Author Topic: Идеи за А213 и производните  (Read 12567 times)

Online blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13467
    • View Profile
    • Email
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #20 on: 06.07.2008, 08:32:35 »
Quote from: vasko456
blagun  ти тролей 4 не го гледай, с него трябва да си загубиш 30 (и повече)мин докато стигнеш СУ а за натам... Нищо не пречи един от двата автобуса - 213 или 214 да отбиват през Хаджи Димитър за гарата. Сега ми дойде на ум за една от двете линии, причината е много сходния им маршрут.
По разписание ТБ4 стига за 12-13 минути от началната си спирка до СУ. За толкова би пристигнал и автобус, тъй като ще мине през същите задръствания. Отделно до СУ ходи и ТБ2, както и ТБ1, минаващ по периферията на Хаджи Димитър.

213/214 не са две, а една линия, означена с 2 числа заради различното въртене на отиване и връщане в Младост-4. Двете половинки трябва да имат точно същото време за пробег, иначе не могат да се синхронизират.

Offline atzah

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 71
    • View Profile
    • Email
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #21 on: 07.10.2010, 20:37:38 »
Здравейте,

Отдавна ми се върти идея за една линия, условно я наричам А314.

Централна гара-ул. Козлодуй-Кн. Стоилов-Сточна Гара-Владайска Река-Резбарска-Вл. Вазов-Станислав Доспевски-Летоструй-Автостанция Изток-Летоструй-Източна Тангента-Мими Балканска-Терминал1-Терминал2-Христофор Колумб-Искърско Шосе-Илия Бешков-Цв. Лазаров-Копенхаген-Метростанция Цариградско Шосе.

Според мен предимствата са много:
- Минава през райони, които не са предразположени към големи задръствания;
- Осигурява директна връзка между летището и Централна Гара/Автогара;
- След 2012 ще Осигрява връзка на летището със станция на Метрото;
- Осигурява връзка на Дружба и на все по-разрастващатата се офис зона около летището с голяма част от източните квартали и самата автостанция Изток;

Ще се радвам да споделите къде бъркам?
Първоначалната ми идея беше да по Христофор Колуб да свие по Неделчо Бончев и след това да мине под ЖП линията и да продължи към Дръжба, но не съм наясно дали може автобус да мине под нея.

Благодаря ви предварително.
« Last Edit: 08.10.2010, 10:44:39 by atzah »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11972
    • View Profile
    • Email
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #22 on: 07.10.2010, 20:44:31 »
Идеята за връзка между аерогарата и централна гара е добра и необходима, но в никакъв случай не и по такъв маршрут! Трябва да е максимално бърз маршрут, само с няколко спирания. Много по-право и бързо ще е Терминал2-Терминал1, моста по бул.Брюксел, Цариградско, СУ, Сточна гара-Централна гара, като има няколко спирания, на Окръжна, Плиска, СУ и направо Централна гара. Може да се обслужва от ремонтираните О 345 Г, защото в тях има удобни широки места, където да си сложиш багажа, а се предполага че повечето пътуващи ще носят и доста багаж. Даже трябва да се помисли автобусите да спират пред самите терминали и пред улицата пред самата гара, като на спирките има разписания и информация на няколко езика. И не 314, ами 284 или нещо такова.
« Last Edit: 07.10.2010, 20:52:03 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline atzah

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 71
    • View Profile
    • Email
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #23 on: 07.10.2010, 20:55:41 »
Ами понеже често ми се налага да минавам с автомобил този маршрут, дори и с отворен бул. Брюксел, смятам, че описаният от мен вариант е по-бърз, особено пък в пикови часове (поне с автомобил).
Гледката по Източна Тангента е покъртителна, а и легналите полицай там имат свойството да създават задръствания преди обед от Автостанция Изток към летище и следобед обратно, но все пак не е основната цел на линията връзката между ЖП Гара и Летището. С тези цени на такситата в България (спрямо цените на самолетните билети) и в момента А84, А284 се използват основно от работещите на летище и бързо разрастващата се бизнес зона. Малкото туристи, които ги ползват, са  туристи парили се с таксита по летища преди (като цяло, "копърките" на са Българско изобретение)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #24 on: 07.10.2010, 20:56:19 »
За автобус през Христо Ботев забравете
НЕ на хейтърството!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11972
    • View Profile
    • Email
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #25 on: 07.10.2010, 21:04:44 »
Точно заради гледките там и легналите полицаи е абсурдно такъв автобус който прави такива важни връзки и вози туристи да минава оттам. Все пак това ще са им първите впечатления. Друго си е ако минат през СУ и пам.Левски, а все си мисля, че ще е доста по-бързо, въпреки задръстванията около СУ и Сточна гара, се минават сравнително бързо, а пък и автобусите ще имат цяло Цариградско и бул.Брюксел за избиване на закъснеия, което гарантира голяма точност на часовете на тръгване, докато през тия спящи полицаи и десетки светофари по предложеният от теб маршрут ми се вижда доста бавно и трудно постижимо да е точен. И представи си например ако един О 345 Г минава на ден по 10 пъти оттам, през тия дупки и спящи полицаи.

При моето предложение ще има и директна връзка с почти топцентъра, с метростанция, както и с гарата, като междинните спирки по маршрута може да са само 4-Терминал 1, Окръжна, Плиска, и СУ. Необходими са около 4 автобуса за обслужване на линията.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline iashu

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #26 on: 08.10.2010, 10:17:54 »
не мисля, че това трябва да е сериозен довод срещу един ключов липсващ маршрут.

Без подобна линия много хора правят всевъзможни лупинги. А от това губят не само те време и пари. И алтернативните превозни средства се товарят ненужно.

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17664
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #27 on: 08.10.2010, 11:19:24 »
Отдавна съм предлагам удължение на 79 до Младост, което поне частично порива предложението, обаче Репчо е отговорил много точно, въпреки че никой професионално не ми е отговорил защо през Източна тангента не могат да минават автобуси - легналите полицаи очевидно не са пречка.
мур

Offline atzah

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 71
    • View Profile
    • Email
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #28 on: 08.10.2010, 11:23:16 »
А според мен между автостанция Изток и Терминал 1 няма нужда от спирка.
Не съм забелязал случаи на агресия на босоногите обитатели на к-в Христо Ботев по камионите минаващи от там.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15643
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #29 on: 08.10.2010, 17:03:59 »
Отдавна съм предлагам удължение на 79 до Младост, което поне частично порива предложението, обаче Репчо е отговорил много точно, въпреки че никой професионално не ми е отговорил защо през Източна тангента не могат да минават автобуси - легналите полицаи очевидно не са пречка.
Са, образува се колона, която се влачи доста бавно. Мисля си, че имаше прецеденти МГТ да минава по легнали полицай, но не е желателно.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #30 on: 11.10.2010, 23:08:48 »
В този раздел всяка трета тема се "посвещава" на такъв маршрут. Имам идея администратора да ги обедини :)
Сега сериозно, автобус ж.п. гарата - аерогарата през източна циганория и прилежащата и инфраструктура според мен си е фиаско. За по-добро уплътняване на новите индустриални зони може да се пусне автобус от Автостанция Изток до кв. Д.Миленков през Аерогара София, ул. П-к Н.Бончев и Гара Искър, като най-подходящ за това упражнение намирам А10 и без друго в момента прави такива лупинги, че 95%(изкл. кв. Д.Миленков) го използват само защото няма никаква алтернатива по П-к Н.Бончев. Това обезмисля настоящия А14, така че той се скъсява от Автостанция Изток през Кривина до Казичене, но трябва да се намали интервала на А8 като компенсация. А8 пък остава само от Гара Искър до Казичене през Бусманци, това и съкратения А14 освобождава много ресурс, който се преразпределя в трите линии и така интервалите се намаляват.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline ma3x

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #31 on: 11.12.2011, 22:51:58 »
Здравейте.
Както всички знаете,маршрутите на автобуси 213 и 214 се препокриват на 99%. Идеята ми е да имат малко разделение.за да се види,че са 2 линии,а не 1 ;)
Идеята ми е следната:
213: От Ф.Аврамов (посока ЦГ),надясно по Малинов,после наляво по Сахаров (111,306,4,113),след това надясно по Йерусалим и така по маршрута на 306 и тб5 до Окръжна,и от там през 4ти км пак по стария си маршрут. А в посока Младост по същия маршрут,само дето не през 4ти км,а отдоре и след това надясно по Йерусалим (306).

214: остава си същия  ;)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #32 on: 11.12.2011, 23:07:17 »
Ако може целия градски транспорт да мине през пазара и Йерусалим най-добре. А пътниците от 43 блок, ХМС, Печатница, Хермес парк? Това са моите мотвиви, практическите са, че това е една линия с 2 номера и разписанията са синхронизирани
НЕ на хейтърството!

Online bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1568
    • View Profile
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #33 on: 11.12.2011, 23:12:11 »
Сега няма смисъл от промяна, може би чак при пускането на Метростанция Младост-3 трябва да се оправят всички автобуси в Младост, включително и промяната всички линии да не минават през Пазара на Младост-1 :)

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2655
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #34 on: 11.12.2011, 23:24:46 »
213 и 214 са една линия с два номера. Разделянето им ще доведе до двойно разреждане точно около най-натоварените спирки. Изгарят и хората с карти за едната линия, защото остават с половин линия.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15643
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #35 on: 12.12.2011, 00:02:23 »
Ако основната идея е да се види, че са две линии как го оправдаваш това икономически и по целесъобразност. Че са две линии си личи от номерата на линиите, а разделението си има своите основания!

Offline ma3x

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #36 on: 12.12.2011, 16:24:49 »
Ако може целия градски транспорт да мине през пазара и Йерусалим най-добре. А пътниците от 43 блок, ХМС, Печатница, Хермес парк? Това са моите мотвиви, практическите са, че това е една линия с 2 номера и разписанията са синхронизирани

Еми просто 214 си оттава така. Все пак през тези спирки минава и 305,и 213 до ЦГ. А от м-с Младост 1 трябва хората или да хващат 113,и после 213/14,или да ходят пеша до 43 (освен ако имат луд късмет да дойде 88 ;) А така не е кой знае какво разделение,хората с карти некa си използват картите,то това разделение е само за 1-2 спирки и толкова ;) Пък и всики знаем колко много се качва контрола :D

Online blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13467
    • View Profile
    • Email
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #37 on: 12.12.2011, 17:01:28 »
;) Пък и всики знаем колко много се качва контрола :D
Бъди сигурен, че контрольори ще се качват тъкмо за този участък. Както го правят на Аерогарата съвсем целево.
Подкрепям Бонбон - нека да видим, как ще изпълнят улиците около МС Младост-3 и тогава да правим сметки за нови промени в Младост-3. До 1 май 2012 няма много време, така че скоро ще има яснота по въпроса.

Между другото промените от 2009 г. на 88, 113, 305, 306, 3, 5  и т.н. все още не са узаконени като постоянни, а периодично се продължават с по 6 месеца...

Offline ma3x

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #38 on: 12.12.2011, 22:11:50 »
Между другото промените от 2009 г. на 88, 113, 305, 306, 3, 5  и т.н. все още не са узаконени като постоянни, а периодично се продължават с по 6 месеца...

Не мисля,че ще ги променят. За 3,5,113 и 306 100% няма да ги сменят,само за 88 не знам,ама и него надали ще го сменят.Иначе от 306 няма да има голя файда,по стария си маршрут като излезе на Малинов се препокрива изцяло от 76,а след 1 спирка и от 213/14 ;) (посока СУ)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15643
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Идеи за А213 и производните
« Reply #39 on: 12.12.2011, 22:23:28 »
След 6 месеца като пуснат и станция Младост-3, а след още 2 отгоре и МД-2 ще има пак сериозно рязане на линиите до гарата и евентуално пренасочване на нещо до новата станция в района.