Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - fafan

Pages: [1] 2 3 ... 84
1
Логично, че ще се сложи легнал.

2
Мда, а на слизане ремаркето ще отиде в канавката на първия завой...

Движение на превозни средства с ремаркета и полуремаркета е забранено по шосетата за Витоша.

4
Улиците с павета не се напукват.  :devil:

5
Тези в тунела.

E, за частта на трасето в тунела вече е 100% ясно, че си заминава, значи с тях и оригиналните панели. Борба може да се води евентуално само за останалата част.

6
Вариант е  и вместо да се закупуват туристически автобуси, да се закупи нещо от рода на Цитаро Ü, Соларис Урбино 12Ü и т.н, автобуси предназначени за крайградски превоз, които съответно не са  и туристически.

Не знам дали идеята е подходяща. Смисълът на междуградски подвижен състав са багажниците, за да могат да се взимат поне десетина велосипеда на курс. Това което се прави в момента с товаренето на велосипеди на О302Т и  МАН 232 е някакъв ад. С тези нископодови междуградски Цитаро Ü няма как да стане. Това са автобуси подходящи по-скоро за междуселски превози (в Германия).

7
Изобщо не е амортизирана. Една част е съвсем нова, останалото може да е с панели, но запазени, даже оригинални вносни, а не побългарени.
Ако и обръщалото остане, което уж било частно и е един от проблемите, съвсем безумно става отпадането на трасето.

Кои панели са унгарски? От Хемус до Спартак?

8
Надали ще се ползват само два дни в седмицата, може да се движат като персонални или пък да пуснат и делнични курсове по 66 и 103.

За това ще са достатъчни 3 автобуса. Те искат да купуват 10.

Остава и загатка как искат да използват пълноценно туристически автобуси по излетните линии след като няма подходящи начални спирки. Мислех че идеята е да се ползват багажниците за превоз на ски и велосипеди, но къде ще се товарят, на сегашните спирки ще е мисия невъзможна.

10
По-добре е от предишната организация, когато преминаващ трамвай спираше движението във всички направления, сега поне основното трасе не е засегнато. Не е късно да се сложи светофар на пресичането на Скобелев с трамвайното трасе, ще намали ПТП-тата.

11
Тролейбуси / Re: Тролейбусна KKM
« on: 19.07.2018, 12:30:11 »
Как да сложим снимки на нещо, което още не се е случило? Нямаме машина на времето.  :eek:

12
автобуси от 2009-2010 г. втора ръка Евро 4 и Евро 5. По около 70 000 евро бройката.

При подобни цени възниква въпроса няма ли автобуси под наем да излязат по-евтини. Все пак става дума за линии, които се обслужват само 2 дена в седмицата, през останалите 5 тези автобуси ще киснат в депото неизползвани.

13
Сърбия не е в Европейския съюз.

14
А няма ли изисквания за емисионен клас? Ако са втора ръка и около 10 годишни няма да покриват Евро V.

15
10 туристически 2ра ръка - неизвестен модел

Мислех че според правилата на ЕС употребяван подвижен състав вече не може да се  купува?

16
На Младежки театър кривите са далеч по-остри, но третата релса е отвътре.

A общата релса беше ли сменена при ремонта? Това би обяснило защо общата е останала по средата, ако третата е добавена в последствие...

По Пиротска беше по същия малоумен начин трирелсието, там си го обяснявам именно с кривите към МС Опълченска, те са доста остри.

17
Аз не бих пуснал нови тролеи по разнебитените панели по Арсеналски. Поне отводнителите шахти би трябвало да се оправят преди да се пусне тролей от там.

Един глупав въпрос: има ли разлика между контактния проводник за тролеи и този за трамваите? Може ли да се ползва стария за + или - ?

18
Защо никой не повдигна въпроса за трамвай от Лозенец - Хилтън - Евл. Георгиев - Граф Игнатиев?

Няма го в ОУП, съответно каквото не е в ОУП трудно вижда бял свят. От транспортна гледна точка ще е по-полезен от тролейбусната линия при всички положения. Ако извадят релсите от Хемус до Спартак и асфалтират можем да погребем и такъв вариант със сигурност.

19
Заради геометрията на някои криви вероятно. Бързо и евтино, вместо доизпипано и с мисъл за бъдещето, това винаги е бил девиза при нас.

20
Плюсовете от пероните са два:

- стават възможни отделни фази за колите и трамваите, т.е. докато пътниците се товарят на МГТ от пероните, колите могат да се изтеглят по освободените платна, а не да чакат преди трамвая или нахално да се промъкват между пешеходците. За да работи това пероните трябва да отговарят на определени условия - ширина, защита откъм страната с активно автомобилно движение (огради, мантинели), комфорт (спирконавеси, пейки и т.н.) От това което до тук виждам новите перони няма да отговарят на тези условия.
-трамваите стават достъпни за трудноподвижни хора, инвалиди и майки с колички без да се налага да имат придружители. За целта пероните трябва да са скосени към пешеходните пътеки и да имат адекватно отстояние до превозните средства. И тези условия за сега не виждам че ще бъдат спазени.

Предимствата за автобусите, които ще минават от там ще ги видим като пуснат движението по релсите. Ако не се преасфалтира около тях основно ще е съмнително дали ще се движат по-бързо, трасето е доста разбито.

Pages: [1] 2 3 ... 84