Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 227
1
До Иван Вазов е нужна редовна линия с интервал около 10 минути в пик. Сегашният въздуховоз ТМ1 е прекалено рядък. :rolleyes: Две редовни линии до Лозенец неизбежно ще са полупразни и е по-удачно едната да ходи до Иван Вазов. :rolleyes:

2
Все пак O345G са с около 12 cm по-нисък под на първите три врати и почти 30 cm на четвъртата от SG 262. Също въпреки възрастта са сравнително тихи и е уместно да обслужват 280 при нужда като резерви, добро решение са за 78 и 285. :rolleyes:

3
Не изглежда безопасно, дори мрежата да не е под напрежение. :help: Допустимо ли е да виси контактна мрежа над перон?  :help:

4
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 21.06.2018, 17:13:50 »
Все пак BMC 220 SLF работят в София вече 13 години включително доста време по сравнително натоварените 309 и 604 както и по крайградски линии с разбити пътища и е нормално да са амортизирани и да се нуждаят от сериозен ремонт. :rolleyes:

5
Изграждането на тролейбусно трасе може и да не е много скъпо, но то няма как да избегне блокадите - по Арсеналски няма достатъчно място за да се обособи двупосочно тролейбусно трасе на мястото на трамвайното, по Черни Връх и Нансен между Арсеналски и Левски принципно е възможно, но ще се загуби по една лента в посока за движение и проблемът с блокадите не се решава пълноценно. :rolleyes: Съответно спазването на разписание ще е голям проблем в пик и времепътуването ще е трудно предсказуемо. :rolleyes: За адекватно обслужване на района е нужен обособен трамвай. :rolleyes:

6
Варна / Re: Mercedes-Benz O405/N(2)/NK2/G/GN(2)
« on: 21.06.2018, 16:48:46 »
O405N(2)/NK2/G/GN(2) няма как да покриват по-висок стандарт от Евро 2 освен, ако не са правени сериозни модернизации на двигателите - произведени са през 90-те години преди да е влязъл в сила стандартът Евро 3. Евро 2 е в сила от 1996г съответно във Варна има автобуси от тези модели покриващи Евро 1. :rolleyes:

7
Ширината на Луи Айер не надхвърля 7 метра, в голяма част е дори по-малка и разширението е проблемно - има нови блокове в непосредствена близост до улицата а и ще се наложи отчуждаване на парцели включително такива с къщи.  :help: Съмнявам се дори технически да е възможен монтаж на двупосочна контактна мрежа, да не говорим за разминаване на тролейбуси. :help:

8
Тролейбусната линия неизбежно ще виси в блокади и времепътуването в пик ще е трудно предсказуемо, спазването на разписание много трудно до почти невъзможно.  Трамваят има обособено трасе от Петте Кьошета до Спартак и не се влияе от блокадите съответно е по-ефективен транспорт - може да се осигури стабилно времепътуване и да се спазва разписание. :rolleyes:

9
Forest Of Shadows - Wish
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Ebt0g8kxPV0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Ebt0g8kxPV0</a>

Страхотна песен с няколко различни по съдържание части, различни видове пеене - човешко и ръмжене, красив поетичен текст. :fan: Браво на Niclas Frohagen, да е жив и здрав! :fan:

10
2046 по ТМ3 днес сутринта. :) Смел велосипедист провери МРС и получи любезни поздравления от ватмана. :)

11
От друга страна район Витоша определено има нужда от по-добро транспортно обслужване - застроява се доста интензивно в последно време. :rolleyes:

12
Наистина е смислено след излизането на Симеоновско Шосе трамваят да продължи към Г.М.Димитров - необходими са около 2.5 km допълнително трасе. До Семинарията са нужни около 3km и няма да има удобна връзка с метрото. Така или иначе трамваят ще има спирка на около 250 m от МС Витоша - на кръстовището на Черни Връх и Филип Кутев. :rolleyes:

13
Вероятно от Тодор Каблешков  трамвайното трасе ще продължи към Парадайс Център, по Филип Кутев  евентуално с частично обособяване, през незастроено пространство  и по Тодор Кожухаров до Симеоновско Шосе - изглежда, че има достатъчно място за два трамвайни коловоза и ще се получи доста дълъг обособен участък. Дори едноколовозен участък по  Тодор Кожухаров около 200 метра не би бил голям проблем. Друга възможност е по Могилата и Екатерина Ненчева, но е по-обиколно и без възможност за обособяване - няма място. :rolleyes:

14
Трамвай по Тодор Каблешков до Симеоновско Шосе би бил полезен за южните квартали особено Витоша, който няма читав транспорт, но се очертават проблеми с обособяването на трасето а и между сегашния край на Тодор Каблешков и Хладилника ще се наложат отчуждавания. :rolleyes: За да стане ТМ7 наистина скоростна линия трябва да не се задържа от светофарите на Петко Тодоров, Гоце Делчев и Тодор Каблешков както и ремонтът да е качествен и трасето да позволява по-високи скорости оптимално около 70km/h. :rolleyes: Васил Левски между СУ и Одеон е със силно деформирана настилка с куп неравности и кръпки и определено има нужда от преасфалтиране - ежегодното кърпене и замазване на пукнатини не помага. :rolleyes:

15
Имам предвид, че 1.50 лв е много дори да се въведе електронно таксуване и билетът да важи 60 минути с прекачвания между градските линии, без тези условия е съвсем безумно. :help: Такава цена  приемлива само, ако билетът важи и поне за част от крайградските линии освен да позволява прекачвания. :help:

16
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 13.06.2018, 16:18:47 »
1.50 лв е прекалено много за градските линии дори за билет валиден 60 минути и позволяващ прекачвания. :help: Подобна цена би била адекватна за билет валиден 60 минути с прекачвания и валиден за крайградските линии примерно до близките села, Свети Константин и Елена и т.н. Да не говорим за безумните цени на картите и липсата на нормална карта за цялата градска мрежа, в София поне има карти за цялата градска мрежа на нормални цени - персонализираната месечна струва малко над 30 билета, неперсонализираната приблизително 38. :help:

17
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 12.06.2018, 11:14:54 »
O405 в последните месеци експлоатация често едва потегляха с много зор и ръмжене при това на по-слабо натоварени линии, случи ми се няколко пъти събота и неделя по 117. При по-сериозно натоварване можеше и въобще да не успеят да потеглят, явно двигателите и скоростните кутии бяха в лошо състояние. :rolleyes: Не съм виждал подобно нещо с BMC, дори при по-сериозни натоварвания. :rolleyes: Не съм убеден, че е уместно да се държат дори за резерви автобуси, за които не е сигурно, че изобщо могат да вървят и има сериозен риск да закъсат и аварийната да трупа пробег. :rolleyes:

18
http://armenianchurch-bg.com/contact.php?tip=1 :) Така или иначе ЦГМ пренасочва жалбите там за разглеждане. :)

19
Изобщо не е готино - такива високоподови автобуси с ръчни скорости нямат място в центъра при сравнително малките разстояния между спирките и задръстванията, нужни са нископодови с автоматични скорости и ретардер за да е бързо и лесно качването и слизането, да няма присецвания и да не се натоварват излишно шофьорите. :rolleyes:

20
Времепътуването от Хан Кубрат до Иван Вазов спокойно може да е около 30 минути в посока съответно с 8 коли да се поддържа интервал 8 минути. :rolleyes: Съответно с ТМ6 на около 12 минути пик при добра синхронизация може да се осигури адекватно обслужване на участъка от Пета Градска до Иван Вазов. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 227