Author Topic: Орлов мост- без светофари, знаци и надлези  (Read 2115 times)

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2493
    • View Profile
Пратят ли се орлите в музея решението е просто !  ;)
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Е то само това остава.... ;)

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 452
    • View Profile
    • Email
Идеята е супер. Има какво да се до обмисли и пак провери чрез симулация, но трябва коректно преброяване на трафика.
Без "левите"от стадиона към ректората и от ректората към театър София ( който и сега го няма) ще се избегнат малко сложнотии и ще има възможност за още ленти в тунелите. Обаче седи въпроса с дълбочината на метрото.
Тази корекция ще е доста екзотична и няма да се приеме лесно от хората от които зависи да се случи.

Offline anzar

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
Колега assen55, благодаря за оценката,
"..Обаче седи въпроса с дълбочината на метрото."- Отговорил съм по-(горе?)- 12м, аттачнал съм pdf с профилите (от сайта на ДАГ), на който се вижда и друго решение на кръстовището- надлез за ляв завой към НДК (около стадиона се вихри нещо като при Токуда..) и останалите посоки- на обикн. светофарно кръстовище, кой знае защо сложено върху реката.
"Без "левите"от стадиона към ректората и от ректората към театър София ( който и сега го няма) ще се избегнат малко сложнотии и ще има възможност за още ленти в тунелите" - уви не, ширината на канала от изток е недостатъчна. Смятам, че самостоятелни ленти (огран. с непрекъснати линии през цялото кръст.) имат достатъчна проп. способност. Ако допуснем престрояване в съседни ленти схемата на тунелите ще се упрости (няма да са необходими ширини по 5м при единичните им части с оглед сигурност), но "тапите" от следващи кръстовища ще влияят на пропускането по другите направления. Не забравяйте и подземната авт. спирка.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
МС 8 няма да е на 12 метра. Ето и цитат от истинската дълбочина.
Quote
Обектът ще бъде изграден 24 метра под пътното платно на бул. "Евлоги и Христо Георгиеви".

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1410
    • View Profile
За потоците и натоварването не знам, но организацията на автобусните спирки не ми допада изобщо:

1. Все още не виждам къде ще спират 9, 72, 75, 94, 505, 604 и съответно какво се случва с връзките, които към момента съществуват между тях и останалите линии в района;
2. Губи се връзката на тролеите с автобусите в посока Плиска;
3. Също не разбирам 280 и 306 колко почетни обиколки на моста е нужно да направят само за да сменят посоката на движение, както и къде е връзката на тях с линиите, които в момента спират на спирка 1287.

Offline anzar

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
"МС 8 няма да е на 12 метра. Ето и цитат от истинската дълбочина....24м.."  На 12м надолу е горната повърхност на тунела, т.е. не пречат на траншейното преминаване (-5,20). МС 8 не е под платното или реката и вестибюлите и стигат до терена. Вижте профила в pdf-a

Offline anzar

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
"1. Все още не виждам къде ще спират 9, 72, 75, 94, 505, 604 и съответно какво се случва с връзките, които към момента съществуват между тях и останалите линии в района" - Проблемна е спирката на автобуси преминаващи направо по трасето от стадиона към В.академия (72 и...) Подземна спирка (както северната) и нов подлез биха се сблъскали като ниво с пешеходното преминаване под платната за десни завои.
"2. Губи се връзката на тролеите с автобусите в посока Плиска;" - само с някои (76;84;204) но пък се получава връзка със същите в посока НДК (и с други, както и с МС8) 
"3. Също не разбирам 280 и 306 колко почетни обиколки на моста е нужно да направят само за да сменят посоката на движение.."- на схемата спирките им грешно са посочени на моста в посока Плиска. Всъщност спират на подземната спирка северно от моста.
Принципно, посочени са сегашните линии, но вече е назряла (с развитието на метрото и скоростните трамваи) генерална промяна на маршрутната схема от сегашните многобройни линии "отвсякъде за навсякъде без прекачване" към подвозващ тип. Това обаче не премахва необходимостта от спирки.. :) :D

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1410
    • View Profile
"2. Губи се връзката на тролеите с автобусите в посока Плиска;" - само с някои (76;84;204)...
505 и 604!

Да връзка с тях може да се прави и на Плиска/Окръжна болница, но защо да се влачим с тролея чак до там като автобусите изминават разстоянието по-бързо. Освен това въпросната спирка е начална за 505, който никъде не фигурира на схемите.

Принципно, посочени са сегашните линии..
Към сегашните линии влизат и 9, 75, 94, 505 и 604.

Ако под генерална промяна на схемата се разбира премахване на линии :help:. Една партия вече се зае да премахва трамвайни линии, нека не махаме и автобусни ;)

Sent from mTalk for Windows 10
« Last Edit: 11.10.2016, 15:38:48 by dan »

Offline anzar

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
"
Quote
Да връзка с тях може да се прави и на Плиска/Окръжна болница, но защо да се влачим с тролея чак до там
..." - ами слизаме на моста и от подз. спирка хващаме 280; 306; 213.....А604 (изпуснат) е при 204.  Нищо не знам за А505  :( освен че според схемата на ЦГМ се движи по Цариградско м/у Орлов мост и кръстовището за Дружба, а после "изплува" при Лозен...Би трябвало да спира на спирките за другите, с изключение на проблемната за линиите от стадиона направо към В.академия.
Quote
Ако под генерална промяна на схемата се разбира премахване на линии :help:. Една партия вече се зае да премахва трамвайни линии, нека не махаме и автобусни ;)

Не знам за партиите в общинския съвет колко са (май само една-на парите), но ако "запазим" всички линии с билети по 3лв. (при бензин 2лв), те сами ще изчезнат.

« Last Edit: 11.10.2016, 16:40:03 by anzar »

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1410
    • View Profile
"1. Все още не виждам къде ще спират 9, 72, 75, 94, 505, 604 и съответно какво се случва с връзките, които към момента съществуват между тях и останалите линии в района" - Проблемна е спирката на автобуси преминаващи направо по трасето от стадиона към В.академия (72 и...) Подземна спирка (както северната) и нов подлез биха се сблъскали като ниво с пешеходното преминаване под платната за десни завои.
И реши да предприемеш най-лесното - премахване на неудобните линии. Това дори в ЦГМ не биха направили до такава степен.

"
Quote
Да връзка с тях може да се прави и на Плиска/Окръжна болница, но защо да се влачим с тролея чак до там
..." - ами слизаме на моста и от подз. спирка хващаме 280; 306; 213.....А604 (изпуснат) е при 204.  Нищо не знам за А505  :( освен че според схемата на ЦГМ се движи по Цариградско м/у Орлов мост и кръстовището за Дружба, а после "изплува" при Лозен...Би трябвало да спира на спирките за другите, с изключение на проблемната за линиите от стадиона направо към В.академия.
И вместо с едно прекачване цялото ни удоволствие се случва с две или ходене пеша.

Quote
Ако под генерална промяна на схемата се разбира премахване на линии :help:. Една партия вече се зае да премахва трамвайни линии, нека не махаме и автобусни ;)

Не знам за партиите в общинския съвет колко са (май само една-на парите), но ако "запазим" всички линии с билети по 3лв. (при бензин 2лв), те сами ще изчезнат.
Не виждам билета да е станал 3 лв., но почвам да си мисля, че цялата предложена схема е с цел улесняване на автомобилния трафик, пък автобусите ще ги махнем да не пречат. Нали всички тук във форума имаме едно наум с идеите си, че трябва да облекчават трафика и направят градския транспорт привлекателен. Как това ще стане ако махнем автобусите само за да минават автомобилите по-лесно?

Не ме разбирай погрешно. В идеята има известна доза смисъл, но има какво още да се желае и помисли. Нека не махаме и без това осакатения наземен транспорт. Или ако ще махаме някоя линия от това кръстовище нека просто да я преместим на друго смислено място в района. И за да няма недоразумения, моля впиши и останалите линии, които не биха били засегнати, а отдолу може да напишеш проблемни точки като например текущата спирка на 72, 75 в посока Подуяне, както и липсата на крайна спирка за 505.

Sent from mTalk for Windows 10
« Last Edit: 11.10.2016, 16:56:36 by dan »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13358
    • View Profile
    • Email
"2. Губи се връзката на тролеите с автобусите в посока Плиска;" - само с някои (76;84;204) но пък се получава връзка със същите в посока НДК (и с други, както и с МС8) 
Не е само това. Ако искаш да отидеш от Орлов мост на Плиска или Изток, трябва да заложиш на едно от три: групата на тролеите, групата на автобусите от НДК или А280+306.
Поначало това с подземните спирки надали ще се посрещне добре, все пак трябва да мислим за здравето на чакащите, които ще вдишват отрови от хиляди ДВГ. Имаше подобна идея на Лъвов мост за сливнишките автобуси, но беше моментално отхвърлена по подобни причини. Може да се мисли за джоб, отделен с надлежна преграда от активните ленти и със съответна вентилация.
Но при всички случаи единната спирка на возилата в посока Плиска трябва да остане. Няма проблеми А280 и 306 да спират на подземната спирка, така ще дават добра връзка с Метролиния 3, но няма проблеми да имат 2 спирки в рамките на едно кръстовище - примери: Винарово колело, Руски паметник и др.
« Last Edit: 11.10.2016, 17:02:28 by blagun »

Offline anzar

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
Поначало това с подземните спирки надали ще се посрещне добре, все пак трябва да мислим за здравето на чакащите, които ще вдишват отрови от хиляди ДВГ. Имаше подобна идея на Лъвов мост за сливнишките автобуси, но беше моментално отхвърлена по подобни причини. Може да се мисли за джоб, отделен с надлежна преграда от активните ленти и със съответна вентилация.
Тази подземна спирка ще бъде отворена към сегашния подлез и с англ. двор към парка, но не знам как ще решат вестибюла на МС. За съжаление тя се превърна в гигант като сегашната в посока Плиска, като спрат едновременно 4 буса и тълпа пътници се втурват в срещуположни посоки. Всички спирки на Лъвов мост по Сливница (2) трябваше да са подземни. Сегашното решение е полуидиотско- защо в посока Люлин не са на самия кръг, където има ширина и връзка с подлеза, ами са на старото място при тротоар широк 2,2-2,5м с будките?
Но при всички случаи единната спирка на возилата в посока Плиска трябва да остане. Няма проблеми А280 и 306 да спират на подземната спирка, така ще дават добра връзка с Метролиния 3, но няма проблеми да имат 2 спирки в рамките на едно кръстовище - примери: Винарово колело, Руски паметник и др.
Т.е. 280 и 306 да спират и при идващите от НДК 76; 204 и 604 ?- без проблем. Не съм наясно със 75 и 505 но щом въртят тук, могат да спират само на подземната. Другите изпуснати нямат проблеми- 84 е на моста с тролеите. Всъщност последните биха могли да спират на старите спирки, но не ми харесва. Всъшност важен компонент на решението е самият мост да се превърне в оживено място за пешеходци и МГТ. И да се вижда реката! И орлите!  :D  Само проблема с отдалечаването на сп. на 72 към академията засега остава.
Скоро ще актуализирам схемите (версия 2)
« Last Edit: 11.10.2016, 18:52:58 by anzar »

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1410
    • View Profile
Т.е. 280 и 306 да спират и при идващите от НДК 76; 204 и 604 ?- без проблем.
Там също трябва да спира 505 на отиване, а на връщане на подземната. Само, че май станаха прекалено много автобуси в подземната спирка. Тук може да видиш маршрутите на всички наземни линии и къде спират.

Sent from mTalk for Windows 10

Offline anzar

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 20
    • View Profile
Там също трябва да спира 505 на отиване, а на връщане на подземната. Само, че май станаха прекалено много автобуси в подземната спирка.
Може, но 505 както и 75 могат вече да въртят на това кръстовище и да спират само на подземната. Наистина на нея станаха много, но почти всички те спират и на Плиска, плюс тролеите. Нея особено не харесвам, и с локално платно отзад!
Благодаря за линка.