1
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
С ТУРНИКЕТ ПО АВТОБУСНА ЛИНИЯ № 25Източник
СЧИТАНО ОТ 02.07.2014 Г. ПО АВТОБУСНА ЛИНИЯ № 25 ЩЕ СЕ ДВИЖИ АВТОБУС С ИНВ. № 2854, ЕКСПЕРИМЕНТАЛНО ОБОРУДВАН С ТУРНИКЕТ
§ КАЧВАНЕТО ЩЕ СЕ ИЗВЪРШВА САМО ОТ ПЪРВА ВРАТА, КАТО КАРТАТА ЗА ЕДНОКРАТНО ПЪТУВАНЕ ЩЕ БЪДЕ ПЕРФОРИРАНА НА ПЕРФОРАТОР, МОНТИРАН НЕПОСРЕДСТВЕНО ДО ВОДАЧА;
§ СЛИЗАНЕТО ЩЕ СЕ ИЗВЪРШВА ОТ ВТОРА ВРАТА С ОТВАРЯНЕ С БУТОН , ЗАДЕЙСТВАН ОТ ВОДАЧА ИЛИ ОТ ПЪТНИЦИТЕ;
2. ВОДАЧЪТ ЩЕ ИЗВЪРШВА КОНТРОЛЪТ ПО РЕДОВНОСТТА НА ПЪТНИЦИТЕ.
1.Новите сппиркознаци 7-ТМ.64 в празник след 20 часа на колко минути е?! Нека пак дойде Репчо в тази тема да разправя, как няма такава технология и начин спиркознаците да дават информация, а не просто произволни и неверни данни...
Девет кандидати за изработка на нова информационна система в градския транспорт на Стара Загора, 20.02.2014Източник
Девет фирми и консорциуми кандидатстват за обществена поръчка на стойност близо 5 млн.лв., за изработване на телематиката по проекта за интегриран градски транспорт на Стара Загора.
Една от фирмите е чешка, има и обединения на български с италиански и испански фирми, съобщи ръководителят на проекта, зам.-кметът Йордан Николов.
Отворени бяха офертите по поръчка за изработване на проект, доставка, изграждане и въвеждане на информационна система (телематика) в градски транспорт на гр. Стара Загора.
До 30 април е определеният срок за произнасяне по тяхната допустимост. След което ще бъдат отворени и пликовете с ценовите оферти на кандидатите. Очаква се до началото на лятото да бъде даден старт на изпълнението на проекта.
Договорът за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по проекта "Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в Стара Загора" бе подписан на 5 юли 2012г.
Общата стойност на проекта по Оперативна програма "Регионално развитие" е 28 903 502 лв., като съфинансирането от страна на община Стара Загора е в размер на 698 263 лв.
Срокът за изпълнение на проекта е 36 месеца.
С отпуснатите средства ще бъдат купени 14 нови тролейбуса, ще се рехабилитират изцяло спирките на градския транспорт. Проектът включва още реновиране на тролейбусното депо, подмяна на токоизправните станции и въздушно-контактната мрежа, поставяне на електронни табла, както и внедряване на интелигентна система за управление на трафика. Предвижда се също да бъдат изградени над 7 км велоалеи.
На сайта на РАЙОН Средец пише че 35 ще се движи от 16.12 до 21.12 от 12:00 до 16:00 и с маршрут от Възраждане до Журналист.
В отдела "Координация и контрол" в Центъра за градска мобилност с ръководител Ангел Иванов се осъществява прякото наблюдение, координация и контрол на Столичната община върху движението на автобусите, тролейбусите, трамваите.http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1750614
При кризисни ситуации всички са длъжни да изпълняват разпорежданията на координационното и контролното ниво на Центъра за градска мобилност. Той им пряка връзка със СДВР, Бърза помощ, Гражданска защита, Пътна полиция. Когато има закъснение, работа на отдела е да установи причината. Ако закъснението е предизвикано от действия на шофьора или оператора, се налагат санкции.
Ако причината е друга, същото звено координира усилията и отстранява причината. Част от експертите в отдела извършват окачествяване на курсовете. Червените са нередовни, зелените - редовни, жълтите са в интензивно движение. Всеки експерт наблюдава по 120-160 превозни средства. Работи се денонощно. Отскоро експертите имат поглед и върху колите от почистването - по разпореждане на кмета Йорданка Фандъкова и заместник-кмета по транспорта Любимир Христов. Идеята е да се провери дали в снежно време тези автомобили могат да се включат в почистването. Върху тях обаче диспечерите нямат права да се разпореждат. Но почистващите коли знаят, че са наблюдавани, и това е допълнителен стимул за работата им.
Тикет системата и философията на тарифирането
"Градският транспорт ще има предимства, ако не "засяда" в задръствания и ако няма закъснения, смята Антон Деспотов, ръководител направление експлоатация и АСКУП в Центъра за градска мобилност. За това ще помогне проектът по ОПРР за интегрирания градски транспорт, който предстои да стартира в София. Сега най-важната придобивка на Центъра за градска мобилност е джипиес системата. Тикет системата, чийто първи етап е завършен от чешката фирма "Микроелектроника", ще бъде завършена през тази година, като се приложи и в автобусите. В тях ще бъдат поставени бордови устройства, валидатори, билетни автомати. Като мине година и половина, ще се проучи какъв е ефектът от нея и ще се започнат обсъждания за философията на тарифирането. Предстои въвеждане на гъвкаво тарифиране по пропътувано разстояние. Ако пътникът не валидира картата си, може да бъде глобен с 1 лев, напомня Антон Деспотов.
От Центъра за градска мобилност предлагат промяна на наредба №2 за транспорта. Според нея сега право за бус лента имат само три булеварда - "Цариградско шосе", "Данаил Николаев" и "Сливница", защото само те отговарят на изискваното от наредбата 3-лентово платно, 60 превозни средства на градския транспорт на час.
Зрелостта на светофарите
"На територията на София има 348 кръстовища със светофари, казва Петър Несторов, началник-отдел "Безопасност на движението" в Центъра за градска мобилност. От тях 320 са са с подменени лампи - със светодиоди, т.е. повечето намаляват разхода за енергия 3 пъти в сравнение с ламповите и се поддържат по-лесно. На 60 кръстовища има обратни броячи, които отчитат времето на зеленото и червеното. С оператор се управляват 32 кръстовища, 60 имат звукова сигнализация за незрящи. В координация работят 16."
Делян Рачински, ръководител на Центъра за управление на светофарните уредби, разказва, че с модернизацията на светофарите контроли преди три години от тези 350 светофара 150 са с безжична връзка с Джи Пи Ар Ес модеми, при което в реално време на видеостената се вижда какъв е статусът на светофарната уредба. Зелените са с координиран режим, сините - локален, червените - с проблем в светофара. С видеонаблюдение са снабдени 10 от най-натоварените кръстовища - тези по бул. "Сливница" от Сточна гара до "Опълченска" и по "Дондуков" от "Раковска" до "Злепово", както и на бул. "Левски" и "Оборище". Идеята е всички кръстовища да бъдат снабдени с безжична връзка с центъра тази година, а още 10 натоварени кръстовища да имат видеонаблюдение.