Author Topic: Моста Чавдар- имаме ли нужда от него?  (Read 9094 times)

Offline Dikovec

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 175
    • View Profile
    • Email
Локуме, напълно те подкрепям! Нека почнем да мислим малко и за изгледа на града... грубите и грозни постройки определено действат подтискащо за хората...

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6837
    • View Profile
Имали са но не са сложили!

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1138
    • View Profile
По средата на реката? Не мисля, че е било дори и помисляно да я сложат там, би пречила.
Икономията е майка на мизерията!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6837
    • View Profile
Естествено че НЕ! Не виждаш ли че единствената колона е на брега. Можеше да има и на другия бряг - място бол.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1138
    • View Profile
Е то там има колони отдолу под платното. Тази високата е нямало смисъл да я правят толкова висока и с въжета, ако са можели да сложат още няколко в реката. Ако са могли да минат без нея, са щели да минат, налагало им се е да го направят такъв, не е само за красота.
Икономията е майка на мизерията!

Offline Kryten

  • Писател
  • **
  • Posts: 26
    • View Profile
    • Email
Няма да е зле да оправят тротоарите на моста, както и да направят още надлези над ЖП линиите. Днес поради факта, че окончателно са затворили другия мост (и за пешеходци) трябваше да мина през адския подлез на гарата, който отново е тъмен и пълен с мръсотия след като преди месеци беше живнал замалко.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15634
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Няма да е зле да оправят тротоарите на моста, както и да направят още надлези над ЖП линиите. Днес поради факта, че окончателно са затворили другия мост (и за пешеходци) трябваше да мина през адския подлез на гарата, който отново е тъмен и пълен с мръсотия след като преди месеци беше живнал замалко.
То има подлез под ЖП линиите и срещу бензиностанцията между Бързкаов и Дайхатсу. Данаил Николаев се пресича с пешеходна пътека, като никое тъпо копеле шофьор почти не се съобразява с факта, а съм виждал пешеходци.

Offline Kryten

  • Писател
  • **
  • Posts: 26
    • View Profile
    • Email
Сещам се за мястото и за тази пътека. Веднъж стоях там като идиот няколко минути докато някой с пернишка регистрация реши да спре :blink:

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Няма да е зле да оправят тротоарите на моста, както и да направят още надлези над ЖП линиите. Днес поради факта, че окончателно са затворили другия мост (и за пешеходци) трябваше да мина през адския подлез на гарата, който отново е тъмен и пълен с мръсотия след като преди месеци беше живнал замалко.
То има подлез под ЖП линиите и срещу бензиностанцията между Бързкаов и Дайхатсу. Данаил Николаев се пресича с пешеходна пътека, като никое тъпо копеле шофьор почти не се съобразява с факта, а съм виждал пешеходци.
И ти тъпо копеле шофьор като минаваш оттам спираш абсолютно всеки път, айде няма нужда  :D
НЕ на хейтърството!

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6341
    • View Profile
Няма да е зле да оправят тротоарите на моста, както и да направят още надлези над ЖП линиите. Днес поради факта, че окончателно са затворили другия мост (и за пешеходци) трябваше да мина през адския подлез на гарата, който отново е тъмен и пълен с мръсотия след като преди месеци беше живнал замалко.
То има подлез под ЖП линиите и срещу бензиностанцията между Бързкаов и Дайхатсу. Данаил Николаев се пресича с пешеходна пътека, като никое тъпо копеле шофьор почти не се съобразява с факта, а съм виждал пешеходци.
И ти тъпо копеле шофьор като минаваш оттам спираш абсолютно всеки път, айде няма нужда  :D
Е, друго си е да пресечеш пред Шефа  :D

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3933
    • View Profile
въобще не я ползвам тая пътека...по-миналата година смачкаха една комшийка там  :(  ако че на пряко - през нея за 20 мин съм на орлов мост.
иначе за моста чавдар - ремонт трябва. в пикови часове по моста е пълно с пешеходци, а тротоарите са под всякаква критика. друго - старите сгради под моста, от към хаджията скоро ще се събарят...

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15634
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
И ти тъпо копеле шофьор като минаваш оттам спираш абсолютно всеки път, айде няма нужда  :D
Спирам, като има пешеходец(дори и не стъпил на пътеката) и не се силя като идиот, за да мина с набраната инерция със 80+ през дупките в тунела и се оглеждам за пешеходци... Днес една жена пак притичваше!!!

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Не можах да измисля в коя тема да питам и ще ползвам тази  :D
През коя година е построен бул. Вл. Вазов (вкл. пътния възел с "Резбарска") и какво е представлявал преди това?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13353
    • View Profile
    • Email
През коя година е построен бул. Вл. Вазов (вкл. пътния възел с "Резбарска") и какво е представлявал преди това?
Някъде 1983-85. Преди това не е представлявал абсолютно нищо свързано. Тролеят за Х.Димитър завиваше от Макгахан - западно от сегашния Шел. По-нататък Вл.Вазов продължаваше като незначителна улица до Герена, където Перловската река завива на север. Естествено виадуктът над Слатинската река изобщо го нямаше. Както и жк Левски В и Г - тогава Металург. Заходът на АМ Хемус се покриваше от павираното 4-лентово Ботевградско шосе, като между пл.Пирдоп и гара Подуене се образуваха епични опашки. Изобщо строежът на Вл.Вазов и реконструкцията на Ботевградско шосе са последният засега финализиран първостепенен инфраструктурен проект.

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3933
    • View Profile
Здравейте,

Благодарим Ви за сигнала!
В програмата на Столична Община за 2011 г. е заложен основен ремонт на Моста Чавдар, което ще реши не само проблема с дупките във въпросния участък.

Време беше...

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
    • View Profile
През коя година е построен бул. Вл. Вазов (вкл. пътния възел с "Резбарска") и какво е представлявал преди това?
Някъде 1983-85.  Заходът на АМ Хемус се покриваше от павираното 4-лентово Ботевградско шосе, като между пл.Пирдоп и гара Подуене се образуваха епични опашки. Изобщо строежът на Вл.Вазов и реконструкцията на Ботевградско шосе са последният засега финализиран първостепенен инфраструктурен проект.
Това с павираното Ботевградско шосе и епичните опашки при площад Пирдоп го очаквайте само след месец, особено в летния сезон, когато тур сезонът към Гърция, Банско и тн ще е огромен и от 2х3 АМ Люлин по Филиповско шосе и тесния бул.П.Дертлиев 1х2 между Люлин 6,7 или бул.Захари Стоянов в Люлин или на Милево Ханче -епични опашки, особено при кръстовището с тунела, особено ако искочи като печурка Мега Мол Люлин!
« Last Edit: 17.04.2011, 21:17:48 by AROS »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13353
    • View Profile
    • Email
Това с павираното Ботевградско шосе и епичните опашки при площад Пирдоп го очаквайте само след месец, особено в летния сезон, когато тур сезонът към Гърция, Банско и тн ще е огромен и от 2х3 АМ Люлин по Филиповско шосе и тесния бул.П.Дертлиев 1х2 между Люлин 6,7 или бул.Захари Стоянов в Люлин или на Милево Ханче -епични опашки, особено при кръстовището с тунела, особено ако искочи като печурка Мега Мол Люлин!
Нещо не мога да вдяна връзката на моста Чавдар с пл.Пирдоп и трафика за Банско и Гърция?

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Не знам има ли връзка Чавдар с пл. Пирдоп, но в последните няколко дни ми се случи на няколко пъти да извървя моста пеша(този от южната страна, т.е. по високия) и честно казано се плаша от вибрациите. При преминаване на автобус, тролей, камион или дори бус има трептения с осезаема амплитуда по вертикала. Знам, че е съвсем естествено да се тресе при динамично натоварване, но това там на мен ми се струва прекалено. Хич няма да е лошо да му дръпнат един ремонт.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13353
    • View Profile
    • Email
Естествено, след като тежко возило се друсне в дупките, вибрациите са неспасяеми. Може и да не падне мостът, но материалите се уморяват от такова третиране.
Но нали сме евтини на триците (качествен ремонт), ще сме скъпи на брашното (разрушаване на моста или конструктивна преработка).  ;)

Offline Москвич 2140

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 343
  • 2382
    • View Profile
Естествено,че има нужда от него,улеснява страшно много живеещите в Х. Димитър и останалите квартали в околността,но като гледам как го ремонтират май няма да изкара още дълго с цивилизован облик. :/
Във всеки звяр има капка милост,в мен няма,значи звяр не съм!