Author Topic: Пътникопоток  (Read 104403 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11966
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #900 on: 01.04.2018, 00:15:04 »
Да идейно е, днеска имаше дори един съчленен МАН. Само че от Овча Купел до Люлин са се отворили доста дупки и не знам доколко е безопасно да се пускат съчленени, вижте какво стана с 3300. Тия дни като го изкърпят може.

Тъпо се беше почулило, че съчленения МАН беше настигнал едно късо претъпкано Конекто и в МАН-а имаше само 3-4 човека  :D
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 323
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #901 on: 01.04.2018, 21:47:56 »
Еми те винаги са на точната кола. :devil:

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3152
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #902 on: 02.04.2018, 01:44:53 »
Закъсненията от 31 март (събота) са заради маршрутни промени. Обаче в делничен ден, конкретно на 29 март (след 17:50ч.) нямаше 40 минути автобус 111 на Околовръстен път, разклона за Драгалевци, в посока Младост. Това, в пиков час показва несъстоятелността на правилника на градската мобилност. По късно ще пусна и реда на колите, които не побраха тълпите пътници.
Edit: 1827, 1807, 1158, 1843 дойдоха така след 40 минутно чакане. Едва в големия автобус се намери малко място, а първите два едва потеглиха.

Иначе на 30 март в новия тунел на Гешов, в посока бул. България и Петко Тодоров имаше катастрофа на леки коли. Тя стана следобед и два часа по часовник след нея дойде КАТ. В резултат на катастрофата се създаде изкуствено задръстване от порядъка на километър и половина. Така имаше само една активна лента в тази посока и включващите се автобуси за следобедния пик закъсняваха още с първия си курс!
« Last Edit: 02.04.2018, 09:36:54 by tm0 »
████████████████████████ Епилог

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11966
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #903 on: 04.04.2018, 11:08:25 »
Закъсненията от 31 март (събота) са заради маршрутни промени. Обаче в делничен ден, конкретно на 29 март (след 17:50ч.) нямаше 40 минути автобус 111 на Околовръстен път, разклона за Драгалевци, в посока Младост. Това, в пиков час показва несъстоятелността на правилника на градската мобилност. По късно ще пусна и реда на колите, които не побраха тълпите пътници.

Може да е станала някаква тапа на старата част на околовръстното, например някаква катастрофа и няма минаване отникъде. Докато разчистят са се събрали 4 автобуса за 40 минути. То там много се спъва движението, имам чувството че проблема дори не е в малкия габарит а по-скоро в това че пресичанията са на 1 ниво. Ако нямат пари могат просто да направят пресичанията на 2 нива и ще се отпуши.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1522
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #904 on: 17.04.2018, 21:12:53 »
Когато пуснаха трамвай 7 с Песи до Месарницата, много хора обясняваха как било безсмислено толкова редовна линия да ходи до тази част на Надежда, как имало метро и още от 1000 кладенеца вода. Ето една сутрешна снимка от началната спирка на Месарницата. Има около 30 човека чакащи (трамваите са на 5-6 минути интервал, предната кола дойде навреме и пак имаше толкова чакащи, задния трамвай и той тръгна навреме). Хора има (макар и не толкова много) и през останалите часови интервали през деня. Много хора слизат от 26, 86 и 285 и се прекачват на 7 от тази спирка. Даже ми прави впечатление, че хора слизат от метрото и се качват на 7.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11966
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #905 on: 10.05.2018, 14:55:15 »
Вчера разбрах защо хората си искат 306 а не тролей 5-цата и защо се пълни толкова. Качих се от Младост 2 до СУ и изпреварихме 2 тролея по 5-цата. Скороста беше само газ до дупка, без освобождаване от скорост, а през почти целия път всички седащи места бяха заети имаше прави. Отделно че от Плиска до Орлов мост не спира никъде .Едния тролей го надминахме по Йерусалим, другия на Орлов мост. Въпреки че бяха съчленени и с климатик сигурно в двата заедно имаше пътници колкото в 306, който беше къс автобус и без климатик.

Ето че комфорта не е само климатик и ново, ами най-вече скорост на придвижване. Ясно защо въпреки почти 100% дублаж хората се качват повече в 306. Друг път като съм пътувал с 5-цата 306 ни изпреварва като пътен знак.
« Last Edit: 10.05.2018, 14:58:10 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4492
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #906 on: 10.05.2018, 16:37:03 »
Контактната мрежа по Цариградско и настилката на булеварда са в добро състояние и спокойно може разписанието на ТБ5 да се затегне сериозно. Не е нормално автобусна и тролейбусна линия да се дублират над 90%, при удължаване на ТБ5 до Младост 2 дублажът ще е почти 100%. :help: Дори по сегашното разписание 306 пътува от Йерусалим до Орлов Мост 11-14 минути, ТБ5 - 16. :rolleyes:
« Last Edit: 10.05.2018, 16:39:09 by V.Peichev »

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13467
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #907 on: 10.05.2018, 16:42:38 »
Тук обаче не отчиташ екскурзията на А306 в Младост. По разписание му дават 20 минути до Плиска срещу 15 на тролея.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4492
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #908 on: 10.05.2018, 17:32:29 »
Обиколката на 306 е напълно ненужна - Младост 2 се обслужва достатъчно добре от 76 и в бъдеще от удължения ТБ5. :rolleyes:

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3152
    • View Profile
Re: Пътникопоток
« Reply #909 on: 11.05.2018, 01:55:43 »
Днес привечер бившите пътници на трамвай 6, които ходеха да хващат трамвай 10, имаха следните транспортни връзки. По бул. Арсеналски да чакат 18 минути автобус 102 или да ползват метро, след слизане от което да чакат пак наземен транспорт, който иначе се движи за по-бързо време от метрото (според дестинацията). Или да ползват автобус 10тм, който минава на неопределен интервал и се бави страшно много в няколко задръствания. Все пак за автобусна линия 10 тм се прави диспечериране - върти обратно по Евл. и Хр. Георгиеви пред стадион В.Левски; минава по трасето на извадените релси на трамвай 9 по Черни връх. Целта е линията да я има възможно най-редовно по бул. Черни връх.
████████████████████████ Епилог

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5282
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #910 on: 04.06.2018, 10:40:21 »
"Доставка и монтаж на система за броене на пътниците, включително:доставка на оборудване за броене на пътници"

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20779&mainmenu=false

В предмета на поръчката са включени следните основни видове дейности: Доставка и монтаж на система за броене на пътниците, включително:доставка на оборудване за броене на пътници; окабеляване – захранване и осигуряване на комуникационна свързаност на оборудването в превозни средства от мрежата на обществен транспорт.транспортиране до мястото за монтаж - /гаражи и депа на обществен транспорт на територията на Столична община/;организация на монтажни дейности и окабеляване, по възможност без прекъсване извършването на транспортна задача и нормална работа на превозните средства, обект на интервенция;съгласуване с Възложителя на схеми и начин на монтаж и окабеляване;монтиране на оборудването и прилежаща конструкция над всяка врата на всяко превозно средство в обхвата на поръчката – съгласно техническите изисквания;окабеляване – захранване и комуникация;внедряване на електронните компоненти на системата за целите на съхранение, обработка и пренос на данни до контролен център; други дейности

Стойност, без да се включва ДДС: 2 029 100 BGN

Срок за получаване на оферти или на заявления за участие: 16/07/2018 17:30 ч.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1675
    • View Profile
    • Email
Re: Пътникопоток
« Reply #911 on: 04.06.2018, 10:52:52 »
Това е част от Фаза II на проекта за интегриран транспорт, обаче миналата година имаше абсолютно същата обществена поръчка и нищо не се случи по нея. В същото време работещите броячи на швейцарските трамваи не се ползват.  :/