Author Topic: Оптимизация на трамвайните маршрути  (Read 118149 times)

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2227
    • View Profile
    • Email
На мен ми харесва предложението, но пак седи проблема с почивките на ТМ5, затова 11 до Никола Петков, а ТМ5 до княжево с нормални почивки, който иска да се качи нагоре, ще чака ТМ5.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6763
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Айде няма нужда. Дългогодишна борба беше тм11 да се възстанови до Княжево. Дори да е сам тм5 в Княжево почивките няма да се променят.

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 814
    • View Profile
Много ми е интерсно като ремонтират Борис 3 и съкратят време как ще се правят динозаврите и дали ще върнат 11 линия до Н.Петков.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1264
    • View Profile
    • Email

Линия 5 - Княжево-Журналист с новите Шкоди. С удължаване до Журналист се подобрява обслужването на почти целия Център, прави връзка с МД2 на Попа и по-добра с МД1 на Стадион Васил Левски. Единствения въпрос е дали обръщалото на Журналист може да поеме два редовни и дълги трамвая. Ако не, трябва да се мисли за друго обръщало някъде около Стадиона.

Линия 12 - Илиянци-Журналист с "краставиците"


Две линии с дълги трамваи на Журналист, и то доста начесто. Ще настане бой кой първи да превърти през колелото...

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11387
    • View Profile
    • Email
Може малко тъпо да звучи, но за да се реши проблема с почивките не може ли да се направи някаква организация, например пристига един трамвай, ватмана слиза и отпочива а трамвая го поема друг ватман, след това се качва на следващиа от който слиза другия ватман който също отива някъде да хапне и да отпочине и тн. Така може да се осигури нормална обедна почивка от 30 мин. както си е по закон. Така и така новите трамваи ще са еднакви, все тая кой кой ще подкара.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline poly911

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 257
    • View Profile
    • Email
Може малко тъпо да звучи, но за да се реши проблема с почивките не може ли да се направи някаква организация, например пристига един трамвай, ватмана слиза и отпочива а трамвая го поема друг ватман, след това се качва на следващиа от който слиза другия ватман който също отива някъде да хапне и да отпочине и тн. Така може да се осигури нормална обедна почивка от 30 мин. както си е по закон. Така и така новите трамваи ще са еднакви, все тая кой кой ще подкара.
Това го има в момента в метрото

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1264
    • View Profile
    • Email
Може малко тъпо да звучи, но за да се реши проблема с почивките не може ли да се направи някаква организация, например пристига един трамвай, ватмана слиза и отпочива а трамвая го поема друг ватман, след това се качва на следващиа от който слиза другия ватман който също отива някъде да хапне и да отпочине и тн. Така може да се осигури нормална обедна почивка от 30 мин. както си е по закон. Така и така новите трамваи ще са еднакви, все тая кой кой ще подкара.

В СЕ няма такива опции, ако ватмана не прибере на портала след смяната си трамвая, който му е зачислен на сутринта му го удържат целия от заплатата ;) В цивилизованите страни е така, но там има и помещения за почивки на крайните спирки, което го има само в метрото при нас (даже с мека мебел на някои метростанции ;) ). Нашите ватмани седят в дъжда пред някоя будка за закуски или в кабината обикновено докато им свърши почивката.