Author Topic: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)  (Read 184753 times)

Offline Jote

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 123
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #40 on: 23.06.2013, 23:36:13 »
Малко предположения и разсъждения:

Пантографите залагам, че ще са в предната секция, а не в средата както е показано на рендъра. Калининград експлоатира 19 метровия 121Na, който е с такава конфигурация. Предполагам, че стрелките играят голяма роля, както и качеството на РП, което както в Калининград, така и в София не е задоволително за експлоатацията на напълно нископодови мотриси.


Малко OFF: 121NaK за Калининград е направен на бързо от един 120Na предназначен за Варшава ("експресно" производсто, същата ливрея, оборудване и символ "120Na" в кабина на ватмана). Пантографът на 121NaK не може да бъде по средата заради конфигурация на електронни уредби на покрива от 120Na. Това, къде ще бъде пантографът в софийските мисля че няма нищо общо с 121NaK.
« Last Edit: 23.06.2013, 23:38:46 by Jote »

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1150
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #41 on: 24.06.2013, 00:06:53 »
Малко предположения и разсъждения:

Пантографите залагам, че ще са в предната секция, а не в средата както е показано на рендъра. Калининград експлоатира 19 метровия 121Na, който е с такава конфигурация. Предполагам, че стрелките играят голяма роля, както и качеството на РП, което както в Калининград, така и в София не е задоволително за експлоатацията на напълно нископодови мотриси.

И от къде на къде реши че качеството на РП в Калининград не е задоволително? видео

За разлика от нас Калининград е купил първо само една бройка, която се е въртял половин година. След като тестовете са били успешни са докупени останалите 10. видео

Offline atlantic

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 85
  • Ватман завинаги
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #42 on: 24.06.2013, 12:28:56 »
Малко предположения и разсъждения:

Пантографите залагам, че ще са в предната секция, а не в средата както е показано на рендъра. Калининград експлоатира 19 метровия 121Na, който е с такава конфигурация. Предполагам, че стрелките играят голяма роля, както и качеството на РП, което както в Калининград, така и в София не е задоволително за експлоатацията на напълно нископодови мотриси.

И от къде на къде реши че качеството на РП в Калининград не е задоволително? видео

За разлика от нас Калининград е купил първо само една бройка, която се е въртял половин година. След като тестовете са били успешни са докупени останалите 10. видео
Засега в Калининград е само първата бройка.Шестте месеца сега изтичат.

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1150
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #43 on: 24.06.2013, 12:54:50 »
Договорът е сключен вече. Сключен е и договор за 120 бройки за Москва, след като Бомбардие са изтеглили офертата си. Доставка между март 2014 и март 2015 - по 10 на месец. В момента Песа прозвеждат по 8 на месец. източник източник
« Last Edit: 24.06.2013, 13:00:29 by sofianec »

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8177
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #44 on: 24.06.2013, 13:01:39 »
Единствен вариант за работа на тези трамваи в София е маршрут на 3 -та линия , съкратен до Централна гара.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2781
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #45 on: 24.06.2013, 13:04:25 »
Или може би линия 5,като Инеконите се разпределят по други линиИ?
« Last Edit: 24.06.2013, 23:32:14 by difian »

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1150
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #46 on: 24.06.2013, 14:07:54 »
Между Македония и Руски паметник е трагичен РП. Точно за 7-цата са си след като оправят България, скъсена до Централна гара, така по целия маршрут ще е приличен РП. Разбира се докато се приберат до депото ще им е мъка. 33 милиона за 20 трамвая по 3-ката е велико разточителство  :D

Аз се чудя защо не ги поръчкаха с 2 кабини, можеше да се направи линия НДК - Борово с коловоз за обръщане на НДК.
« Last Edit: 24.06.2013, 14:10:36 by sofianec »

Online Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2805
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #47 on: 24.06.2013, 14:15:47 »
Аз се чудя защо не ги поръчкаха с 2 кабини, можеше да се направи линия НДК - Борово с коловоз за обръщане на НДК.

Пендел означава вдигане на цената, а знаеш какво отношение имаме в България към това. Пък и не знам дали отпуснатият бюджет от ЕС би го позволил.

А за прибирането към депо- няколко пъти да шлайфат релсите и бавно-бавно ще си се приберат ако не много здрави,то поне ще са живи.  :D

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8177
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #48 on: 24.06.2013, 14:49:23 »
Между Македония и Руски паметник е трагичен РП. Точно за 7-цата са си след като оправят България, скъсена до Централна гара, така по целия маршрут ще е приличен РП. Разбира се докато се приберат до депото ще им е мъка. 33 милиона за 20 трамвая по 3-ката е велико разточителство  :D


Именно за това съм написал , че е единствен вариант на това положение , в което е сега релсовият път . За 7 - пак до гарата трябва да са .
Написах го , защото: Като ги доставят живот и здраве о края на годината и като тръгнат напролет , при никакви ремонти тази година  единственият маршрут с наскоро подменено трасе и читаво такова е от Захарна Фабрика - Стамболийски - Христо Ботев .
Може и до Съдебна палата - там също е добро трасето . Други алтернативи за сега няма.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4489
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #49 on: 24.06.2013, 15:19:05 »
Те можеше и полупендели да ги поръчат и да ги връзват дупе за дупе, ама няма смисъл. 5** са си идеални.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1150
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #50 on: 24.06.2013, 16:38:58 »
До колкото ми е известно тракционно движение при новите модели на Песа не е възможно, поправете ако греша.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4489
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #51 on: 24.06.2013, 17:01:36 »
Те и пендели няма да са, защото не сме си ги поръчали такива. Ако искахме СМЕ, сигурно щяха да имат.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1150
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #52 on: 24.06.2013, 17:18:15 »
Именно СМЕ не могат софтуерно. Могат да теглят като ремарке друг, но при само 4 моторни талиги и спирачки, които не са предвидени за такъв допълнителен товар сигурно за нула време ще сдадат багажа.

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #53 on: 24.06.2013, 17:24:37 »
Не че нещо, ама какво ще го дирим 60-метров наземен състав в София? Дори и да можеха СМЕ, не е особено полезно при тази дължина и нашите условия, трафик и инфраструктура...
I'll be back®

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1150
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #54 on: 24.06.2013, 17:37:11 »
Има ползи при ремонти и извъредни ситуации като затворени улици или изтегляне на повреден състав. Татрите са доста по-гъвкави в това отношение. При модерните трамваи от по-нисък клас като Песа често или софтуера не е предвиден за всички евентуалности или други компоненти като спирачки или двигатели.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5241
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #55 on: 24.06.2013, 17:44:12 »
Не виждам причина Суинга да е пенделен - при наличието на 5хх.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Jote

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 123
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #56 on: 24.06.2013, 20:34:37 »
Причина е да не се движи редобно по Ботев и т.н. :)

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7440
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #57 on: 24.06.2013, 21:07:14 »
Че какво му е на Ботев? Трасето до гарата си е добре. А и нали имаше някаква нагласа за линия Борово - Дървеница.

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1150
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #58 on: 24.06.2013, 21:33:47 »
Има нужда от някои подобрения - смяна на кривата на Петте кьошета и подмяна на кръстовката на Пиротска и Ботев. За Дървеница - Борово при това положение по Графа в момента ще е ужас :neznam: . И заради това пенделни щяха да са от полза и да се раздели трасето на две на Борово - НДК и Стадион Васил Левски - Дървеница. Но все си мислех че темата е за техническите характеристики на вагоните, а не за трагичното състояние на РП в София  8)

Online 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2895
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« Reply #59 on: 24.06.2013, 21:50:51 »
А какви са му спирачките? Соленоиди, маслени станции...?
lo chupen todos a los que no les guste 701