Author Topic: C6K  (Read 4819 times)

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1175
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: C6K
« Reply #20 on: 22.06.2011, 11:42:26 »
2216 никакъв Сименс не е, но това е друга тема. Отделно, че Иво визира най-вероятно 2207:



Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3395
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: C6K
« Reply #21 on: 22.06.2011, 14:29:04 »
Но мисля, че все още не са нарязани и гният в Искър.
В Искър няма нито един вече. Нито от "пенделните", нито от другите.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 895
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
Re: C6K
« Reply #22 on: 22.06.2011, 14:31:50 »
2216 никакъв Сименс не е, но това е друга тема. Отделно, че Иво визира най-вероятно 2207:



  :D години наред го гледам, ама  му обърках инв. номер сорри :)
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: C6K
« Reply #23 on: 10.03.2017, 20:28:40 »
Понеже в темата за 4027 се поде въпроса. Има ли още някой скелет на С6К в цялост в „Искър“ или всичко е ликвидирано?

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 304
    • View Profile
    • Email
Re: C6K
« Reply #24 on: 10.03.2017, 21:39:56 »
Всичко е унищожено. Единственият останал подобен е 4027. :angry:

Online TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 258
  • Любител на Ikarus, ZiU (TrolZa) и Škoda
    • View Profile
    • My Website!
    • Email
Re: C6K
« Reply #25 on: 25.01.2018, 17:04:35 »
Избързаха с изчистването на редицата за брак. Можеше да оставят и един от оригиналния, немодифициран тип. 4027 бе съхранен само, защото е по - различен от останалите. C6К си бяха доста слаби мотриси при изкачването на Шипченски Проход. Ако още тогава, когато ги спряха от движение имаше кауза за съхраняване на исторически мотриси, тогава спасението на поне един можеше да бъде неизбежно. Както казах и в началото на поста - избързаха с нарязването. Така направиха и със ,,София 100".  :(
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: C6K
« Reply #26 on: 25.01.2018, 17:36:47 »
За „София 100“ се предвижда за експонат учебният 435, за който се твърди, че е запазен в максимално оригинален вид и все още се движи. Що се отнаса до С6К те биха били интересни, но също така са и много неуспешни и са се движили за много кратко време, вследствие на което много хора тук ще възразят, че не са достойни да имат експонат. Въпросът е доста спорен.

Online TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 258
  • Любител на Ikarus, ZiU (TrolZa) и Škoda
    • View Profile
    • My Website!
    • Email
Re: C6K
« Reply #27 on: 25.01.2018, 18:26:07 »
Интересен ми е факта, че 435 все още си седи и е в отлично състояние. Най - вероятно са го държали, защото на него е могло да се обучават нови попълнения в Столичния Електротранспорт. Щом казват,че ще го поддържат в отлично състояние - добре.

Относно темата за C6K -  мисля, че той е достоен за експонат, защото все пак е част от историята на трамвайния транспорт. Все пак този тип са първите, движили се по новата 1435 милиметрова линия. Добре е, че поне 4027 е спасен. След последната ми визита в депо Искър забелязах, че не се поддържа много. Чудя се - поне боядисват ли го? Поддържат ли му интериора? Все пак, ако искат да го запазят - поне да го поддържат качествено, не само да виси в депото.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7292
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: C6K
« Reply #28 on: 25.01.2018, 19:42:51 »
Трамваи от типа С6К не са се движили по никоя линия. Т6МД 1000 е моделът който обслужваше тм 20.
А 4027 не е нарязан, защото е модернизиран, но понастоящен върви към брак.

Online TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 258
  • Любител на Ikarus, ZiU (TrolZa) и Škoda
    • View Profile
    • My Website!
    • Email
Re: C6K
« Reply #29 on: 25.01.2018, 20:23:42 »
Трамваи от типа С6К не са се движили по никоя линия. Т6МД 1000 е моделът който обслужваше тм 20.
А 4027 не е нарязан, защото е модернизиран, но понастоящен върви към брак.

Според мен ще е тъпа постъпка да го бракуват... Мисля, че 4027 е от типа Т6МД-1000, но просто е модернизиран. По - точно се води Т6МД-1000М, ако не се лъжа. Така май е и при българските трамваи T8M-900M.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail