салата (както са направили жп възел Надежда).

16
Има тема за промените при пускане на Линия 3. Не замърсявайте настоящата тема с оффтопик.

17
Иво, кампанийно заяждане се казва. И дори това, че съм използвам умишлено Българският ИБИС екип, вместо "българският ИБИС екип" ги дразни.

Не ни дразни, то просто е грешно. Пуснах по-назад официалния и актуален вариант на българския правопис, ако не искате да спазвате поне него (другите критики вече просто всеки разумен човек се отказа да ви ги пише, нито едно не било правилно и конструктивно според вас) сте абсолютно непригодни за дейността с която сте се захванали - писане на табели.
Може ли без квалификации и оценки! От няколко месеца ръсиш храчки по всичко и всички. При това от пълна анонимност.

18
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 14.01.2018, 11:45:10 »
Те са си преценили логистиката. Надали ще карат през Турция, Сирия и Ливан, най-вероятно на Солун ще ги натоварят на кораб. Ако бяха натоварени на кораб от Полша, сигурно 2 месеца щяха да обикалят океани и морета, а от Солун или Пирея е значително по-малко разстоянието.

19
При очертаващия се в дългосрочен план дефицит на тролеи надали удължаване със съмнителна полза е най-доброто. Имайте предвид, че ТБ8 си плаче за повече коли, ТБ5 ще бъде удължен към Младост-2, ТБ1 и 2 няма как да се режат. Да се надяваме, че няма да "забравят" да върнат ТБ7 през Руски паметник до Одеон (или още по-добре - да пратят тям ТБ6 вместо ТБ7).

20
В редица немски градове има такива карти за 5 човека - възрастни, деца и кучета дори. Много са удобни за компания туристи, които се придвижват заедно.

Pages: [1] 2 3 ... 601