Author Topic: BMC Belde 220/250-SLF  (Read 178782 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1280 on: 15.05.2018, 14:16:33 »
Все пак не бива да се забравя, че тези автобуси се движат по 100 през „Първа Българска армия“.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4345
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1281 on: 15.05.2018, 15:13:00 »
Първа българска армия беше ремонтирана през 2008г. между Каменоделска и Автостанция Орландовци. Останалата част е в много лошо състояние, но същото важи за бул. Илиянци, проф. Георгов и Биримирски Извор. :rolleyes:

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3812
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1282 on: 15.05.2018, 16:33:31 »
Първа българска армия е една от най-лошите улици, по които се движи градски транспорт. Положението е трагично и дано наистина тази година да започне ремонтът, както беше обещано.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3069
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1283 on: 25.05.2018, 00:33:09 »
Неприятно е да пиша номера на автобуси с разбити ходова част и нарушена цялост на конструкцията. Те в момента са по други линии, където возят пътници и там не могат да придобият такъв вид. Ще последват проблеми за шофьори и монтьори. Всъщност става въпрос за автобуси, които обикновено се движат на линия 100 и са разбити от умопомрачителните пътища. Първа българска армия щяла да се ремонтира, но за останалата част от маршрута на линия 100, по която се движат тежкотоварни камиони, плащащи винетки, ще се работи ли?
████████████████████████ 

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2885
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1284 on: 11.06.2018, 19:15:05 »
Аз не съм особено наясно с творчерските планове на СО и Столичен Автотранспорт още колко години възнамеряват да експлоатират тези автобуси, но след пътуването ми с 2740 и още няколко подобни преди няколко дни установих, че повечето от последните останали на линия Икаруси от типа на 2382, 2412, 2427, 2499, както и Мерцедесите 0405 бяха в пъти по-добро състояние на каросериите си - каросериите на БМЦ-тата са почнали да приличат на колата на Фред Флинтстоун, подовете са сцепени, калниците и страниците на автобусите се движат в свои собствени равнини - хубаво, че техниката им още държи, но шаситата просто се разпадат...  :help:
« Last Edit: 11.06.2018, 19:17:45 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 650
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1285 on: 11.06.2018, 20:22:58 »
Така е, автото в повечето случаи не бракува автобуси поради техническо състояние, а според марка или година на производство. Макар че случаят с О405 е абсолютно необясним.
А ако трябва да сме точни, освен БМЦ, на доизживяване са и О345/Г и старите МАНове. Като добавим и останалите О302Т и О305Г, излиза, че автото има малко над 180 гробища за неотложна подмяна! От които със сигурност БМЦ последни ще си идат, макар че отдавна не става нищо от тях!

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1752
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1286 on: 12.06.2018, 01:40:33 »
Недейте, че чичо ви Васко, като работил с тях, счита, че са много хубави. Щеше да е смешно, ако не беше трагично. И на всичкото отгоре пак поръчаха такава пародия на автобус....Едно време, още не бяха спрели 284, пътувахме с жена ми и тя ме пита: Тоя рейс турски ли е? Казвам и: Да. На което тя отговаря: Да, разликата си личи отвсякъде......Значи навсякъде, където можеше - в Бургас, Стара Загора, Скъпарна, дойдоха Солариси, които със сигурност са по-малката бела, само при нас трябва да уголемяваме гъзището на Григор Ганчев и подобни нему мушмороци.......Вече минаха близо 30 години след промените, през този период в София читав автобус не дойде.
« Last Edit: 12.06.2018, 06:48:05 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4345
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1287 on: 12.06.2018, 11:14:54 »
O405 в последните месеци експлоатация често едва потегляха с много зор и ръмжене при това на по-слабо натоварени линии, случи ми се няколко пъти събота и неделя по 117. При по-сериозно натоварване можеше и въобще да не успеят да потеглят, явно двигателите и скоростните кутии бяха в лошо състояние. :rolleyes: Не съм виждал подобно нещо с BMC, дори при по-сериозни натоварвания. :rolleyes: Не съм убеден, че е уместно да се държат дори за резерви автобуси, за които не е сигурно, че изобщо могат да вървят и има сериозен риск да закъсат и аварийната да трупа пробег. :rolleyes:
« Last Edit: 12.06.2018, 11:23:21 by V.Peichev »

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 650
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1288 on: 12.06.2018, 22:37:50 »
Не съм убеден, че е уместно да се държат дори за резерви автобуси, за които не е сигурно, че изобщо могат да вървят и има сериозен риск да закъсат и аварийната да трупа пробег. :rolleyes:

Само че автото явно не са убедени в това  :rolleyes: И това, че аварийната щяла да трупа пробег е най-малкият проблем, тук става дума за безопасност. Да приемем, че О405 са били негодни и опасни за движение. А безопасни ли са турските гробища, след като шаситата им са пред разпад? За здравина на ходовата част да не говорим. Двигател - само като го чуеш и ти става ясно.
« Last Edit: 12.06.2018, 22:40:06 by Kingpin »