Author Topic: Черна хроника на МГТ  (Read 60333 times)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4273
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #280 on: 27.02.2018, 17:10:42 »
Това няма ли го сега?

Е нали съм написал какво се прави.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline GANZ

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 868
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #281 on: 11.08.2018, 15:03:49 »
Днес, около 11:20ч., в района на Лъвов мост е починала Валя, управлявала тролейбус по 6-та линия, известна още като „Малката”. Спира на спирката, в посока Сточна гара, но не е успяла да отвори вратите. Светла й памет!

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 835
  • Системата ни убива.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #282 on: 11.08.2018, 19:08:03 »
Светла й памет!

Offline N_D

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 87
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #283 on: 11.08.2018, 21:02:09 »
Колко години е работила на тролея? Питам,защото имам съмнения,че дългогодишната работа на тролей и трамвай не е безопасна за здравето.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9432
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #284 on: 11.08.2018, 21:05:51 »
В последните близо три години не е била шофьор.

Offline georgi64

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 746
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #285 on: 11.08.2018, 22:18:17 »
Странно никаде нищо не пише . Не мога да повярвам.


Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4273
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #286 on: 11.08.2018, 22:25:54 »
Странно никъде нищо не пише . Не мога да повярвам.

https://www.vesti.bg/bulgaria/incidenti/zhena-vodach-na-trolej-pochina-v-sofiia-6085393
=============================================================

Почивай в мир.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline georgi64

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 746
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #287 on: 11.08.2018, 22:50:47 »
Да аз погледнах на блиц набързо бях в движение и там не видях нищо. Иначе ми каза Емо от форума тук че се качи за няколко спирки и направо ме стресна. То е ясно че няма за какво да ме лъже за такова нещо де . Ужас  :( :(
« Last Edit: 11.08.2018, 22:53:49 by georgi64 »

Offline georgi64

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 746
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #288 on: 11.08.2018, 22:57:05 »
В последните близо три години не е била шофьор.

Беше диспечерка на ВДП в "Надежда"  Подавала ми е пътните листове през гишето съвсем до скоро.  :( :(

Online wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 742
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #289 on: 11.08.2018, 23:11:10 »
Всички тези хора (назад по темата) си отиват в следствие на стреса - ако и тук се окаже инфаркт е ясна работата и повдига доста въпроси за условията на труд (за кой ли път). Фактът, че в такъв момент е успяла да овладее и спре тролейбуса говори за изключителен професионализъм. Светла памет.

Offline N_D

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 87
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #290 on: 12.08.2018, 14:02:10 »
Автобъусните водачи също имат стрес,но при тролеи и трамваи има силно магнитно поле,което се отразява върху сърдечната система.Според инспекторите е 100% безопасно,но ако направят статистика на заболяванията на тези работници резултатите ще са различни.(мое мнение)

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2654
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #291 on: 12.08.2018, 14:42:31 »
Полетата около домашните електроуреди и по тротоарите от минаващите отдолу кабели са много по-силни от тези в тролей, трамвай или влак.
Дори да се направи такава статистика, тя няма как да покаже убедителни резултати, че работата в електротранспорта е повече или по-малко вредна.
Когато сърдечно-съдовите заболявания са водеща причина за смъртност и общественото здравеопазване е пълен провал, последното място, където може да се търси проблема е в магнитното поле в тролея. Да не говорим, че и земята има магнитно поле и то е навсякъде и обикновено, дори в трамвай и тролей е по-силно от всички останали.

Offline N_D

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 87
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #292 on: 12.08.2018, 15:21:14 »
Става въпрос за 600 до 1000v прав ток.Дом ел уреди работят с променлив ток, както и промишлени машини.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2654
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #293 on: 12.08.2018, 15:58:43 »
Магнитното поле зависи от много неща, но не и от напрежението. Постоянния ток създава и постоянно магнитно поле, същото, като естественото такова на земята, а то преобладава навсякъде, освен вътре в силовото оборудване на тролея и в непосредствена близост до него. Въпросното оборудване пък не е в кабината на водача, нито до нея, а на покрива. В този смисъл, живеещите на първия етаж до тротоар с кабел за високо напрежение под него също са застрашени, пък познавам много такива, които са си живи и здрави, нищо че на 5 метра от леглото им минават кабели за 110 000V, захранващи половин София. А и аз самия работя в електрически локомотив, имам наблюдения върху колегите си и не забелязвам увеличена смъртност по причини различни от стрес, алкохол или масовите хронични заболявания.
Както и да е, ако си решил, че в тролея има някакви вредни полета с решаващо значение за продължителността на живота, едва ли ще се намери сила на земята да те разубеди.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2158
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #294 on: 12.08.2018, 16:12:03 »
Става въпрос за 600 до 1000v прав ток.Дом ел уреди работят с променлив ток, както и промишлени машини.
Я се замисли за предавателят на ДВ и СВ във Вакарел. Трябва да е измряло всичко живо. Едно излъчване на тоя обхват е стотици киловати.
Проблемът е в стресът на улицата и навярно смените.
Токът се мери в ампери. Напрежението се мери във волтове. Напрежението е силата, която предизвика тока. Той е количеството токоносители (за метал електрони), които се движат под въздействие на напрежение.
Постоянния ток създава постоянно магнитно поле, което е аналогично на постоянен магнит. Това е най-безопасното поле. По-опасни са променливите и високочестотни - например микровълнови излъчвания в сантиметровия обхват като радари



Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk
« Last Edit: 12.08.2018, 16:18:30 by ooleg »