Author Topic: Дюваг  (Read 127316 times)

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #40 on: 06.11.2007, 18:30:40 »
От Швабия е, не е от София.
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #41 on: 07.11.2007, 21:42:50 »
Quote from: emo
ДААААА, нашата е далеч по-добра.

А тази снимка от кой трамвай е?


 Да Емо почти позна. Затова немските трошки от преди Втората световна могат пще 50 години да си деянят, а бг таралясника се разпада по пътя.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #42 on: 07.11.2007, 22:55:54 »
Quote from: borosport
Да Емо почти позна. Затова немските трошки от преди Втората световна могат пще 50 години да си деянят, а бг таралясника се разпада по пътя.

E ти пък съвсем глобално се изказа. От качествата на контролера не може да се правят генерални заключения за качеството и на целия трамвай  

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11932
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #43 on: 08.11.2007, 10:57:25 »
Quote from: etnies
E ти пък съвсем глобално се изказа. От качествата на контролера не може да се правят генерални заключения за качеството и на целия трамвай  
Е, все пак не може да се отрече, че са мноого по-тихи от нашите български таралясници.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17657
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #44 on: 08.11.2007, 13:03:49 »
Хехе, естествено, че го казах с ирония. Още мялко ще си помислите, че 308 е по-добър трамвай от 4235.
мур

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8176
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #45 on: 08.11.2007, 17:45:24 »
Quote from: ozzy
Е, все пак не може да се отрече, че са мноого по-тихи от нашите български таралясници.
Шумността при Българиите и Софиите се дължи на окачването на тележката  , предаването на движението от двигателя към колооста и окачването на спирачните механизми

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #46 on: 08.11.2007, 20:45:31 »
Ами виж Етнийс примера си е точен. Направи сметка как вози и как се държи в движение немския и после българския. Едва ли бг подобието на трамвай има някакво предимство пред Дюваг.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #47 on: 09.11.2007, 16:36:55 »
Може би контролера и въздушната спирачка са предимство,но като направиш сметка ,че българските вагони имат повече дефекти няма смисъл да казвам кои са по-добри.Предимството на въздушна спирачка дава и дефект на самопотегляне и затова може и да не е толкова голямо предимство!
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8176
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #48 on: 09.11.2007, 16:50:10 »
Всичко си зависи от вагона.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6160
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #49 on: 10.11.2007, 10:57:53 »
Quote from: emo
Хехе, естествено, че го казах с ирония. Още мялко ще си помислите, че 308 е по-добър трамвай от 4235.
Всъщност мнението ми е, че 2-3 екземпляра от Красна поляна - 3хх (един от тях е 309) са по-добри от разпадащите се 44хх. По всички показатели - шум, возия, комфорт...

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8176
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #50 on: 10.11.2007, 13:33:35 »
Quote from: tiristor
Всъщност мнението ми е, че 2-3 екземпляра от Красна поляна - 3хх (един от тях е 309) са по-добри от разпадащите се 44хх. По всички показатели - шум, возия, комфорт...
ЯВНО ИМАШ ВПРЕДВИД 4415 - ТОЛКОВА Е ЗАВЛЕЧЕН ГОРКИЯ , ЧЕ ИМАШ ЧУВСТВОТО , ЧЕ СИ СЕДНАЛ НА ТРЕНАЖОР НА БИК.(не викам , просто забравих да превключа на ситен шрифт)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #51 on: 10.11.2007, 18:50:56 »
98,9% oт ватманите в София са абсолютни некадърници. Казвам го с най-голяма отговорност.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2336
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Дюваг
« Reply #52 on: 12.11.2007, 19:16:10 »
Дювазите са едни прекрасни машини и съм сигурен, че ще надживеят повечето кошници...  Депо Искър може да се похвали с най-добрия подвижен състав (като цяло) и ако се поддържат машините както трябва и както заслужават ще бъде прекрасно. Първото нещо е цветовата схема на вагоните, като на всички е една и съща, а рекламните са си друга бира. Тая схема която е изцяло оранжева е супер гадна... Чистотата и салона са също адски важни. Зеления имидж на наскоро ремонтираните Дювази е много готин, но поне да се пипне - тръбите или да са нови или добре изшлайфани от старата боя.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #53 on: 12.11.2007, 21:10:17 »
Или добре боядисани. Като цяло техническото състояние на трамваите в Искър е на добро ниво на фона на останалите две депа, но откъм салон има доста вагони в трагично състояние.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17657
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #54 on: 13.11.2007, 12:41:32 »
Quote from: CKD
Или добре боядисани. Като цяло техническото състояние на трамваите в Искър е на добро ниво на фона на останалите две депа, но откъм салон има доста вагони в трагично състояние.

И се сещаш защо. На половината ЧКД-та им сложиха шперплат в салона. Добре, че на тесните в Красна Поляна не го направиха.
мур

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #55 on: 13.11.2007, 12:53:43 »
На всичките им сложиха шперплат, който в искър боядисаха в сиво.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Дюваг
« Reply #56 on: 20.11.2007, 17:28:41 »
Обсъждането на 309 се мести, където му е мястото -> T8M-300, или има ли по-големи бракми  

pisnami

  • Guest
Re: Дюваг
« Reply #57 on: 16.12.2007, 10:18:23 »
Quote from: NiGhtPiSH
Дювазите са едни прекрасни машини и съм сигурен, че ще надживеят повечето кошници...  Депо Искър може да се похвали с най-добрия подвижен състав (като цяло) и ако се поддържат машините както трябва и както заслужават ще бъде прекрасно. Първото нещо е цветовата схема на вагоните, като на всички е една и съща, а рекламните са си друга бира. Тая схема която е изцяло оранжева е супер гадна... Чистотата и салона са също адски важни. Зеления имидж на наскоро ремонтираните Дювази е много готин, но поне да се пипне - тръбите или да са нови или добре изшлайфани от старата боя.
Наистина немските машини са страшно добри!Произведени са през 50-те,дойдоха рециклирани и пак бяха в невероятно добро техн.състояние.ГПР-тата са само козметика-смяна на осветление(беше на 600V-сега на 24V),подмяна на изтъркания под и боя,кид и т.н...Вече са страшно зле технически-за това спомага и лошата експлоатация,и липсата на части...  Преди 5-6 години ги предпочитах пред чешките,но сега бих се замислила къде ли ще спре 40-ТОННИЯ ОСМАК(осемосният тм),на който повечето части са побългарени

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #58 on: 16.12.2007, 10:32:16 »
Не съм запознат толкова с дюваг,но се съмнявам всички дювази да са на 24 волта осветление,защото като минават през изолатор осветлението примигва,което говори,че е на 600 волта.
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: Дюваг
« Reply #59 on: 16.12.2007, 10:42:51 »
Kaза се че само миналите ГПР са с луминисцентно осветление на 24В.