Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 234
1
На Пета Градска кръговата част на маршрута е по-къса - само три спирки срещу шест съответно неудобствата са по-малки. В Хаджи Димитър изобщо не трябва да има почивки -  в Бъкстон и Дружба 2 има удобни места за такива на ТБ 2 и 4. :rolleyes:

2
Почивка на ТБ1 в Левски Г създава сериозни неудобства на живущите в блоковете около Владимир Вазов и не е удачно решение. :rolleyes:

3
Не е добра идея тролеят да отива към Дружба или Св. Анна - забива се в тежките задръствания по Левски особено около СУ и се получава голям дублаж с ТБ5,  при варианта до Дружба и с ТБ4 и ТБ11. :rolleyes:

4
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 14.08.2018, 21:00:10 »
По-миналата неделя изкачих връх Готен, на връщане минах с 90 край сервиза на DAF и видях 4-5 автобуса Ютонг вътре. :rolleyes:

5
Но трябва и автобусът да е приспособен за правостоящи - да има подходящи ръкохватки и т.н. Туристическите обикновено нямат. :rolleyes:

6
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 10.08.2018, 17:03:54 »
Това са състави моторни вагони по СМЕ - първият вагон предава управляващи сигнали към втория и работят синхронно в тягов и спирачен режим, няма ремаркета.  :)

7
Идеи / Re: TМ 1
« on: 09.08.2018, 10:21:20 »
За да има пътници ТМ1 трябва да стане по-редовен - ако се пусне по Мария Луиза със сегашния брой вагони и без това големият интервал ще се увеличи с още няколко минути и няма да има кой да го чака особено при наличие на сериозни дублажи с далеч по-редовни линии - от Македония до Иван Вазов с ТМ6 след края на ремонта на България както и ТМ7 по време на ремонта, по Мария Луиза с ТМ4 както и с ТМ12 и ТМ18 след края на ремонта на Граф Игнатиев и ТМ10 по време на ремонта. :rolleyes:

8
ТБ 2108 на Сточна Гара със свалени токоприемници около 19:20 днес.

9
1620 по ТБ5 около 9:30. :)

10
Идеи / Re: А 67
« on: 08.08.2018, 15:13:20 »
Времепътуването с А67 до Европейски Съюз в делник особено пик е трудно предсказуемо - по Св. Наум има тежки задръствания и ще се увеличи загубеното време в задръстванията около Семинарията. Надали делник ще се стига по-бързо отколкото до Г.М.Димитров а и се забива крайградски автобус в центъра. :rolleyes:

11
Няма ли възможност 64 да се пусне по Крайречна, 98 по Крушова Градина, Маестро Атанасов и Крайречна? Улиците изглеждат достатъчно широки за нормално движение на единични автобуси. :rolleyes: Или евентуално вместо Крайречна по Лешникова Гора? :rolleyes: Подобно решение без разделяне на линиите би било по-удобно за пътниците. :rolleyes:

12
Идеи / Re: А 67
« on: 07.08.2018, 13:26:44 »
От Симеоново до МС Г.М.Димитров се пътува около 20 минути, което е напълно приемливо за крайградска зона.  :rolleyes: Времепътуването с 98 до МС Витоша е приблизително същото.  :rolleyes: Времепътуването до МС БПС с евентуален автобус от Симеоново трудно би паднало под 15 минути и сумарното времепътуване до центъра няма да намалее.  :rolleyes: 67 и 98 осигуряват и удобни връзки с ТМ10. :rolleyes:

13
Все едно след завършване на метростанциите е логично ТБ6 или ТБ7 да бъде пренасочен към НДК - има контактна мрежа и не е хубаво автобуси да навлизат в идеалния център като минават под проводниците. :rolleyes: За 310 е по-смислено пренасочване към Централна Гара. :rolleyes:

14
Изтрити теми / Re: Бусленти
« on: 06.08.2018, 17:48:29 »
Ето тук се приемат сигнали http://www.armenianchurch-bg.com/contact.php?tip=1 :)

15
Идеи / Re: А 67
« on: 06.08.2018, 15:38:41 »
Пътят между Бистрица и Панчарево не е подходящ за движение на автобуси в сегашното си състояние и дори да бъде реконструиран пак няма да има достатъчен пътникопоток за редовна линия. Околовръстното от Младост 4 до Лозен не е особено подходящо за редовен градски транспорт а и няма сериозен пътникопоток. Лозен, Казичене и селата по на север имат сравнително удобни автобуси навлизащи в самите квартали и села. :rolleyes: Симеоново има пешеходен достъп до лифта макар и по разбити улици. :rolleyes:

16
За връзка на Люлин с южните квартали следва да се пренасочи ТБ6 или ТБ7 след завършването на метростанциите - няма смисъл и двете тролейбусни линии да ходят до Сточна Гара. Проблемът на предложената тролейбусна линия от Лозенец през Петте Кьошета са тежките задръствания по маршрута и трудното до почти невъзможно спазване на разписание - при официален интервал 8 минути в пик реалният ще е поне двойно по-голям и ще има пакетно придвижване. :rolleyes: Автобусна линия от Лозенец до Централна Гара през задръстванията е напълно безмислена - създава голям брой ненужни дублажи, делник ще е трудно спазването на разписание и е възможно пакетно придвижване да не говорим за ненужното вкарване на автобуси в центъра. :rolleyes:

17
Няма никакъв смисъл да се пуска обиколен автобус до Възраждане и Македония - времепътуването делник е трудно предсказуемо и подобен маршрут би бил по-скоро атракция, от Баучер с МД2 и малко ходене се стига за по-малко време.  :rolleyes: За особено трудно подвижни хора има връзки от МД2 с ТМ4 и ТМ10 пак с по-малко сумарно времепътуване. :rolleyes:

18
Разни / Re: Футбол
« on: 06.08.2018, 10:27:52 »
Лудогорец може да има свои представители в групите на Шампионска Лига - Георги Кабаков и Никола Попов. Дано поне единият вземе участие. :fan: :)

19
Разни / Re: Футбол
« on: 03.08.2018, 18:03:13 »
Не съм зажалил за Лудогорец, радвам се на интуицията, въображението и иновациите на героите с черни гащета и свирка.  :) Правят футбола по интересен и подпомагат развитието му. :) Съдията не трябва да се превръща в пасивен регистратор на събитията на терена, трябва да подхожда творчески с интуиция и въображение към всяка ситуация и да е готов да въведе промени в правилника за да насочи развитието на срещата в правилната посока. :)

20
За удобство на пътниците е задължително всички превозни средства да се изключват от последна спирка за гараж.

За много линии това би довело до безумно голям ненужен нулев пробег. Примерно 111 се изключва от Любляна и така има нулев пробег около 3km, при изключване от крайната спирка в Люлин ще е над 8 km, за 83 нулевият пробег от Зоопарка ще е над 9 km вместо символичен и т.н.  :help: Нормално е изключването да става от най-близката до гаража или депото спирка. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 234