Author Topic: Враца  (Read 173386 times)

Offline dobriii123

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 674
  • Фен на железопътния и градския транспорт! :)
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1200 on: 28.05.2018, 09:54:26 »
Междуселищен автобус по линия 23 с. Лиляче - Враца се обърна на околовръстния път
https://btvnovinite.bg/bulgaria/uchilishten-avtobus-katastrofira-kraj-vraca-ima-postradali.html

Offline dobriii123

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 674
  • Фен на железопътния и градския транспорт! :)
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1201 on: 03.06.2018, 21:23:01 »
http://www.vratza.bg/?news=4644
На този линк можете да намерите Стратегията за развитие на обществения градски транспорт на гр. Враца за периода 2018-2028 година. В Стратегията е представено актуалното състояние на транспортното предприятие „Тролейбусен транспорт” и неговите перспективи. Заслужава си да се разгледа. Ще се радвам да видя какво е вашето мнение, обобщаващо предложените варианти.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5210
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Враца
« Reply #1202 on: 03.06.2018, 21:30:04 »
Такива лъжи и манипулации има в тази "презентация", че направо ви е бедна фантазията...

Враца - новият Перник.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 449
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1203 on: 03.06.2018, 23:40:09 »
Тука бая лъжи има в тези документи.Авттобуси евро 4,5 има и сега втора употреба като се закупят няма да се плащат автобуси,които са наети.Мрежата може и по километър годишно при желание да се смени или поне само проводника.За събирането на приходите да се сложат постоянни кондуктори,а други линии да са без кондуктор и билетите да се продават от водача.Ако общината искаше да смени тролеите си алтернатива имаше и можеше да купят Škoda 21TrACI.      
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 454
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1204 on: 10.06.2018, 19:31:59 »
"Цветина - Мездра", компанията, обслужваща линията Мездра - Враца - Мездра




Offline dobriii123

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 674
  • Фен на железопътния и градския транспорт! :)
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1205 on: 18.06.2018, 21:28:33 »
Във връзка с провелото се днес обществено обсъждане на Стратегията за развитие на обществения транспорт на Враца, на което за съжаление не успях да присъствам, но гледах предаване на живо във фейсбук (донякъде, след това приключи) искам да благодаря на представителите на сдружение „Градски транспорт и инфраструктура” - г-н Виктор Чаушев и г-н Симеонов, които бяха дошли и отстояваха твърдо позицията си на защитници на тролейбусния транспорт поради неговите предимства.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5210
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Враца
« Reply #1206 on: 19.06.2018, 08:42:28 »
Сега очаквайте 15 дизелови или газови БМЦ-та и 10 9,5 метрови СОР-а за междуградските линии.
Кметът отказва да се обърне към най-големият ресурс, който разполага - хората. Те могат да направят така, че Враца да стане като Плевен и да не затрива един от символите на града. Всичко е в ръцете на врачани и те трябва да поискат тролейбусите с протест. Кметът дори казва, че екологичността не била важна, което в български условия може да се нарече наглост и невежество от негова страна и геноцид срещу населението, тъй като на всички е ясно, че никой няма да поддържа в перфектна изправност автобусите, след като им изтече гаранцията и няма да ги зарежда с горивни добавки, за да може да са евро 6.
Най-идиотското е, че всички явно са се разбрали. Няма опозиция. Нито от БСП, нито и от другите партии в съвета. Бившият БСП кадър - Гъндев, който е и бивш директор на Тролейбусни превози се е заел с нелеката задача, да защитава тролейбусите (разбира много, дори и добре познава съвременните технически решения), но воденичният му партиен камък, макар и бивш, тласка противниците му към критика, че той отправя политически критики. Та светлина в тунела няма. Всичко е в ръцете на врачани. Те трябва да поискат тролейбусите и да заставят кмета да спази фактът, че услугата се осъществява, чрез обществен договор между тях и дружеството, а не между дружеството и общината.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2003
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1207 on: 19.06.2018, 10:28:42 »
Всъщност в България водещото винаги е било усещането за линч! Т.е. че ако направиш някоя голяма простотия ще те линчува населението ако не веднага, то в първия удобен случай!
Вече е пределно ясно, че градовете закрили тролейбусния транспорт не са прокопсали. Няма го светлото бъдеще, няма нищо освен прилапване на апетитни пари и бавно доразграждане на пътникопотока.
Всички не искат да са пернишко-северозападно-габровски добричлии, а да са западняци и всички се държат като долни северозападнали перничани в Габрово!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1208 on: 19.06.2018, 11:40:33 »
Случайно или не, в местните медии нищо не се споменава за готвеното закриване на тролейбусния транспорт. Необходими са протести, но трябва да се започне организацията им от някъде. Според мен първо трябва да се запознаят гражданите с това, което се готви. Разлепяне на плакати по спирките и създаване на информационен сайт мисля, че биха помогнали. Така направиха в Москва и обществения отзвук беше много силен. След това може да се пристъпи към организиране на протести.

Пример за информационен уеб сайт: https://trolley.city4people.ru/
« Last Edit: 19.06.2018, 11:52:11 by Sofia »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5210
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Враца
« Reply #1209 on: 19.06.2018, 15:43:03 »
Всичките, абсолютно всичките, медии във Враца са купени от ГЕРБ. Да виждате някъде информация за нашето изказване? Направихме ги на пух и прах. Гъндев също. Единствено тук-там пише нещо за Гъндев, но винаги има пояснение, че е бивш кадър на БСП. И ние, и Гъндев говорихме технически, а не политически. Резултатът - виждате в медиите. Всичко е наред - кметът е най-великият на света...  :help:
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2003
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1210 on: 20.06.2018, 09:14:02 »
Политическия модел при закриването на тролейбусният транспорт е отработен вече в Габрово.
Няма да има протести щото българина "разбира" от АЕЦ, но не от тролейбуси.
Цялата държава се модернизира по калъпи, които даже за сапун не стават.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Враца
« Reply #1211 on: 20.06.2018, 15:45:10 »
Във връзка с провелото се днес обществено обсъждане на Стратегията за развитие на обществения транспорт на Враца, на което за съжаление не успях да присъствам, но гледах предаване на живо във фейсбук (донякъде, след това приключи) искам да благодаря на представителите на сдружение „Градски транспорт и инфраструктура” - г-н Виктор Чаушев и г-н Симеонов, които бяха дошли и отстояваха твърдо позицията си на защитници на тролейбусния транспорт поради неговите предимства.
А можеш ли да дадеш линк към фб страницата, където е бил стрийминга.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline dobriii123

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 674
  • Фен на железопътния и градския транспорт! :)
    • View Profile
    • Email
Re: Враца
« Reply #1212 on: 20.06.2018, 17:20:03 »
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2050843385166395&id=1821379938112742
На този линк можете да видите по-голямата част от предаването (една част по неясни причини липсва).

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Враца
« Reply #1213 on: 21.06.2018, 14:06:37 »
ВМРО – Враца е за запазване на тролейбусния транспорт в града

Общинският комитет на ВМРО – Враца разпространи позиция до медиите, чрез която се обявява за запазване на тролейбусния транспорт във Враца.

Патриотите смятат, че така ще бъдат изпълнени екологичните норми, както и че няма да се загубят милионите, инвестирани преди години в съоръженията за тролейбусния транспорт.

Според ВМРО, удачен вариант е закупуване на нови тролейбуси, като плащането може да е разсрочено, за да не се товари общинският бюджет.

Текст на позицията:

Уважаеми съграждани,

Враца е един от десетте града в страната, които разполагат с тролейбусен транспорт. Това е придобивка, която в началото на 90-те години промени коренно транспортната инфраструктура на града. Всички си спомнят, че с появата на тролеите, врачани си отдъхнаха от вечно закъсняващите и претъпкани автобуси, които чест не стигаха до обичайното си местоназначение. Бяха вложени сериозни средства за изграждане на тролейбусната мрежа, за придобиването на тогава нови машини. Създадено беше общинско дружество „Тролейбусен транспорт“, което да управлява съответната транспортна дейност. Тролеите станаха предпочитано средство за придвижване от врачани, при това изключително евтино и екологично чисто. През годините многократно е поставян въпросът за подобряване дейността на дружеството и на транспортните услуги за гражданите. Разработени бяха проекти за разширяване на контактната мрежа, закупуването на нови машини и разкриването на нови линии. Финансовите резултати позволяваха такава инвестиция.

По редица обективни и субективни причини, последните години сме свидетели на упадък на общинското дружество откъм материална база, машини, автобуси и тролеи. Учудващо, приетото през миналата година увеличение на цените на билетите и картите не доведе до предварително обявеното съживяване. При липсата на инвестиции едва ли някой би искал повече да се вози в едни от най-старите превозни средства в България за обществен транспорт.

На проведеното наскоро публично обсъждане бяха разгледани няколко варианта за бъдещето на обществения транспорт на Враца. Както стана известно, градът ни върви към премахване на тролейбусите и заменянето им с дизелови автобуси. Ако това се случи, как ще отговорим на претенцията за екологичен  транспорт? Какво ще се случи с контактната мрежа на „Тролейбусен транспорт“, с токоизправителите и станциите, за които са правени инвестиции за милиони? А ако дизеловите автобуси са налице, колко ще е поскъпването на билетите?

Никой не отрича, че трябва да се вземат нови машини, които са безопасни за пътуващите, но нека те да бъдат съобразени с обективната ситуация, с направените до момента инвестиции и с желанието на мнозинството от гражданите, които пътуват ежедневно до своите работни места, училища, лечебни заведения. А то е да бъдат запазени тролейбусите!

Общинският комитет на ВМРО – Враца подкрепя варианта за закупуването на нови тролейбуси, които да обслужват линиите във Враца. Настояваме за нов, екологичен и евтин транспорт, при вече изградената и добре устроена за тролейбусен транспорт инфраструктура в града. Инвестицията може да е разсрочена, с което да не се натоварва прекомерно общинския бюджет.

http://www.vmro.bg/вмро-враца-е-за-запазване-на-тролейбусния-транспорт-в-града