Author Topic: Дюваг  (Read 123065 times)

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 385
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1000 on: 03.05.2018, 16:32:12 »
Изненадващо 4401 е възстановен и вече се движи по 23. След като ги намацат с новата боя, все си мисля, че могат нещо повече да направят с 6 трамвая, които сега покриват 2 коли, например да удължат 23 до Паметника Левски, с 4 коли в пик пак ще се получи някакъв приличен интервал и със сигурност ще се ползва, при положение, че дори със сегашния маршрут от първата спирка в сутрешен пик се качват по 15-20 човека, в други часове също има изненадващо много пътници.
« Last Edit: 03.05.2018, 18:19:57 by Whatnow14 »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11825
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1001 on: 03.05.2018, 21:44:12 »
Мда и на мен ми направи впечатление, че напоследък тази линия се ползва доста добре.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2882
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1002 on: 03.05.2018, 23:09:17 »
Частта около улица Обиколна и бул. Копенхаген се развива изключително бурно, населението в района се увеличава лавинообразно, офис сградите също стават повече и повече в цяла Дружба 2, пък и не само в 2, няма как да не се увеличава човекопотока във всички посоки, включително в ГТ. И ако имаше по-пълноценно транспортно обслужване в района, опашката от коли сутрин за включването на Цариградско може би нямаше да е по половин километър в продължение на час, но към момента освен лекото засилване на ТБ4 от миналата година напредък в транспортното обслужване практически няма - дори обратното със скъсяването на ТМ23.
« Last Edit: 03.05.2018, 23:12:13 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11825
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1003 on: 03.05.2018, 23:12:28 »
А знае ли се като ги пребоядисат и постегнат дали ще го върнат пак до центъра, поне до пам.Левски?
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4341
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1004 on: 04.05.2018, 13:43:20 »
Постоянна линия до паметника Левски не е удачно решение - кръговото е задръстено в пик, има пресечки на трамвайна и тролейбусна контактна мрежа и трамваите се бавят сериозно и пречат на останалия транспорт.  :rolleyes: Далеч по-смислено е до Младежки Театър, но трябват поне пет коли за адекватен интервал. :rolleyes: Обръщане на паметника Левски е оправдано само при ремонти и аварийни ситуации. :rolleyes:

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1601
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1005 on: 04.05.2018, 14:45:39 »
Говорим за линия на 25-30 минути. Два трамвая на час да обръщат на Левски не е толкова голям проблем. Явно поддържането на 5 пенделни Дювага в работещо състояние не са по силите на депо Искър, максимум 4, ако не и по-малко е реалистично.
« Last Edit: 04.05.2018, 14:47:42 by fafan »

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2882
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1006 on: 04.05.2018, 20:11:57 »
Говорим за линия на 25-30 минути. Два трамвая на час да обръщат на Левски не е толкова голям проблем. Явно поддържането на 5 пенделни Дювага в работещо състояние не са по силите на депо Искър, максимум 4, ако не и по-малко е реалистично.

И пак, отново, за милионен път, опираме до родната олигофрения: заради безхаберие не могат да поддържат в адекватно състояние трамваи, които реално могат да се движат и сто години. Решение - оставяме ги почти без спирачки и разпадащи се, ама в краен квартал, ако утрепем някой да не е в центъра пред чужденците и "елита". С динозаврите - внесохме си бракувани трамваи, висели с години на плац, досъсипахме си ги, дадохме по няколко десетки хиляди лева за основен ремонт и непосредствено след тях си ги спряхме. Чудесно! Карданните БГ таралясници им изпадали карданите при скорост надвишаваща свински тръс - ами хайде слагаме ограчинение на скоростта и забрана за каране на паралел през полето Надежда и Обеля и всички щастливи, проблемът е решен... Свинщината край няма явно.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1838
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1007 on: 04.05.2018, 20:16:05 »
В духа на предишното мнение, се чудя какво ще стане с краставиците..

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2882
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1008 on: 04.05.2018, 20:21:39 »
В духа на предишното мнение, се чудя какво ще стане с краставиците..

Ще ги съсипем с прекрасната си инфраструктура за около пет години, ще ги поремонтираме за няколко милиона общо в Трамказан, боядисвайки ги в жълто и синьо, ще внесем други таралясници на тяхно място на петорни цени както динозаврите (с 30 процента по-малко на брой спрямо трамваите, които следва да заменят, както повелява традицията, това е аксиома на ЦГМ), и ще кълнем гадните швейцарци какви боклуци са ни подарили, и изобщо каква мечешка услуга са ни направили. Лично мнение, черногледо, но реалистично, предвид даденостите и нагласите на управата към момента.
« Last Edit: 04.05.2018, 21:15:09 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1601
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1009 on: 04.05.2018, 22:41:18 »
И пак, отново, за милионен път, опираме до родната олигофрения: заради безхаберие не могат да поддържат в адекватно състояние трамваи, които реално могат да се движат и сто години.

Могли са, ако са поддържани както трябва, но моментът е изпуснат. Ако визираш австрийски или немски градове с Дювази - там трамваите не седят най-малкото на открито, а си имат покрити депа. Били са и на редовни основни ремонти, а не на мазане с боя само. Така трамваите издържат 100 години. На открито на плаца на дъжд, сняг, студ и пек и с нашите интервали и качество на ремонтите вече са за брак.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2426
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1010 on: 04.05.2018, 22:57:06 »
В духа на предишното мнение, се чудя какво ще стане с краставиците..
Ще ги бракуваме и ще си оставим българските трамваи, че само те могат да тръгнат на първия ден, след ремонт в Трамкар. Аз лично не обвинявам работещите в Трамкар, а СО, защото и най-добрите специалисти в областта да се назначат, те няма да направят нещо повече с техника, която е от началото на миналия век и малко по-нова.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 385
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1011 on: 14.05.2018, 12:47:22 »
Направо съм шокиран от това колко човека се возят в 23, в момента в 4410 към центъра -  двайсетина пътника, при положение, че точно отпред има 20-ка. Другата ми изненада - 4415 отвътре също е освежен, боядисан в приятни цветове и развива добри скорости, просто разписанието не го позволява много

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 385
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #1012 on: 15.06.2018, 22:06:55 »
4401 - пребоядисан
остана само 4405

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1512
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #1013 on: 15.06.2018, 22:38:35 »
Като стана дума за 4401, ето една негова снимка от 2002г.
Той не спира ни денем, ни нощем