Poll

Кои тролейбуси в Русе най-много ви харесват?

Зиу-9
11 (15.3%)
Berna 4GTP
1 (1.4%)
FBW GT
2 (2.8%)
Iveco 2470.12
2 (2.8%)
Neoplan N6020
22 (30.6%)
Skoda 14Tr
8 (11.1%)
Mercedes Benz O405GTP
26 (36.1%)

Total Members Voted: 72

Author Topic: Кои тролейбуси в Русе най-много ви харесват?  (Read 7802 times)

Offline Saruman

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 118
    • Yahoo Instant Messenger - saruman_1989
    • View Profile
    • Железниците Днес
В Русе съм се возил на гадните Ивекота, на Бовър и на Неоплана. За жалост спраха ЗиУ и неможах да ги пробвам, но имам добри наблюдения за тях от Габровските. Честно да си кажа след като пробвах Неоплана, бих си сменил гласа.

Offline santastone

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
  • Русенски градски транспорт - ЕГГЕД РУСЕ
    • View Profile
    • Email
В Русе съм се возил на гадните Ивекота, на Бовър и на Неоплана. За жалост спраха ЗиУ и неможах да ги пробвам, но имам добри наблюдения за тях от Габровските. Честно да си кажа след като пробвах Неоплана, бих си сменил гласа.

Какви добри наблюдения можеш да имаш от ЗиУ-тата - те са дотолкова остарели, че чак трудно се движат вече. И шумят непоносимо. В Плевен тааква има, но са ги ремонтирали доста добре, там вършат работа. Както казах - за Малката Виена най-добри са Неопланите.
ЕГГЕД РУСЕ

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4791
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Когато ходих в Русе, най-доволен останах от Mercedes Benz O405GTP. 8)

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline mad_devil_k6

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
много интересно, защо не докараха повече макар и стари тролейбуси от тези FBW БЯЛО-СИНИТЕ, като от тези Италиански курници нищо не става, като гледам и хибридното има задвожване на акумулатор се е е бъгнал., и са по лоши като скорост , а мрежата като гледам тук таме са я поопънали , но с тия бавните машини, тоя транспорт е неконкурентен на частните автобуси, може би Рената , са добри...

Offline bgdimitrov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 77
    • View Profile
1ви пост.  :fan:

Със сигурност Неоплан са най-добрите тролеи в града, или поне които останаха от тях. На 2-ро място веднага са тролеите от Лимож, марка Рено.

FBW имат ужасно високи стъпала и не ги обичам много поради тази причина, а единственото добро нещо което мога да кажа за Ивеко тролеите е, че са много издръжливи. Включително и боята, преди няколко седмици измиха един от тях и боята беше все едно току що са го боядисали. Също Ивеко тролеите вътре имат много седалки и място за хората което е плюс.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Това, което е писано като Berna 4GTP, всъщност остава май да е Бовер, защото FBW 91 GT са с каросерии като на Волво Б58-55.

Offline simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
Това, което е писано като Berna 4GTP, всъщност остава май да е Бовер, защото FBW 91 GT са с каросерии като на Волво Б58-55.
Не знам този който е правил анкетата какво е имал предвид, но тук имаше Берни(червени, съчленени) като вашите и Бовери(зелени, съчленени) като в Пазарджик. Боверите бяха класа над Берните които още като ги пуснаха бяха отчайващо зле.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
APG-тата (Боверите) коя година са произведени? Доколкото знам Берните са в периода 1965-1967. APG-тата би трябвало да са някоя друга година по-нови.
« Last Edit: 18.11.2014, 21:19:20 by $h@IdEr »

Offline simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
APG-тата (Боверите) коя година са произведени? Доколкото знам Берните са в периода 1965-1967. APG-тата би трябвало да са някоя друга година по-нови.
Съчленените бовери бяха от края на 60-те, а имаше и два соло Бовера които според шофьори бяха от 1961г.

Offline mad_devil_k6

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
FBW шаситата са нещо средно между  HESS и MERCEDES,бях гледал сравнения в швейцарски сайтове преди доста време..Хубави са ,здрави меко возят , за Рената съм изненадан доста , доста маневрени ,висока скорост ,хубава возия ,лесни са за каране ,като гледам шофьорите.,лошото е че не всички не могат да свикнат със спирачките и тяхната употреба...Ако карат други ПС-та 2-ра ръка поне да са Рена.Не знам само как са като подръжка..

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Пожелавам на хората от Русе тези почти чисто нови, но нежелани в родината си тролейбуси да стигнат до "Малката Виена".

Тогава анкетата ще е още по-интересна.

https://autoline.info/-/sale/trolleybuses/IRISBUS-Civis-Trolley--17092209373374915900
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline dst1123

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 173
  • Един прост пътник
    • View Profile
    • Email
Само като погледнах дизайна разбрах защо са "нежелани" в родината си.На нашия град трябват тролейбуси със широки предни врати заради билетната система ,а и вече си патим със експериментални тролейбуси,от които само макарите и седалките са пригодни (неопланите).На нас ни трябват такива тролейбуси,на които частите им се намират толкова лесно и евтино, колкото за голф 2ка. На сегашните приспособяват неоригинални части, колкото да вървят -примерно компресорите на 729 и 736 и компресорите на рената,които не се включваха като дойдоха 2013та.
Сега донори са 5 ивекота и 2 рена  :fan: :fan:
Против унищожаването на електротранспорта и големите интервали за движение!За закупуването на съчленени тролейбуси в Русе!

#bringback25