Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - fafan

Pages: [1] 2 3 ... 84
1
Велосипедите са да се карат , а не да се возят по автобусите !  :crazy:
Във форума я има снимката на автобус със закачен на бронята багажник за колела. Така , че при желание ще се намери начин.

Така могат да се закачат не повече от 4-5 велосипеда. В багажници на междуградски автобуси без проблем се превозват доста повече велосипеди. А че при липсата на нормална велоинфраструктура в рамките на града всеки предпочита да се качи първо на автобус и да си започне прехода някъде в рамките на парка сред зеленина е съвсем разбираемо.

2
Вярно, че таксиметровите услуги са супер евтини в България, но Бояна-Златни мостове дори ми излизаше 15на лева на апарата. Другия проблем, предполагам почива на политическа основа, повлиян от корупция и/или безстопаственост и тн разсипия- много обекти са занемарени, много удобни и хубави неща са затрити (Княжевския лифт например).

НО! Да се развие такова нещо- определено ЦГМ трябва да поработи за информираността на пътниците си. Защото дори, когато се прие 63 да ходи празнични дни до Златни мостове, още има много хора които гледат с недоумение, че до там има градски транспорт. А за 66- определено трябва да се намери вариант да ходи до Алеко.

Утопията за забрана и еко-транспорт в планината- Ами затова казах, че е утопично и фантасмагорично за българската действителност. Но за мен е абсурдно да има автобус и лифт с почти еднакъв маршрут в природен парк. Също и абсурдните цени на лифта... Може и моите представи да са изкривени... Но още по-утопична може да се стори кое аз считам като цяло за редно- пълно затваряне на планината с изключение на коли с пропуски на ползващите/наемащите/стопанисващите обектите и вкарване на Княжевски и Симеоновски лифтове в системата на ЦГМ.

Не са изкривени представите ти, а цените на лифтовете наистина са абсурдни. 4 човека трябва да платят 40 лева за да се качат със Симеоновския лифт, а с такси ще им излезе 15-20. За това и сравнението ми. Но в другата тема вече се обсъжда новия подвижен състав за излетните линии и става ясно, че ще са туристически междуградски автобуси, а не мидибусове. И е правилно, защото до планината няма нужда от маломерен градски транспорт, а от нормални капацитети, още повече че не е изобщо ясно лифтовете дали ще ги има дълго. Може скоро да се окаже, че целия транспорт до Витоша ще легне на автобусите.

3
Логично, че ще се сложи легнал.

4
Мда, а на слизане ремаркето ще отиде в канавката на първия завой...

Движение на превозни средства с ремаркета и полуремаркета е забранено по шосетата за Витоша.

6
Улиците с павета не се напукват.  :devil:

7
Тези в тунела.

E, за частта на трасето в тунела вече е 100% ясно, че си заминава, значи с тях и оригиналните панели. Борба може да се води евентуално само за останалата част.

8
Вариант е  и вместо да се закупуват туристически автобуси, да се закупи нещо от рода на Цитаро Ü, Соларис Урбино 12Ü и т.н, автобуси предназначени за крайградски превоз, които съответно не са  и туристически.

Не знам дали идеята е подходяща. Смисълът на междуградски подвижен състав са багажниците, за да могат да се взимат поне десетина велосипеда на курс. Това което се прави в момента с товаренето на велосипеди на О302Т и  МАН 232 е някакъв ад. С тези нископодови междуградски Цитаро Ü няма как да стане. Това са автобуси подходящи по-скоро за междуселски превози (в Германия).

9
Изобщо не е амортизирана. Една част е съвсем нова, останалото може да е с панели, но запазени, даже оригинални вносни, а не побългарени.
Ако и обръщалото остане, което уж било частно и е един от проблемите, съвсем безумно става отпадането на трасето.

Кои панели са унгарски? От Хемус до Спартак?

10
Надали ще се ползват само два дни в седмицата, може да се движат като персонални или пък да пуснат и делнични курсове по 66 и 103.

За това ще са достатъчни 3 автобуса. Те искат да купуват 10.

Остава и загатка как искат да използват пълноценно туристически автобуси по излетните линии след като няма подходящи начални спирки. Мислех че идеята е да се ползват багажниците за превоз на ски и велосипеди, но къде ще се товарят, на сегашните спирки ще е мисия невъзможна.

12
По-добре е от предишната организация, когато преминаващ трамвай спираше движението във всички направления, сега поне основното трасе не е засегнато. Не е късно да се сложи светофар на пресичането на Скобелев с трамвайното трасе, ще намали ПТП-тата.

13
Как да сложим снимки на нещо, което още не се е случило? Нямаме машина на времето.  :eek:

14
автобуси от 2009-2010 г. втора ръка Евро 4 и Евро 5. По около 70 000 евро бройката.

При подобни цени възниква въпроса няма ли автобуси под наем да излязат по-евтини. Все пак става дума за линии, които се обслужват само 2 дена в седмицата, през останалите 5 тези автобуси ще киснат в депото неизползвани.

15
Сърбия не е в Европейския съюз.

16
А няма ли изисквания за емисионен клас? Ако са втора ръка и около 10 годишни няма да покриват Евро V.

17
10 туристически 2ра ръка - неизвестен модел

Мислех че според правилата на ЕС употребяван подвижен състав вече не може да се  купува?

18
На Младежки театър кривите са далеч по-остри, но третата релса е отвътре.

A общата релса беше ли сменена при ремонта? Това би обяснило защо общата е останала по средата, ако третата е добавена в последствие...

По Пиротска беше по същия малоумен начин трирелсието, там си го обяснявам именно с кривите към МС Опълченска, те са доста остри.

19
Аз не бих пуснал нови тролеи по разнебитените панели по Арсеналски. Поне отводнителите шахти би трябвало да се оправят преди да се пусне тролей от там.

Един глупав въпрос: има ли разлика между контактния проводник за тролеи и този за трамваите? Може ли да се ползва стария за + или - ?

20
Защо никой не повдигна въпроса за трамвай от Лозенец - Хилтън - Евл. Георгиев - Граф Игнатиев?

Няма го в ОУП, съответно каквото не е в ОУП трудно вижда бял свят. От транспортна гледна точка ще е по-полезен от тролейбусната линия при всички положения. Ако извадят релсите от Хемус до Спартак и асфалтират можем да погребем и такъв вариант със сигурност.

Pages: [1] 2 3 ... 84