Author Topic: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)  (Read 69104 times)

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2781
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #580 on: 12.03.2018, 16:58:55 »
Хайде да не влизаме в офф. :)

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 809
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #581 on: 26.06.2018, 20:34:50 »
26.06.2018г . 
1521 - брак.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3157
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #582 on: 10.07.2018, 05:26:46 »
Хубаво е да се закупят двайсетина бройки автобуси с ръчни скорости, тъй като обновяването на късите бели МАН не е добро - двигатели, каросерия. Допълнително повд.пешеходни пътеки трошат старите автобуси. O 302T навъртяха страшно много километри на Витоша, има транспортна задача, има пътникопоток, трябват управленски решения.
████████████████████████ Епилог

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2545
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #583 on: 10.07.2018, 11:15:25 »
По-добре автоматици с повече предавки и ретардер , ако са за излетните линии ! Напоследък скоростните кутии дори за леки автомобили имат по 7-8 предавки та едни 10 за автобус предполагам  са достатъчно. Така двигателя ще работи максимално време с оптимални обороти и натоварване и живота ще му се удължи максимално ! Удобството за водачите също не е за подценяване.  ;)
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 843
  • Системата ни убива.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #584 on: 10.07.2018, 11:43:13 »
По-добре автоматици с повече предавки и ретардер , ако са за излетните линии ! Напоследък скоростните кутии дори за леки автомобили имат по 7-8 предавки та едни 10 за автобус предполагам  са достатъчно. Така двигателя ще работи максимално време с оптимални обороти и натоварване и живота ще му се удължи максимално ! Удобството за водачите също не е за подценяване.  ;)
Едно конекто ЛФ ще се качи до горе макар и малко по - бавно от 0302, но зимата при заледен път ще трябва да се разчита на 0302 ките да се качват догоре.
Преди време бяха пуснали едно конекто късо на 66 и малко над Драгалевския манастир прегря.
Конектота ЛФ при спускане е удачно да се спускат на 2 ра, тъй кто не прехвърлят предавки, ако ще и на 2000 оборота да отиде.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4494
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #585 on: 10.07.2018, 12:35:18 »
Conecto LF има ретардер и може спокойно да се спуска с негова помощ. За излетните линии определено е нужен ретардер - позволява прецизно регулиране на скоростта при спускане без присецвания и без сериозно износване и риск от прегряване на спирачките. :rolleyes:

Offline spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1673
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #586 on: 29.07.2018, 23:51:18 »
Какъв е този ДК номер в самия автобус ?


Offline TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 368
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #587 on: 30.07.2018, 09:23:30 »
И аз се чудя - онзи ден на 1517 нямаше нито този ДК номер, нито табелата А99.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13467
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #588 on: 30.07.2018, 09:31:35 »
Ами докато КАТ не санкционира водачите в МГТ за подобни неща, циганията ще продължава. А простосмъртните водачи ги санкционират за неразлепена изтекла винетка, при все че стикерът има 20 пъти по-малка площ от табела. Интересно защо будната съвест на недовиждащите бабички г-н Шиваров не се жалва в подобни случаи - нали бабичката няма да знае, по коя линия е автобусът - 63, 99 или СВ5479ВН

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17662
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #589 on: 30.07.2018, 09:54:20 »
Стига глупости. Има си табела 63, дори и с маршрут поставена на правилното място - в долния десен ъгъл на предното стъкло.
Никой не го интересува КАТ номера на стъклото, а табелата 99 е поставена на съвсем различно място от мястото, където стои табелата с номера на линията. Логично е, че някой шофьор е намерил този КАТ номер и го е оставил на предното стъкло, ако някой си го познае да си го вземе.
А тази история с неразлепени изтекли винетки - може едно на милион да санкционират и нормално - поддържане на предното стъкло на винтека с изтекъл срок, което няма как да се види преди да се разгледа обстойно. Това си е вид измама - да държим старата винтека и КАТ-аджиите да си мислят, че сме с нова. Това си е измекярство.
« Last Edit: 30.07.2018, 09:59:04 by emo »
мур

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #590 on: 30.07.2018, 09:59:26 »
Рег-номера сигурно е изпаднал от някой автомобил и шофьорът го е прибрал. Таблото на автобуса отпред се ползва като склад и просто са нахвърлени нещата там.
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11972
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #591 on: 30.07.2018, 14:27:39 »
Хммм, а не е ли правилното място на тебалата горе в огромното празно стъкло? Защо не се изпечати на ПВЦ там една хубава табела с маршрута с по-едър шрифт? В долния десен ъгъл на предното стъкло едно че закрива видимостта, второ че зимата пречи на обдухването на стъклото и точно там все се запотяват.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Стререомонокъл

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 217
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #592 on: 30.07.2018, 20:19:17 »
Много хубави автобуси са това, не знам какво се оплаквате. В какви снегове и виелици се качват в планината, и то претъпкани до краен предел. Ако не бяха хубави, намаше да могат. И това е вече много години наред. Ако си спомняте, навремето работеха и по градски линии, първо на 310, после на 111 и там ги тъпчеха колкото може. Първият тестов пък мисля че работеше на 305 известно време.

Да , концепцията може да им е от 60-те, но и преди съм казвал, за какъвто терен ти трябва автобус, такъв си поръчваш. Ако искаш кола за планински пътища ще си купиш джип нали? А не някоя ниска кола. Тук е по същия начин.

МАН също мисля че все още произвеждат автобус за подобни линии, висок и с ръчни скорости, но с напълно модерна визия. Ето един такъв от Пловдив, явно е се имаме някои планински линии с лош път за където могат да се поръчат такива автобуси, където ниските не стават. Салона е вътре е почти същият като в новите МАН-ове, може и с климатик да се поръчат, така че няма да има разлика в комфорта. Може и да се поръча автоматик, но така напарвен че да става за такива линии.
Това на снимката не е ли NL 263?
Нация от лошо гледащи директори

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2728
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #593 on: 31.07.2018, 07:44:15 »
Това на снимката не е ли NL 263?
Не е нископодов, очевидно е. Моделът е  SL**3, каросерията е като на SL**2

RIP 4916

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17662
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #594 on: 02.08.2018, 12:40:14 »
А простосмъртните водачи ги санкционират за неразлепена изтекла винетка, при все че стикерът има 20 пъти по-малка площ от табела.

Ето и защо ги глобяват:
чл.100 от ЗДП
(2) (Нова - ДВ, бр. 6 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 39 от 2011 г., доп. - ДВ, бр. 101 от 2015 г., в сила от 22.12.2015 г., доп. - ДВ, бр. 11 от 2017 г., в сила от 31.01.2017 г.) Водачът на моторно пътно превозно средство е длъжен да залепи валиден винетен стикер за платена винетна такса съгласно чл. 10, ал. 1, т. 1 от Закона за пътищата в долния десен ъгъл на предното стъкло на моторното пътно превозно средство по начин, възпрепятстващ повторното му ползване при движение по републиканските пътища и да премахва незабавно винетния стикер след изтичането на неговата валидност. Водачът на моторно пътно превозно средство е длъжен да предоставя при необходимост валиден документ, доказващ плащането на съответните такси в съответствие с тарифата и наредбата по чл. 10, ал. 6 от Закона за пътищата.

Интересно защо никой не е цитирал това досега.
« Last Edit: 02.08.2018, 12:56:20 by emo »
мур

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11972
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #595 on: 02.08.2018, 15:49:20 »
Само че тия автобуси не са лична собственост на водачите, ами на всички граждани на София нали така? Така че колкото са наши, толкова е техни, защо пък да ги санкционират, те просто си вършат работата с тях. Отговорността трябва да е на общината, защото тя ги поддържа и се занимава с тях с парите на всички ни. Вече шофьори, пътници и граждани трябва да натискат за по-добра поддръжка, защото все пак са купувани с наши общи пари от данъци и като обществено имущество трябва да се пази.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР