Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 730
1
Забавно / Re: Снимки
« on: 03.11.2017, 21:15:55 »
Покрай входа никой никога не минава... Пълно е с други такива тапанари, дето спират на входа, или добавят по още едно паркомясто по алеите за активно движение... Конкретно на този Кауфланд, на дъното на паркинга имаше зарязан един мидибус, и често паркира камион. Просто "професионалният" шофьор на автобус е с манталитета на средностатистическия българин...

2
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)
« on: 03.11.2017, 04:54:27 »
Но при никакви обстоятелства не трябва да спират Тм 23 и да го заместват с автобус. Въпреки сравнително правите отсечки по маршрута, би имало няколко на брой 90-градусови завои, които въпреки липсата на автобуси Икарус (ака "газови камери"), биха водели до появата на убийствени центробежни сили... Това би предизвиквало сериозно пого в автобусите, натъпкани догоре, заради разликата във вместимостта между автобус и трамвай (бил той и антика Дюваг)! ;)

3
А колко са им линиите за междуградски превози от републиканските и общинските квоти!? ;)

4
Забавно / Re: Снимки
« on: 03.11.2017, 04:42:07 »
Спрял неправилно...  :help:

6
Не правите съществената разлика между устройствено планиране и инвестиционно проектиране. В ОУП(О) се правят общи предвиждания за територии в различен обхват - в случая, къде да има даден път/улица, какъв клас да е той/тя, евентуално, да има ли пътни възли или не (определя се от класа, за които се предвижда да е пътя)....

Вече, при различните фази на проектирането и реализирането на инвестиционното намерение, в детайл се уточняват характеристиките на дадения път/улица и други негови детайли.

В практиката, в редица случаи, не се спазват предвижданията на ОУП и изграждащите обекти се изграждат частично (бул. Тодор Каблешков, бул. Панчо Владигеров, бул. Адам Мицкевич, където габаритът е частично изграден). В други случаи, като бул. Ломско шосе, например, въпреки че по регулация новите сгради са строени, съобразно предвидения габарит, се направи ялов ремонт, които ще откара поне 20-30 години...

В случая, това което се изпълнява, като технически проект, може да се види на място във фургоните на строителя или в общината. Тук не съм наясно, в районата администрация или в Столична община. Отидете на място на обекта и бъдете харизматичен пред технически ръководител на обекта.  :angel:

7
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 23.10.2017, 10:15:20 »
Но събота следобед паяците активно вдигаха автомобили пред Радисън!!!  :fan:

8
По трасето на първа линия може да има два маршрута с възможни крайни станции Околовръстен път/Божурище, Гара Обеля, Летище София и Бизнес парк/на където го продължат... Между Люлин и Младост 1 ще си се поддържа двоен такт...

9
Опциите струват пари и трябва да се извикат в определен срок иначе изгарят. Явно такава финансова рамка просто при нас не съществува.
Скъпи на триците, евтини на брашното... При покупката на Ютонгите, беше изчислено, само на база на официалните технически характеристики от производителя, че експлоатационните разходи за периода на употреба са много по-високи на други оферти. А в практиката, разходът на гориво, масло и прочие се оказа и още по-висок, от този на хартия...

По същия начин, има ли експертиза, че опциите за закупуване на унифициран подвижен състав във времето ще е по-скъпо от работа на парче с каквото дойде?!  :rolleyes:

10
Е то зад всеки мол стоят чуждестранни инвеститори.
Или препрани капитали на родни "инвеститори", а чужденците са само подставени лица! ;)

11
Направили са го да прилича на Песа! ;)

12
Коя точно година Гриша Ганчев построи новата автогара, която се проектира още от 1965 год.?  :D :help: :rolleyes:

13
Дългата отсечка от тунела, където между коловозите има само колони ли, това ли е?
Да, а отстрани има перони, които са зазидани с тухли откъм коловозите. Важно е да се допълни, че са изградени само пероните, от тях до повърхността няма нищо изградено!

Ето тук Гергин доста подробно е обяснил какво има и какво се планира да се строи и да има. Включително, има снимки на реалния проект! ;)

14
Съгласен съм с Кайзера за това, че не може да има две палтени зони и паяците да обикалят в нея и да вдигат коли с просрочено паркиране (нали има слагат за целта скоби), а в останалите части на града хаос. Нека слагат скоби на неплатилите или просрочилите, но да се обикаля и целия град постоянно, а не като сега - кампанийно. Паяците да махат неправилно спрелите, а не текива, дето вече имат скоба, но са спрели на паркомясто и не пречат...

15
Да видим, от кой модел ще са и с какъв дизайн (дали ще е еиндивидуален за нас, както направиха за Словакия, Унгария, Турция и Германия)...

16
Идеята границата на зоната на платеното паркиране да минава по средата на булевард или улица, така че от едната страна да има свободно паркиране или различна зона таксувана на по-ниска цена е изключителна глупост и показва колко струва експертният потенциал на „Център за (гр)адска мобилност“.
Все някъде трябва да има граница, и границите обикновено разделят. Представи си че границата започва от перпендикулярните улици. Тогава на един ъгъл може да има разлика от 50% на таксата за паркиране...

17
Ехх, да съществуваше стария наказателен паркинг в района, трамвайното трасе щеше да е златна кокошка... Не е за тази тема, но защо все още не е възстановен трамвай 6!?

18
Дайте да питаме Илон Мъск за ХиперЛууп... Това от което има нужда летището е от нормална совалка между терминалите на 5-10 минути през цялото време, в което има полети... Това би било най-рентабилно и евтино, дори във варианта в който е на толкова кратки интервали и работи почти денонощно. А ще бъде и достатъчно флексибилно, да се променя според нуждите (наличие или липса на пътници). Трамваи и т.н. са химери...

19
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 06.10.2017, 11:37:51 »
Първите си метри по софийските релси, Песите изминаха теглени от ЧКД! ;)

20
Разни / Re: Парковете
« on: 06.10.2017, 11:04:17 »
Защото искаха да дадат Западния парк в скандална концесия, а сега срещи точните милиони, ще го преасфалтират и ще понаредят бордюри т.н. По някое време може да се появи ландшафтния Ян Геел и да ни научи това онова, как София може да стане "Зелен град" (и да има смисъл зад това да е зелен, да осъзнаваме нуждата и да има полза за хората)...

Ето я моята алтернатива отпреди 2 години за тази територия...





Източник

Pages: [1] 2 3 ... 730